Komunikacija gastronomije je eden zgodnjih 8mm filmov avtorice. Podnaslov daje napotke k razumevanju avtoričinih izhodišč: SELEKTIVNA RELACIJA DOGODKA ZAPOREDNA KOMUNIKACIJA AKUMULACIJA – DISTRIBUCIJA POVRATNA KOMUNIKACIJA APETIT – HRANA.
Film prikazuje različne akterje, ki sede za mizo v vrtu jejo različno hrano. Kamera je statična, akterji vstopajo v kader in se menjavajo. Ana Nuša Dragan je o temi filma povedala: Zelo me je zanimalo, kako različni ljudje različno reagirajo, kljub temu, da so v istem prostoru, da je vse isto. Tudi to je izviralo iz problematik psihologije, s katerimi sem se ukvarjala. Hkrati me ni tako zanimala gastronomija sama po sebi, ampak ta vizualnost hrane, ki jo še danes zelo rada snemam, zlasti velike plane, kar je kočljivo, če je nočeš narediti grozne. Vse nastopajoče sem torej postavila v isti prostor, za isto mizo, z istimi artikli, v isto situacijo. Potem so jedli in vsakih trideset sekund sem rekla »Stop« in so vsi obstali, vsak na svoj način, vsak s svojimi kretnjami in posebnostmi. To se mi je zdelo izjemno zanimino, kaj vse lahko izveš o človeku skozi kamero, ki zna biti zelo kruta. (Vir izjave: Nil Baskar: Pogovor z Ano Nušo Dragan, revija KINO!, št. 11, 12, 2010.)
Produkcija: VPK - Video Produkcija Kregar, 2001
Življenski krog Srečka Kosovela je kot dežna kaplja, kjer domuje poezija. Z njo se sreča že zelo zgodaj, v okolju, ki je njegov temelj za prve otroške podobe in spoznanje resnice. Njegovo bivanje pozna dva domova, dve središči: svetlob...
Produkcija: TV Slovenija, 2000
Metka Krašovec je slikarka, je outsiderka, je samotarka, je svetovna popotnica, je profesorica in je žena. Je borka vendar kot ženska nima težav v svetu, ki je po moško determiniran. Nasprotno, to ji daje veliko svobode, ker se ji nii tre...
Produkcija: TV Slovenija, 1994
Glavni idejni koncept mi je bil, da predstavim Ifigenijo Zagoričnik-Simonović kot žensko, ki ji je uspelo ostati ženska v svetu moških. Gre za vprašanje ženske - umetnice, s stališča ženske, ki je opravljala najrazličnej&scaro...
Produkcija: TV Skopje, 1990
Video pesniško ustvarjanje skozi zaporedje planov, kakor ga oblikujejo slikarstvo Reneja Magritta kot lirični presežek realnega sveta ter makedonski pejsaž in arhitektura z izrazito etnografsko dimenzijo. (Vir: Videodokument)
Produkcija: TV Skopje, 1989
Žensko telo komunicira z okoljem, ki ga obdaja oziroma telo je receptor kozmosa, ki nosi sledove vseh ostalih zakonitosti, ki v sebi vključujejo tudi vso fiziologijo energetskih con.Gre za energijo, ki korespondira s spiritualnimi izkušnjami, ki...
Produkcija: RTV Beograd in Studentski kulturni centar Beograd, 1983
Ženska prinese moškemu videokaseto, ta pa jo vstavi v videorekorder. Na kaseti je razprava kritikov v raznih jezikih. Delo poskuša problematiko nove umetnosti predstaviti na navidezno dokumentaren način, ki mu drobci, ki se poigravajo s st...
Produkcija: Ana Nuša Dragan, 1970
Po zgodnjih nemih črno-belih kratkih filmih je to avtoričin prvi bolj eksperimentalen film. Posnela ga je med poletno filmsko šolo v Kopru leta 1968. Je že zvočen in barven ter kaže tudi različne izrazne postopke in tudi večje znanje montaž...
Produkcija: Ana Nuša Dragan, 1968
Nekaj informacij in Zato in tako sta prva kratka filma avtorice: nema črno-bela filma v tehniki 2x8mm. Nastala sta na podlagi njenega zanimanja za film in hkrati njenega študija psihologije in pedagogike. V 1960-ih letih se je seznanjala s filmsko...
Produkcija: Ana Nuša Dragan, 1968
Zato in tako in Nekaj informacij sta prva kratka filma avtorice: nema črno-bela filma v tehniki 2x8mm. Nastala sta na podlagi njenega zanimanja za film in hkrati njenega študija psihologije in pedagogike. V 1960-ih letih se je seznanjala s filmsko...