Zemira Alajbegović, Neven Korda - Podoba 5: Marko Kovačič (00:39:45)
Produkcija: Kanal A, 1993
Predstavitev del umetnika Marka Kovačiča: skulpture, delovanje v Gledališču Ane Monro, avtorska video dela. Intervju z umetnikom naredila Zemira Alajbegović. Uporabljeno je gradivo iz arhivov umetnika, Gledališča Ana Monro, VS Škuc-Foruma in Brut Filma.
Intervju je del serije televizijskih oddaj Podoba Zemire Alajbegović in Nevena Korde predvajane na Kanalu A. Podoba je najpomembnejši prispevek k avtorskemu obravnavanju video produkcije osemdesetih let na televiziji (1992&...
DIVA Televizijska umetnost
21 rezultatov med deli
Igor Zupe, - Uršula Noordung (Medij v mediju) (00:00:45)
Produkcija: TV Slovenija, SCCA-Ljubljana, 1996
Reklamni spot za projekt Uršula Noordung skupine Irwin. Igračo - plišastega medvedka so izdelali v okviru razstavnega projekta Urbanaria SCCA-Ljubljana (1994-1997). Z njimi so opremili izložbe trgovin z igračami in knjigarn, kjer so bili tudi v prodaji. V TV spotu medvedek z rdečim križem na beli rutki, zvezani okoli rame, sedi pred tipkovnico računalnika in poskuša tipkati.
Produkcija: TV Slovenija, SCCA-Ljubljana, 1996
Reklamni spot za projekt Uršula Noordung skupine Irwin. Igračo - plišastega medvedka so izdelali v okviru razstavnega projekta Urbanaria SCCA-Ljubljana (1994-1997). Z njimi so opremili izložbe trgovin z igračami in knjigarn, kjer so bili tudi v prodaji. V TV spotu medvedek z rdečim križem na beli rutki, zvezani okoli rame, sedi pred tipkovnico računalnika in poskuša tipkati.
Nataša Prosenc Stearns - Disk / Disc (00:02:57)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Montirani črno-beli prizori množičnih ritualov, predvsem vojn in poveličevanja velikih vodij so dokumenti sveta, neskončni in povsod navzoči. Svetovno in časovno povezanost teh podob poudarja grafični znak diska, edinega barvnega poudarka v videu, ki se prikazuje in izginja, nazadnje pa ga dokončno uniči kuščar - kameleon, še ena zadnja barvna oblika znotraj dokumentov sveta. Tudi tisto, kar umetnik ustvari, se prikaže in izgine, na elektronski sliki pa se to zgodi še toliko hitreje. (VD)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Montirani črno-beli prizori množičnih ritualov, predvsem vojn in poveličevanja velikih vodij so dokumenti sveta, neskončni in povsod navzoči. Svetovno in časovno povezanost teh podob poudarja grafični znak diska, edinega barvnega poudarka v videu, ki se prikazuje in izginja, nazadnje pa ga dokončno uniči kuščar - kameleon, še ena zadnja barvna oblika znotraj dokumentov sveta. Tudi tisto, kar umetnik ustvari, se prikaže in izgine, na elektronski sliki pa se to zgodi še toliko hitreje. (VD)
Nataša Prosenc Stearns - Dvojnik / A Double (0:03:25)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Ideja o času se poveže z za video značilno podobo: inkrustacijo slike, ki združuje podobe iz raznih svetov in časov. V dvakratnem obrisu iste osebe se gibljeta dve časovni komponenti: minevanje nekega vsakdana in nočni ognjemet. Oba svetova prehajata iz enega v drugi obris, ki na koncu zamrzne v tisto, kar je bil v resnici: kip človeka.
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Ideja o času se poveže z za video značilno podobo: inkrustacijo slike, ki združuje podobe iz raznih svetov in časov. V dvakratnem obrisu iste osebe se gibljeta dve časovni komponenti: minevanje nekega vsakdana in nočni ognjemet. Oba svetova prehajata iz enega v drugi obris, ki na koncu zamrzne v tisto, kar je bil v resnici: kip človeka.
Nataša Prosenc Stearns - One Way (00:05:31)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Moški in ženska hočeta uresničiti svoje želje po moči, lepoti, oblasti in podobnih zelo človeških lastnosti. Prikazana sta skozi arhetipske podobe: močno moško telo se bori s surovo silo narave, žensko telo ogleduje sebe in svoje preobleke v zrcalu. Video podoba te arhetipe podvaja, upočasnjuje, ponavlja in s tem sestavlja vizualni kolektivni spomin človeških nagnjenj. Njun neuspeh kamera prikaže s hitrim tresenjem slike in vrtoglavim padanjem telesa v bližnjem posnet...
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Moški in ženska hočeta uresničiti svoje želje po moči, lepoti, oblasti in podobnih zelo človeških lastnosti. Prikazana sta skozi arhetipske podobe: močno moško telo se bori s surovo silo narave, žensko telo ogleduje sebe in svoje preobleke v zrcalu. Video podoba te arhetipe podvaja, upočasnjuje, ponavlja in s tem sestavlja vizualni kolektivni spomin človeških nagnjenj. Njun neuspeh kamera prikaže s hitrim tresenjem slike in vrtoglavim padanjem telesa v bližnjem posnet...
Miha Vipotnik - Fantazija (02:43)
Produkcija: Aanima, 1997
Glasbeni spot za skladbo Fantazija skupine k.u.t. GAS je nastal kot razširitev uvodne špice za televizijsko oddajo Trikk - prostor za vašo domišljijo.
Produkcija: Aanima, 1997
Glasbeni spot za skladbo Fantazija skupine k.u.t. GAS je nastal kot razširitev uvodne špice za televizijsko oddajo Trikk - prostor za vašo domišljijo.
Miha Vipotnik - Andrej iz Stražišča (49:00)
Produkcija: RTV Ljubljana, 1984
Eksperimentalna glasbena oddaja o Andreju Šifrerju, pri kateri je sodeloval Marjan Paternoster.
Produkcija: RTV Ljubljana, 1984
Eksperimentalna glasbena oddaja o Andreju Šifrerju, pri kateri je sodeloval Marjan Paternoster.
Miha Vipotnik - Avtovizija (14:54)
Podnaslov: TV oddaja o video artu na Slovenskem
Produkcija: M.A.X. M.A.X., 1986
Avtovizija je bila avtorska oddaja, ki sta jo v produkciji M.A.X. M.A.X. za RTV Ljubljana (v okviru oddaje Integrali) leta 1986 realizirala Miha Vipotnik kot režiser in Marijan Osole–Max kot montažer. Napovedana kot »edini program o avtorskih prispevkih videastov, o video artu na Slovenskem« je bila primer kreativne rabe tehnologije, izredno video delo z inventivno špico vred, ki je ustrezalo sami tematiki. Oddaja vsebuje tudi Vipotnikovo izjavo/govorečo glavo o odklonilnem odnos...
Podnaslov: TV oddaja o video artu na Slovenskem
Produkcija: M.A.X. M.A.X., 1986
Avtovizija je bila avtorska oddaja, ki sta jo v produkciji M.A.X. M.A.X. za RTV Ljubljana (v okviru oddaje Integrali) leta 1986 realizirala Miha Vipotnik kot režiser in Marijan Osole–Max kot montažer. Napovedana kot »edini program o avtorskih prispevkih videastov, o video artu na Slovenskem« je bila primer kreativne rabe tehnologije, izredno video delo z inventivno špico vred, ki je ustrezalo sami tematiki. Oddaja vsebuje tudi Vipotnikovo izjavo/govorečo glavo o odklonilnem odnos...
Bojan Anđelković, Borut Savski - XL Eksperiment
Podnaslov: Enotedensko medijsko in zvočno dogajanje v galeriji Kapelica Ljubljana ob 40. obletnici Radia Študent
Produkcija: Radio Študent, galerija Kapelica, 2009
Video dokumentacija arhiviranih real-time video streamov, enega tedna dogodkov XL eksperiment, ki je potekal od 4. do 8. maja 2009 - ob 40. obletnici Radia Študent - v Galeriji Kapelica. Projekt sta pripravila Bojan Andjelković in Borut Savski, sodelovalo pa je veliko število konceptualnejših zvočnih umetnikov. V estetiki se je projekt močno naslalnjal na projekte Minstrstva za eksperiment na Radiu Študent, ki je tam delovalo med 1996 in 2000, med osnovnimi parametri pa je ime...
Podnaslov: Enotedensko medijsko in zvočno dogajanje v galeriji Kapelica Ljubljana ob 40. obletnici Radia Študent
Produkcija: Radio Študent, galerija Kapelica, 2009
Video dokumentacija arhiviranih real-time video streamov, enega tedna dogodkov XL eksperiment, ki je potekal od 4. do 8. maja 2009 - ob 40. obletnici Radia Študent - v Galeriji Kapelica. Projekt sta pripravila Bojan Andjelković in Borut Savski, sodelovalo pa je veliko število konceptualnejših zvočnih umetnikov. V estetiki se je projekt močno naslalnjal na projekte Minstrstva za eksperiment na Radiu Študent, ki je tam delovalo med 1996 in 2000, med osnovnimi parametri pa je ime...
Nataša Prosenc Stearns - Tango za ribe / Tango for Fish (00:04:21)
Produkcija: Mladinski program TV Slovenija, 1992
Večna tema o odnosu med spoloma je prikazana s pomočjo dvojic, ki jih poudarjajo podvojeni detajli. V prvem planu (»realne« ribe ali grafični znak) so ribe, ki včasih dobesedno zapolnejo ekran. Video podobo dopolnjujejo tudi umetniški objekti, kar je stalnica v delih Nataše Prosenc. (VD)
Produkcija: Mladinski program TV Slovenija, 1992
Večna tema o odnosu med spoloma je prikazana s pomočjo dvojic, ki jih poudarjajo podvojeni detajli. V prvem planu (»realne« ribe ali grafični znak) so ribe, ki včasih dobesedno zapolnejo ekran. Video podobo dopolnjujejo tudi umetniški objekti, kar je stalnica v delih Nataše Prosenc. (VD)