Vuk Ćosić - Deep ASCII (01:00:05)
Produkcija: 1998
ASCII konverzija slike iz znanega pornografskega filma Globoko grlo. Avtor reducira prostornost slike na kombinacijo črne in zelene barve in nekaj različnih simbolov. Zanima ga obstojnost podatkov, a gre tudi za bolj kompleksno vprašanje glede prenosa informacij. Video Deep ASCII se igra z mejo, na kateri informacije izginjajo.
DIVA Računalniška grafika
48 rezultatov med deli
Marko Peljhan - LADOMIR-ФАКТУРА: PRVA POVRŠINA-MIKROLAB V1.0 (23:02)
Produkcija: Projekt Atol, A Team of Three Production, Aster, 1994
Računalniška video animacija v živo je bila zamišljena kot gledališka igra brez igralcev v kibernetičnem prostoru. S podobno idejo je Vasilij Kandinski leta 1928 na podlagi skladbe Modesta Mussorgskega Slike z rastave (Bilder einer Ausstellung) zasnoval programsko gledališko predstavo, ki je bila docela sestavljena iz mehaniziranih slik in objektov brez igralcev. Video animacija je bila pripravljena, modelirana in rendrirana s pomočjo programa, ki so ga posebej napisali z oro...
Produkcija: Projekt Atol, A Team of Three Production, Aster, 1994
Računalniška video animacija v živo je bila zamišljena kot gledališka igra brez igralcev v kibernetičnem prostoru. S podobno idejo je Vasilij Kandinski leta 1928 na podlagi skladbe Modesta Mussorgskega Slike z rastave (Bilder einer Ausstellung) zasnoval programsko gledališko predstavo, ki je bila docela sestavljena iz mehaniziranih slik in objektov brez igralcev. Video animacija je bila pripravljena, modelirana in rendrirana s pomočjo programa, ki so ga posebej napisali z oro...
Rok Sieberer Kuri - Technotime (00:30:11)
Produkcija: Media Teror, 1999
Video se poigrava z abstraktnimi formami barvnih gmot, ki poplesujejo na ekranu in spreminjajo obliko. Avtor se poslužuje izposojenih kadrov iz televizijskih novic, ki so računalniško obdelane. Značilno je zelo hitro menjavanje kadrov.
Produkcija: Media Teror, 1999
Video se poigrava z abstraktnimi formami barvnih gmot, ki poplesujejo na ekranu in spreminjajo obliko. Avtor se poslužuje izposojenih kadrov iz televizijskih novic, ki so računalniško obdelane. Značilno je zelo hitro menjavanje kadrov.
OFFTIR - P1p3P3p1 (00:03:14)
Podnaslov: Grafična notacija
Produkcija: 2013
Grafična notacija P1p3P3p1 je bila razstavljena v okviru projekta projekta Liminale, ki je potekal od 20. 6. do 22. 7. 2013 v okviru programa Studio 6 (produkcija SCCA-Ljubljana). Video je grafična upodobitev računalniško zmiksanega zvoka bobnov, činele in predmetov s kontaktnimi mikrofoni.
Podnaslov: Grafična notacija
Produkcija: 2013
Grafična notacija P1p3P3p1 je bila razstavljena v okviru projekta projekta Liminale, ki je potekal od 20. 6. do 22. 7. 2013 v okviru programa Studio 6 (produkcija SCCA-Ljubljana). Video je grafična upodobitev računalniško zmiksanega zvoka bobnov, činele in predmetov s kontaktnimi mikrofoni.
Goran Devide - Sovražnik (0:04:28)
Produkcija: Škuc-Forum, FV video, 1984
Računalniška animacija je video spot za skladbo skupine Borghesia. Avtor se poslužuje formalno enostavne računalniške animacije, ki zavoljo svetlobne črte na modri podlagi, ustvarja iluzijo globine. Močan kontrast funkcionira agresivno. Animirane antropomorfne figure se gibljejo skupaj in ena proti drugi, vedno pa med njimi obstaja napetost. Animacija je avtorjeva interpretacija odtujene in površinske civilizacije. Borghesia (1983-1989) je bila večmedijska skupina (koncertni performansi, video...
Produkcija: Škuc-Forum, FV video, 1984
Računalniška animacija je video spot za skladbo skupine Borghesia. Avtor se poslužuje formalno enostavne računalniške animacije, ki zavoljo svetlobne črte na modri podlagi, ustvarja iluzijo globine. Močan kontrast funkcionira agresivno. Animirane antropomorfne figure se gibljejo skupaj in ena proti drugi, vedno pa med njimi obstaja napetost. Animacija je avtorjeva interpretacija odtujene in površinske civilizacije. Borghesia (1983-1989) je bila večmedijska skupina (koncertni performansi, video...
Borut Savski - Sonično gledišče (00:08:46)
Produkcija: 2002
Sonično gledišče je dogodek med koncertom in performansom, kjer se skozi interakcijo zvočnega in vidnega ustvarjajo metafore univerzalnih nasprotij neba in zemlje. Za to priložnost je avtor naredil mešalno ploščo, ki zaradi svojega naključnega funkcioniranja onemogoča virtuozno dejanje, in s tem ravno omogoči da je vsakdo virtuoz. (DIVA)
Produkcija: 2002
Sonično gledišče je dogodek med koncertom in performansom, kjer se skozi interakcijo zvočnega in vidnega ustvarjajo metafore univerzalnih nasprotij neba in zemlje. Za to priložnost je avtor naredil mešalno ploščo, ki zaradi svojega naključnega funkcioniranja onemogoča virtuozno dejanje, in s tem ravno omogoči da je vsakdo virtuoz. (DIVA)
Borut Savski - Videographics 18 (00:07:16)
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2006
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in sestavni del eksperimentalnega konteksta.
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2006
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in sestavni del eksperimentalnega konteksta.
Borut Savski - Videographics 19 (00:04:23)
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2007
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in sestavni del eksperimentalnega konteksta. V videografiki 19 so pari besed povezani z video variacijami "torinskega prta". (DIVA)
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2007
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in sestavni del eksperimentalnega konteksta. V videografiki 19 so pari besed povezani z video variacijami "torinskega prta". (DIVA)
Borut Savski - Videographics 22 (00:03:44)
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2007
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in sestavni del eksperimentalnega konteksta. Video grafika 22 je kombinacija zelo visokih tonov in difuznih megličnih oblik.
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2007
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in sestavni del eksperimentalnega konteksta. Video grafika 22 je kombinacija zelo visokih tonov in difuznih megličnih oblik.
Ema Kugler - Za konec časa (02:05:28)
Produkcija: Zank & VPK, 2009
Video film je raziskovanje človeka in njegove majhnosti v primerjavi z naravo in časom. Zgodbo pripoveduje narator, dialogov med liki ni. Kamera se počasi horizontalno premika po panoramskih pogledih ter prikazuje široke puščavne pokrajine prekrite s sledmi smrti. Prizori se izmenjujejo s posnetki futurističnih interierjev. Računalniško generirane podobe (CGI) igrajo pomembno vlogo tako v zadnjem kot tudi v prejšnjih delih Eme Kugler in doprinašajo k ustvarjanju pona...
Produkcija: Zank & VPK, 2009
Video film je raziskovanje človeka in njegove majhnosti v primerjavi z naravo in časom. Zgodbo pripoveduje narator, dialogov med liki ni. Kamera se počasi horizontalno premika po panoramskih pogledih ter prikazuje široke puščavne pokrajine prekrite s sledmi smrti. Prizori se izmenjujejo s posnetki futurističnih interierjev. Računalniško generirane podobe (CGI) igrajo pomembno vlogo tako v zadnjem kot tudi v prejšnjih delih Eme Kugler in doprinašajo k ustvarjanju pona...