Andreja Džakušič, Simon Macuh, Iva Tratnik, SIVA - Motnje oblačenja – Prevelika obleka (00:04:04)
Produkcija: Likovni salon Celje, 2011
S projektom obleka … človeka, ki je bil leta 2010 razstavljen v Likovnem salonu, je skupina dveh umetnic in umetnika raziskovala, v kolikšni meri obleka določa človekovo identiteto, koliko se s spremembo zunanje podobe spremeni odnos drugih. Za produkcijo razstave je neformalna skupina, ki so jo ustanovili ravno za razstavo obleka ... človeka, naredila serijo javnih intervencij, s katerimi so motili ustaljene oblačilne navade. Med drugim so se ukvarjali z nenavadnim pojavom specializirani...
DIVA andreja džakušič
1 rezultat med avtorji
21 rezultatov med deli
Andreja Džakušič, Simon Macuh, SIVA, Iva Tratnik - Motnja – Krzno (00:07:10)
Produkcija: Likovni salon Celje, 2011
S projektom obleka … človeka, ki je bil leta 2010 razstavljen v Likovnem salonu, je skupina dveh umetnic in umetnika raziskovala, v kolikšni meri obleka določa človekovo identiteto, koliko se s spremembo zunanje podobe spremeni odnos drugih. Za produkcijo razstave je neformalna skupina, ki so jo ustanovili ravno za razstavo obleka ... človeka, naredila serijo javnih intervencij, s katerimi so motili ustaljene oblačilne navade. Med drugim so se ukvarjali z nenavadnim pojavom specializirani...
Produkcija: Likovni salon Celje, 2011
S projektom obleka … človeka, ki je bil leta 2010 razstavljen v Likovnem salonu, je skupina dveh umetnic in umetnika raziskovala, v kolikšni meri obleka določa človekovo identiteto, koliko se s spremembo zunanje podobe spremeni odnos drugih. Za produkcijo razstave je neformalna skupina, ki so jo ustanovili ravno za razstavo obleka ... človeka, naredila serijo javnih intervencij, s katerimi so motili ustaljene oblačilne navade. Med drugim so se ukvarjali z nenavadnim pojavom specializirani...
Andreja Džakušič - Razvijanje sočutja (00:06:26)
Podnaslov: Ribanje
Produkcija: 2008
Videodokumentacija performansa v galeriji ZDSLU v Ljubljani leta 2008. Razvijanje sočutja je projekt sestavljen iz serije performansov, instalacij in fotografij, ki je trajal dve leti (2006-2008). Predstavlja način vpisovanja bolečine ob soočanju z boleznijo, umiranjem in smrtjo očeta. V prvem izmed treh performansov lastna čustvena stanja, ki jih je izvezla na bele blazine kot bolečino, žalost in strah, s sežigom simbolično razpusti, v drugem, ko pomiva tla z razkužilom, podoživi sterilnost...
Podnaslov: Ribanje
Produkcija: 2008
Videodokumentacija performansa v galeriji ZDSLU v Ljubljani leta 2008. Razvijanje sočutja je projekt sestavljen iz serije performansov, instalacij in fotografij, ki je trajal dve leti (2006-2008). Predstavlja način vpisovanja bolečine ob soočanju z boleznijo, umiranjem in smrtjo očeta. V prvem izmed treh performansov lastna čustvena stanja, ki jih je izvezla na bele blazine kot bolečino, žalost in strah, s sežigom simbolično razpusti, v drugem, ko pomiva tla z razkužilom, podoživi sterilnost...
Andreja Džakušič, Simon Macuh, Iva Tratnik, SIVA - Obleka...človeka - otvoritvena zakuska (00:03:19)
Produkcija: Likovni salon Celje, 2011
S projektom obleka … človeka, ki je bil leta 2010 razstavljen v Likovnem salonu, je skupina dveh umetnic in umetnika raziskovala, v kolikšni meri obleka določa človekovo identiteto, koliko se s spremembo zunanje podobe spremeni odnos drugih. Za produkcijo razstave je neformalna skupina, ki so jo ustanovili ravno za razstavo obleka ... človeka, naredila serijo javnih intervencij, s katerimi so motili ustaljene oblačilne navade. Med drugim so se ukvarjali z nenavadnim pojavom specializiranih oblek, za...
Produkcija: Likovni salon Celje, 2011
S projektom obleka … človeka, ki je bil leta 2010 razstavljen v Likovnem salonu, je skupina dveh umetnic in umetnika raziskovala, v kolikšni meri obleka določa človekovo identiteto, koliko se s spremembo zunanje podobe spremeni odnos drugih. Za produkcijo razstave je neformalna skupina, ki so jo ustanovili ravno za razstavo obleka ... človeka, naredila serijo javnih intervencij, s katerimi so motili ustaljene oblačilne navade. Med drugim so se ukvarjali z nenavadnim pojavom specializiranih oblek, za...
Andreja Džakušič, Simon Macuh, Iva Tratnik, SIVA - Motnje oblačenja – Brez obleke (00:04:55)
Produkcija: Likovni salon Celje, 2011
S projektom obleka … človeka, ki je bil leta 2010 razstavljen v Likovnem salonu, je skupina dveh umetnic in umetnika raziskovala, v kolikšni meri obleka določa človekovo identiteto, koliko se s spremembo zunanje podobe spremeni odnos drugih. Za produkcijo razstave je neformalna skupina, ki so jo ustanovili ravno za razstavo obleka ... človeka, naredila serijo javnih intervencij, s katerimi so motili ustaljene oblačilne navade. Med drugim so se ukvarjali z nenavadnim pojavom specializirani...
Produkcija: Likovni salon Celje, 2011
S projektom obleka … človeka, ki je bil leta 2010 razstavljen v Likovnem salonu, je skupina dveh umetnic in umetnika raziskovala, v kolikšni meri obleka določa človekovo identiteto, koliko se s spremembo zunanje podobe spremeni odnos drugih. Za produkcijo razstave je neformalna skupina, ki so jo ustanovili ravno za razstavo obleka ... človeka, naredila serijo javnih intervencij, s katerimi so motili ustaljene oblačilne navade. Med drugim so se ukvarjali z nenavadnim pojavom specializirani...
SIVA, Andreja Džakušič, Simon Macuh, Iva Tratnik - McButo (00:30:39)
Produkcija: Likovni salon Celje, 2011
S projektom obleka … človeka, ki je bil leta 2010 razstavljen v Likovnem salonu, je skupina dveh umetnic in umetnika raziskovala, v kolikšni meri obleka določa človekovo identiteto, koliko se s spremembo zunanje podobe spremeni odnos drugih. Za produkcijo razstave je neformalna skupina, ki so jo ustanovili ravno za razstavo obleka ... človeka, naredila serijo javnih intervencij, s katerimi so motili ustaljene oblačilne navade. Med drugim so se ukvarjali z nenavadnim pojavom specializiranih oblek, za...
Produkcija: Likovni salon Celje, 2011
S projektom obleka … človeka, ki je bil leta 2010 razstavljen v Likovnem salonu, je skupina dveh umetnic in umetnika raziskovala, v kolikšni meri obleka določa človekovo identiteto, koliko se s spremembo zunanje podobe spremeni odnos drugih. Za produkcijo razstave je neformalna skupina, ki so jo ustanovili ravno za razstavo obleka ... človeka, naredila serijo javnih intervencij, s katerimi so motili ustaljene oblačilne navade. Med drugim so se ukvarjali z nenavadnim pojavom specializiranih oblek, za...
Andreja Džakušič - Cele ma posluh (00:09:17)
Produkcija: 2010
Video je dokumentacija performansa v javnem prostoru. Performans je bil izveden skupaj z ulično glasbenico Vesno Prevolšek. Na lokacijo, kjer Vesna običajno poje, je bil nameščen stol, ki je sameval do ure najavljenega performansa. Medtem ko je Vesna nemo sedela, je umetnica na tla zapisala Cele ma posluh!? Iz pesmarice s slovenskimi ljubezenskimi pesmimi je začela nemo prepevati. (Vir: Andreja Džakušič, Srečevanja, katalog pregledne razstave, Center sodobnih umetnosti Celje, 2013)
Produkcija: 2010
Video je dokumentacija performansa v javnem prostoru. Performans je bil izveden skupaj z ulično glasbenico Vesno Prevolšek. Na lokacijo, kjer Vesna običajno poje, je bil nameščen stol, ki je sameval do ure najavljenega performansa. Medtem ko je Vesna nemo sedela, je umetnica na tla zapisala Cele ma posluh!? Iz pesmarice s slovenskimi ljubezenskimi pesmimi je začela nemo prepevati. (Vir: Andreja Džakušič, Srečevanja, katalog pregledne razstave, Center sodobnih umetnosti Celje, 2013)
Andreja Džakušič - Celje moje mesto (00:04:23)
Produkcija: 2005
Video je fotodokumentacija akcije v javnem prostoru, ki je bila izvedena v okviru festivala Vstop Prost leta 2005 v Celju. Umetnica, podobno kot v znani akciji beograjskega kolektiva Škart (Tvoje govno - tvoja odgovornost), z zastavicami označuje pasje iztrebke v mestnem parku. Na zastavicah je celjski grb in napis 'Celje, moje mesto'. Več o festivalu Vstop prost: Petra Kapš, Mesto je v nas, mi smo tukaj, Likovne besede, št. 73, 74 (zima 2005); www.worldofart.org/aktualno/wp-content/up...
Produkcija: 2005
Video je fotodokumentacija akcije v javnem prostoru, ki je bila izvedena v okviru festivala Vstop Prost leta 2005 v Celju. Umetnica, podobno kot v znani akciji beograjskega kolektiva Škart (Tvoje govno - tvoja odgovornost), z zastavicami označuje pasje iztrebke v mestnem parku. Na zastavicah je celjski grb in napis 'Celje, moje mesto'. Več o festivalu Vstop prost: Petra Kapš, Mesto je v nas, mi smo tukaj, Likovne besede, št. 73, 74 (zima 2005); www.worldofart.org/aktualno/wp-content/up...
Andreja Džakušič - Uspavanka za mesto (00:07:00)
Produkcija: 2008
Video je dokumentacija performansa v javnem prostoru, ki je bil izveden v okviru festivala Vstop Prost leta 2008 v Celju. V času festivala je umetnica točno ob polnoči mestu pela uspavanko. Pobuda za performans so bila obstoječa konfliktna razmerja med stanovalci starega mestnega jedra in lastniki lokalov, katerih želje in potrebe so si bile povsem nasprotne. (Vir: Andreja Džakušič, Srečevanja, katalog pregledne razstave, Center sodobnih umetnosti Celje, 2013)
Produkcija: 2008
Video je dokumentacija performansa v javnem prostoru, ki je bil izveden v okviru festivala Vstop Prost leta 2008 v Celju. V času festivala je umetnica točno ob polnoči mestu pela uspavanko. Pobuda za performans so bila obstoječa konfliktna razmerja med stanovalci starega mestnega jedra in lastniki lokalov, katerih želje in potrebe so si bile povsem nasprotne. (Vir: Andreja Džakušič, Srečevanja, katalog pregledne razstave, Center sodobnih umetnosti Celje, 2013)
Andreja Džakušič - Taktike preživetja (00:42:40)
Produkcija: 2011
Umetnice in umetniki spregovorijo o načinih preživetja, svojem težkem ekonomskem položaju in produkcijskih pogojih na področju sodobne vizualne umetnosti. Avtorica ohrani anonimnost sodelujočih s postavitvijo kamere na tla prostora, v katerem poteka pogovor. Video je bil predvajan na bienalni razstavi Jaz, tukaj, zdaj: pogled na likovno umetnost Slovenije 6 leta 2011.
Produkcija: 2011
Umetnice in umetniki spregovorijo o načinih preživetja, svojem težkem ekonomskem položaju in produkcijskih pogojih na področju sodobne vizualne umetnosti. Avtorica ohrani anonimnost sodelujočih s postavitvijo kamere na tla prostora, v katerem poteka pogovor. Video je bil predvajan na bienalni razstavi Jaz, tukaj, zdaj: pogled na likovno umetnost Slovenije 6 leta 2011.