Računalniška video animacija v živo je bila zamišljena kot gledališka igra brez igralcev v kibernetičnem prostoru. S podobno idejo je Vasilij Kandinski leta 1928 na podlagi skladbe Modesta Mussorgskega Slike z rastave (Bilder einer Ausstellung) zasnoval programsko gledališko predstavo, ki je bila docela sestavljena iz mehaniziranih slik in objektov brez igralcev. Video animacija je bila pripravljena, modelirana in rendrirana s pomočjo programa, ki so ga posebej napisali z orodjem SGI Crimson animacijo v realnem času. V tridimenzionalni kibernetični prostor so umeščene abstraktne forme, ki spominjajo na elemente iz slik Vasilija Kandinskega. Računalniške podobe se s sinhronizacijo ujemajo z glasbenim ritmom. Računalniške oblike in tridimenzionalna polja dopolnjujejo gibljive elemente iz abstraktnega slikarstva. Potovanje s temi podobami je polno vrzeli v obliki cest, meseca, sonca in telegrafskih drogov. Animacija se konča v črnem kvadratu na sivi podlagi. Program, ki je forme in njihove premike zapisoval sproti v realnem času je zasnovan kot avtorsko delo First Surface, ki je del projekta MICROLAB.
Produkcija: Projekt Atol, SCCA-Ljubljana, VPK, 1996
Video je kolaž televizijskih posnetkov je sestavljanka iz izposojenih agencijskih kadrov vesolja in morskega prostranstva (TV Slovenija, Reuters). Posnetki neokrnjene narave se dopolnjujejo s tekstom, ki teče pod sliko. Tekst premleva velike življenjes...
Produkcija: Projekt Atol, 1993
Počasni prizori, povsem statična kamera. Abstraktno prelivanje barv in transformacija likov (rdeč krog se razleti in nato sestavi v kavdrat). Kombinacija motivov starodavne in nove znanosti (iluminirani rokopisi in renesančni znanstveni teksti se tran...
Produkcija: 1993
Video dela Egoritmi so zamišljena kot podobe notranjih zrcal akterjev, ritmične podobe, ki se poigravajo z alkemističnimi simboli in abstraktnimi vizualizacijami komunikacij. Pri videu Egoritem III je osrednji motiv pesem slovenskega pesnika Srečka Ko...