Damijan Kracina - Žeblji / Nails (00:06:34)
Produkcija: Akademija za likovno umetnost, Ljubljana, 1995
Črno beli posnetek performansa s statično kamero izvira iz časa študija na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani. Performer si ogleduje kip študijske avtoportretne buste z vseh strani in vanjo zabija žeblje. Išče način, kako bi obravnaval tradicionalno kiparsko formo, ne da bi temeljil le na konstrukciji ali dekonstrukciji. V delu lahko beremo tudi humorno metaforo, da je kip "zabit v glavo".
DIVA Video dela
1202 rezultata med deli
Darij Kreuh - Mine Mind Do you Mind (00:03:18)
Podnaslov: Imena skulptur: Treadmill, Push it, Cabine
Produkcija: 1993
Posnetek serije skulptur, ki delujejo kot nihala. Gre za interaktivno delo predmeta s predmeti in za dokumentarne posnetke iz razstave, v katere montaža minimalno poseže. Kamera posega v različne kote eksponatov, zato da jih lažje - razločneje vidimo.
Podnaslov: Imena skulptur: Treadmill, Push it, Cabine
Produkcija: 1993
Posnetek serije skulptur, ki delujejo kot nihala. Gre za interaktivno delo predmeta s predmeti in za dokumentarne posnetke iz razstave, v katere montaža minimalno poseže. Kamera posega v različne kote eksponatov, zato da jih lažje - razločneje vidimo.
Srečo Dragan, Ana Nuša Dragan - Grand Finale (00:12:05)
Produkcija: RTV Beograd in Studentski kulturni centar Beograd, 1983
Ženska prinese moškemu videokaseto, ta pa jo vstavi v videorekorder. Na kaseti je razprava kritikov v raznih jezikih. Delo poskuša problematiko nove umetnosti predstaviti na navidezno dokumentaren način, ki mu drobci, ki se poigravajo s stereotipi iz fikcije, dajejo ironičen značaj: ženska je oblečena v gangsterskem slogu, neznanka zabode moškega, na srajci pa se pojavita rdeč in moder madež. (vir: Videodokument)
Produkcija: RTV Beograd in Studentski kulturni centar Beograd, 1983
Ženska prinese moškemu videokaseto, ta pa jo vstavi v videorekorder. Na kaseti je razprava kritikov v raznih jezikih. Delo poskuša problematiko nove umetnosti predstaviti na navidezno dokumentaren način, ki mu drobci, ki se poigravajo s stereotipi iz fikcije, dajejo ironičen značaj: ženska je oblečena v gangsterskem slogu, neznanka zabode moškega, na srajci pa se pojavita rdeč in moder madež. (vir: Videodokument)
Saša Spačal - Liminoid (00:08:08)
Produkcija: Saša Spačal, Muzej sodobne umetnosti Metelkova - MSUM+, 2016
Video konceptualno premišljuje umetniško delo Liminoid, avtorjev Saše Spačal in Matica Potočnika.
Produkcija: Saša Spačal, Muzej sodobne umetnosti Metelkova - MSUM+, 2016
Video konceptualno premišljuje umetniško delo Liminoid, avtorjev Saše Spačal in Matica Potočnika.
Saša Spačal - Mycophone_unison (00:14:27)
Produkcija: Saša Spačal, Muzej sodobne umetnosti Metelkova - MSUM+, 2016
Video konceptualno premišljuje umetniško delo Mycophone_unison, avtorjev Saše Spačal, Mirjana Švaglja in Anila Podgornika.
Produkcija: Saša Spačal, Muzej sodobne umetnosti Metelkova - MSUM+, 2016
Video konceptualno premišljuje umetniško delo Mycophone_unison, avtorjev Saše Spačal, Mirjana Švaglja in Anila Podgornika.
Marko A. Kovačič - Pesem mesa in podoba je telo postala (00:15:56)
Produkcija: ŠKUC - Forum / koprodukcija Marijan Osole - Max, 1985
Narativna zgodba videa temelji na filmskem žanru kriminalke in je opremljena z glasbo iz dveh Hitchcockovih filmov. Podobe so polne citatov iz zgodovine umetnosti in filma (Man Ray, Sergej Eisenstein), ki se znotraj videa plastijo in pomnožujejo. Dinamika slike je prilagojena glasbeni spremljavi (Bernard Herrmann), za katero je značilen filmski suspenz. (Vir: DIVA)
Produkcija: ŠKUC - Forum / koprodukcija Marijan Osole - Max, 1985
Narativna zgodba videa temelji na filmskem žanru kriminalke in je opremljena z glasbo iz dveh Hitchcockovih filmov. Podobe so polne citatov iz zgodovine umetnosti in filma (Man Ray, Sergej Eisenstein), ki se znotraj videa plastijo in pomnožujejo. Dinamika slike je prilagojena glasbeni spremljavi (Bernard Herrmann), za katero je značilen filmski suspenz. (Vir: DIVA)
Miha Vipotnik - Prostor 2 (01:53)
Produkcija: Max-Max (Brut), 1986
Avtor v svojem video delu poda ironično izjavo, ki se nanaša na stanje takratne domače video produkcije in njene (ne)vključenosti v televizijski program (posnete za oddajo "Petak u 22", TV Beograd, 1984). Umetnik sprva v slogu televizijskih napovedovalcev sedi v studiu. Avtorjeva izjava se nadaljuje v offu preko montaže segmentov njegovega starejšega črno-belega videa z naslovom Prostor, obdelanih s chroma key postopkom. Video je bil predvajan v sklopu Avtovizije (1986), prve oddaje o avt...
Produkcija: Max-Max (Brut), 1986
Avtor v svojem video delu poda ironično izjavo, ki se nanaša na stanje takratne domače video produkcije in njene (ne)vključenosti v televizijski program (posnete za oddajo "Petak u 22", TV Beograd, 1984). Umetnik sprva v slogu televizijskih napovedovalcev sedi v studiu. Avtorjeva izjava se nadaljuje v offu preko montaže segmentov njegovega starejšega črno-belega videa z naslovom Prostor, obdelanih s chroma key postopkom. Video je bil predvajan v sklopu Avtovizije (1986), prve oddaje o avt...
Polonca Lovšin - Vedno boljša (00:01:27)
Podnaslov: Ulica
Produkcija: 2002
Video tematizira posnetke iz avtoričine mladosti, ko pred domačim dvoriščem v družbi svoje sestre kameri prikazuje gimnastične vaje. Iste elemente sestri ponovita na istem mestu v današnjem času.
Podnaslov: Ulica
Produkcija: 2002
Video tematizira posnetke iz avtoričine mladosti, ko pred domačim dvoriščem v družbi svoje sestre kameri prikazuje gimnastične vaje. Iste elemente sestri ponovita na istem mestu v današnjem času.
Vuk Ćosić - Deep ASCII (01:00:05)
Produkcija: 1998
ASCII konverzija slike iz znanega pornografskega filma Globoko grlo. Avtor reducira prostornost slike na kombinacijo črne in zelene barve in nekaj različnih simbolov. Zanima ga obstojnost podatkov, a gre tudi za bolj kompleksno vprašanje glede prenosa informacij. Video Deep ASCII se igra z mejo, na kateri informacije izginjajo.
Produkcija: 1998
ASCII konverzija slike iz znanega pornografskega filma Globoko grlo. Avtor reducira prostornost slike na kombinacijo črne in zelene barve in nekaj različnih simbolov. Zanima ga obstojnost podatkov, a gre tudi za bolj kompleksno vprašanje glede prenosa informacij. Video Deep ASCII se igra z mejo, na kateri informacije izginjajo.
Janez Janša - Nuclear Body (00:08:51)
Produkcija: VPK, ŠOU Galerija Kapelica, Cankarjev dom, 1999
Grassijev eksperiment z medicinsko tehnologijo, s katerim se klonira iz digitalnih podob. Nato s pridobljenimi podobami manipulira, da bi razvil življenjski ciklus za svoj klon z vsemi življenjskimi funkcijami. Nuclear Body nima le estetske vrednosti, temveč je pomemben tudi za medicino. človeško telo je že dolgo predmet umetniškega čaščenja - od klasičnega grškega kipa do Rodina, notranji ustroj človeškega telesa, ki ga proučuje renesansa ... Anatomske risbe Da Vincija pa so poleg njihove es...
Produkcija: VPK, ŠOU Galerija Kapelica, Cankarjev dom, 1999
Grassijev eksperiment z medicinsko tehnologijo, s katerim se klonira iz digitalnih podob. Nato s pridobljenimi podobami manipulira, da bi razvil življenjski ciklus za svoj klon z vsemi življenjskimi funkcijami. Nuclear Body nima le estetske vrednosti, temveč je pomemben tudi za medicino. človeško telo je že dolgo predmet umetniškega čaščenja - od klasičnega grškega kipa do Rodina, notranji ustroj človeškega telesa, ki ga proučuje renesansa ... Anatomske risbe Da Vincija pa so poleg njihove es...