Stilsko je glasba ritmična, nekakšen svobodni (free) tehno. Jasno, če pa je nastala izključno v računalniku. Poleg tega je tudi algoritmična, kar pomeni, da je avtor prepustil mnoge parametre v odločitev računalniškemu programu. Korenine tovrstnega pristopa segajo nekako v leto 1996. V pripravi je že nekaj teh "zgodovinskih" produkcij. Kljub vsemu prej povedanemu pa je vsaj eno skladbo avtor odigral neposredno na računalniški tastaturi.
Zgoščenko Sestre Karamazov spremlja knjižica z esejem Umetnost lovljenja ravnotežja. V njej je Borut Savski na enem mestu zbral nekaj svojih novejših idej in do/raz/mislekov, ki ga spremljajo že dve leti. Esej je sicer napisan v asociativnem slogu in ne upošteva meja, ki jih določajo stroke in žanri. Precej podobno, kot je glasba na zgoščenki. (vir: www.3via.org)
O knjižici Umetnost lovljenja ravnotežja:
Borut Savski je prvo knjižico v seriji svojih tiskanih esejev pomensko priključil na projekte senzoričnih gibljivih objektov Plesalcev, Posod in Reflektorjev (slednji so ravno v delu). Seveda gre za poklon principom samouravnavanja (samokreacije) skozi zaznavo okolja in (pogojeno) samega sebe, s čimer se dotikamo polj kibernetike in autopoezisa, z metaforičnimi izpeljankami pomenov pa tudi psihoanalize. Načinu asociativnega pisanja bi lahko rekli tudi pseudo-religija, saj se gre ves čas za razumevanje človekovih spoznavanih in vedenjskih lastnosti. Na nek način antropocentrično, pa vendarle poskus oddaljenega pogleda. (vir: www.3via.org) V pripravi je .pdf oblika eseja "Stroj kot metafora" iz leta 2001/2002.
Produkcija: Radio Študent, galerija Kapelica, 2009
Video dokumentacija arhiviranih real-time video streamov, enega tedna dogodkov XL eksperiment, ki je potekal od 4. do 8. maja 2009 - ob 40. obletnici Radia Študent - v Galeriji Kapelica. Projekt sta pripravila Bojan Andjelković in Borut Savski, so...
Produkcija: KUD Trivia in Galerija Kapelica, 2009
S premičnimi mehanskimi organizmi umetnik sledi raziskovanju avtonomnih struktur / sistemov. Naprava je sestavljena iz elementov, ki so povezani, vendar preobremenjeni. Premični mehanski del instalacije nosi (pre)napete elemente in rezultat je skoraj or...
Produkcija: 2008
Dve kroglasti telesi - posodi (iz serije Plesalci) sta opremljeni z enostavno motoriko in bolj kompleksno senzoriko. Občutljivi sta za zvok, ki ga slišita, a ga tudi proizvajata (nadzirana mikrofonija). Od tod tudi teza, da sta posodi polni zvoka....
Produkcija: Borut Savski, 2008
Omnibus dokumentarnih video in fotografskih posnetkov instalacij in performansov med letoma 1999 in 2008.
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2007
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in...
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2007
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in...
Produkcija: 2006
Problemloss Orchestra je bila projektna skupina (skrajšano PMS: Luka Prinčič, Matjaž Manček in Borut Savski), ki je nastopala v letih 2005 in 2006. Posnetek je z nastopa v Berlinu. Posnel je Neven Korda.
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2006
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in...
Produkcija: Galerija Kapelica, 2005
Posnetek performansa, ki se je zgodil v galeriji Kapelica. Borut Savski je izdelal stroj, ki samostojno deluje in na ta način ustvarja svojo lastno umetnostno prakso. Avtorjevo vprašanje zadeva predvsem prinicipe subjektivacije. Plesalec nam predl...
Produkcija: Galerija Kapelica, 2004
Avtor je ustvaril novo človeku podobno telo, ki je samo še simbol človeka. Poudarek je na dejstvu, da se kvalitativne značilnsoti telesa in višje ideje, denimo trpljenje, ali na koncu bog, ohranijo ne glede na materialnost oblike. Kot je...