Rojena je bila leta 1943 na Jesenicah, umrla leta 2011 v Ljubljani. Leta 1969 je na Filozofski fakulteti v Ljubljani diplomirala iz sociologije in psihologije. Za področje televizije in video medija se je izpopolnjevala v Londonu na British Film Institute leta 1972 in kot štipendistka francoske vlade v Parizu leta 1984. Med letoma 1967 in 1988 je ustvarjala s Srečom Draganom. Od leta 1988 je na področju umetniškega videa ustvarjala in nastopala samostojno. Delala je kot svetovalka za video tehnologijo na Centru za izobraževalno tehnologijo Zavoda Republike Slovenije za šolstvo in bila dejavna tudi na področju medijske vzgoje. Bila je avtorica eksperimentalnih filmov in videov, instalacij in akcij, predavateljica, scenaristka in režiserka. Bila je ena najvidnejših video umetnic v slovenskem in jugoslovanskem prostoru. Video je dolga leta prepoznavala kot temeljno izrazno sredstvo in ves čas je imela kot ustvarjalka, svetovalka in pedagoginja pomembno vlogo tudi pri vpeljavi video umetnosti v slovenski prostor (v galerije, gledališče, šole in na televizijo). V zadnjih letih se je posvečala zlasti dokumentarcem, ki jih je zaznamoval specifičen avtorski pristop in estetska senzibilnost. Draganova je bila velika zaveznica video umetnosti in je pripomogla k vključitvi video umetnosti v izobraževalni sistem in kurikulum šol. Večkrat je svoje delo predstavila samostojno v galerijah ali na televiziji in redno je sodelovala na jugoslovanskih in mednarodnih razstavah in festivalih.
IZJAVA UMETNICE "Video art je zame tista blagodejna in osvežujoča umetnost, ki mi daje romantične možnosti in izjemno svobodo raziskovanja po skrivnostih naracije, ki se ravnajo po vzgibih vesti odkritosrčnega avtorja." (Vir: Videodokument)
Produkcija: VPK - Video Produkcija Kregar, 2001
Življenski krog Srečka Kosovela je kot dežna kaplja, kjer domuje poezija. Z njo se sreča že zelo zgodaj, v okolju, ki je njegov temelj za prve otroške podobe in spoznanje resnice. Njegovo bivanje pozna dva domova, dve središči: svetlob...
Produkcija: TV Slovenija, 2000
Metka Krašovec je slikarka, je outsiderka, je samotarka, je svetovna popotnica, je profesorica in je žena. Je borka vendar kot ženska nima težav v svetu, ki je po moško determiniran. Nasprotno, to ji daje veliko svobode, ker se ji nii tre...
Produkcija: TV Slovenija, 1994
Glavni idejni koncept mi je bil, da predstavim Ifigenijo Zagoričnik-Simonović kot žensko, ki ji je uspelo ostati ženska v svetu moških. Gre za vprašanje ženske - umetnice, s stališča ženske, ki je opravljala najrazličnej&scaro...
Produkcija: TV Skopje, 1990
Video pesniško ustvarjanje skozi zaporedje planov, kakor ga oblikujejo slikarstvo Reneja Magritta kot lirični presežek realnega sveta ter makedonski pejsaž in arhitektura z izrazito etnografsko dimenzijo. (Vir: Videodokument)
Produkcija: TV Skopje, 1989
Žensko telo komunicira z okoljem, ki ga obdaja oziroma telo je receptor kozmosa, ki nosi sledove vseh ostalih zakonitosti, ki v sebi vključujejo tudi vso fiziologijo energetskih con.Gre za energijo, ki korespondira s spiritualnimi izkušnjami, ki...
Produkcija: RTV Beograd in Studentski kulturni centar Beograd, 1983
Ženska prinese moškemu videokaseto, ta pa jo vstavi v videorekorder. Na kaseti je razprava kritikov v raznih jezikih. Delo poskuša problematiko nove umetnosti predstaviti na navidezno dokumentaren način, ki mu drobci, ki se poigravajo s st...
Produkcija: Ana Nuša Dragan, 1971
Komunikacija gastronomije je eden zgodnjih 8mm filmov avtorice. Podnaslov daje napotke k razumevanju avtoričinih izhodišč: SELEKTIVNA RELACIJA DOGODKA ZAPOREDNA KOMUNIKACIJA AKUMULACIJA – DISTRIBUCIJA POVRATNA KOMUNIKACIJA ...
Produkcija: Ana Nuša Dragan, 1970
Po zgodnjih nemih črno-belih kratkih filmih je to avtoričin prvi bolj eksperimentalen film. Posnela ga je med poletno filmsko šolo v Kopru leta 1968. Je že zvočen in barven ter kaže tudi različne izrazne postopke in tudi večje znanje montaž...
Produkcija: Ana Nuša Dragan, 1968
Zato in tako in Nekaj informacij sta prva kratka filma avtorice: nema črno-bela filma v tehniki 2x8mm. Nastala sta na podlagi njenega zanimanja za film in hkrati njenega študija psihologije in pedagogike. V 1960-ih letih se je seznanjala s filmsko...
Produkcija: Ana Nuša Dragan, 1968
Nekaj informacij in Zato in tako sta prva kratka filma avtorice: nema črno-bela filma v tehniki 2x8mm. Nastala sta na podlagi njenega zanimanja za film in hkrati njenega študija psihologije in pedagogike. V 1960-ih letih se je seznanjala s filmsko...