Damijan Kracina - Thylacinus Cynocephalus (00:01:09)
Produkcija: 2000
Video je rekonstrukcija gibanja tasmanskega tigra (Thylacinus cynocephalus), ki je izumrl leta 1936. Leto pred nastankom videa je Avstralski naravoslovni muzej v Sidneyu začel razvijati metode za ohranitev genskega materiala te živali, da bi jo lahko klonirali v 21. stoletju, ko bodo tehnološki postopki to omogočali. Kracina je zadnji posnetek tasmanskega tigra videl na TV programu in ga posnel. Črno-beli posnetek je obarval in z repeticijo simuliral gibanje. Avtor je obravnaval človekovo neodgo...
DIVA Animacija
67 rezultatov med deli
Damijan Kracina - Kolaž izsekov umetniških del Damijana Kracine (00:03:09)
Produkcija: 1995
Kolaž treh video del. Prvi prikazuje posnetek razstave v Galerij Trdnjavi Kluže v Bovcu, kjer je avtor postavil enega prvih kipov živali - jazbec, ki ga je upravljal z dalinjskim vodenjem. Drugo video delo je študijsko. V njem je avtor raziskoval spreminjanje barvnih tonov v skrajno nasičenih barvnih ploskvah. Tretji video prikazuje računalniško generirano gibanje človeške ribice - proteusa.
Produkcija: 1995
Kolaž treh video del. Prvi prikazuje posnetek razstave v Galerij Trdnjavi Kluže v Bovcu, kjer je avtor postavil enega prvih kipov živali - jazbec, ki ga je upravljal z dalinjskim vodenjem. Drugo video delo je študijsko. V njem je avtor raziskoval spreminjanje barvnih tonov v skrajno nasičenih barvnih ploskvah. Tretji video prikazuje računalniško generirano gibanje človeške ribice - proteusa.
Marko Peljhan - LADOMIR-ФАКТУРА: PRVA POVRŠINA-MIKROLAB V1.0 (23:02)
Produkcija: Projekt Atol, A Team of Three Production, Aster, 1994
Računalniška video animacija v živo je bila zamišljena kot gledališka igra brez igralcev v kibernetičnem prostoru. S podobno idejo je Vasilij Kandinski leta 1928 na podlagi skladbe Modesta Mussorgskega Slike z rastave (Bilder einer Ausstellung) zasnoval programsko gledališko predstavo, ki je bila docela sestavljena iz mehaniziranih slik in objektov brez igralcev. Video animacija je bila pripravljena, modelirana in rendrirana s pomočjo programa, ki so ga posebej napisali z oro...
Produkcija: Projekt Atol, A Team of Three Production, Aster, 1994
Računalniška video animacija v živo je bila zamišljena kot gledališka igra brez igralcev v kibernetičnem prostoru. S podobno idejo je Vasilij Kandinski leta 1928 na podlagi skladbe Modesta Mussorgskega Slike z rastave (Bilder einer Ausstellung) zasnoval programsko gledališko predstavo, ki je bila docela sestavljena iz mehaniziranih slik in objektov brez igralcev. Video animacija je bila pripravljena, modelirana in rendrirana s pomočjo programa, ki so ga posebej napisali z oro...
Marko A. Kovačič, Kolja Saksida - Lab Party (00:04:37)
Produkcija: Forum Ljubljana / ZVVIKS production, 2003
Lab Party je zgodba o kloniranju in genetsko mehanski mutaciji živih bitij po letu 2227. Prizorišče je laboratorij, kjer laborant Plastos naleti na težave. Neuspešno išče rešitev, ko mu na pomoč mu priskoči naključni mimoidoči, ki enostavno in učinkovito reši problem. Animacije so del znanstvenofantastične trilogije o civilizaciji Plastosov: Let’ssss go (2001), Lab Party (2002) in Bright Future (2003). Delo je rezultat avtorskega sodelovanja med animatorje...
Produkcija: Forum Ljubljana / ZVVIKS production, 2003
Lab Party je zgodba o kloniranju in genetsko mehanski mutaciji živih bitij po letu 2227. Prizorišče je laboratorij, kjer laborant Plastos naleti na težave. Neuspešno išče rešitev, ko mu na pomoč mu priskoči naključni mimoidoči, ki enostavno in učinkovito reši problem. Animacije so del znanstvenofantastične trilogije o civilizaciji Plastosov: Let’ssss go (2001), Lab Party (2002) in Bright Future (2003). Delo je rezultat avtorskega sodelovanja med animatorje...
Marko A. Kovačič, Kolja Saksida - Svetla prihodnost: Plastos Fedor pomaga / Bright Future: Plastos Fedor Assists (00:05:55)
Produkcija: Forum Ljubljana / Zwiks production, 2003
Leta 2119 v baznem taboru Plastosov v okolici Saratova doktor izdeluje hitrega Plastosa Fedorja, ki bo kos radioaktivni kirgiški stepi. Animacije so del znanstvenofantastične trilogije o civilizaciji Plastosov: Let’ssss go (2001), Lab Party (2002) in Bright Future (2003). Delo je rezultat avtorskega sodelovanja med animatorjem Koljo Saksida in umetnikom Markom A. Kovačičem, ki je razvil umetniško prakso raziskovanja fiktivne postapokaliptične Civilizacije Plastosov. Zanje je značil...
Produkcija: Forum Ljubljana / Zwiks production, 2003
Leta 2119 v baznem taboru Plastosov v okolici Saratova doktor izdeluje hitrega Plastosa Fedorja, ki bo kos radioaktivni kirgiški stepi. Animacije so del znanstvenofantastične trilogije o civilizaciji Plastosov: Let’ssss go (2001), Lab Party (2002) in Bright Future (2003). Delo je rezultat avtorskega sodelovanja med animatorjem Koljo Saksida in umetnikom Markom A. Kovačičem, ki je razvil umetniško prakso raziskovanja fiktivne postapokaliptične Civilizacije Plastosov. Zanje je značil...
Duba Sambolec - Airport Revisited (01:19)
Produkcija: Duba Sambolec, 2004
Video se ukvarja s spregatvijo stavčne povedi "I am the center" v obliki animiranega rdečega besedila, ki kroži po zaslonu. Animacija opozarja, da so ravno ponovitve zelo produktivno orodje za politično indoktrinacijo, profitni marketing dobrin in pri prodaji dozdevnega zadovoljevanja želja. Video je brez zvoka.NoHomeVideos© video performansi, katerih skupno jih je avtorica ustvarila 14, se ukvarjajo z izkušnjo manipulacije, ki jo vršijo organi moči in nadzora. Performansi obenem po...
Produkcija: Duba Sambolec, 2004
Video se ukvarja s spregatvijo stavčne povedi "I am the center" v obliki animiranega rdečega besedila, ki kroži po zaslonu. Animacija opozarja, da so ravno ponovitve zelo produktivno orodje za politično indoktrinacijo, profitni marketing dobrin in pri prodaji dozdevnega zadovoljevanja želja. Video je brez zvoka.NoHomeVideos© video performansi, katerih skupno jih je avtorica ustvarila 14, se ukvarjajo z izkušnjo manipulacije, ki jo vršijo organi moči in nadzora. Performansi obenem po...
Damijan Kracina, Vladimir Leben - Galapagos (00:05:39)
Produkcija: 2005
Video je nastal ob skupnem razstavnem projektu obeh avtorjev z naslovom Galapagos. Kamera beleži bližnje posnetke z umetne instalacije otočja Galapagos z vulkanom na sredini. Ko na otočju naletimo na posamezne živalske vrste ali motive, pride do mehkega prehoda s posnetka otočja na posnetek slike Vladimirja Lebna s prikupnimi a čudaškimi živalmi z velikimi očmi. Hkrati se spremni tudi zvok in preide iz mehanskega brnenja v posnetke oglašanja živali. Vmes je vključen kratek izsek iz...
Produkcija: 2005
Video je nastal ob skupnem razstavnem projektu obeh avtorjev z naslovom Galapagos. Kamera beleži bližnje posnetke z umetne instalacije otočja Galapagos z vulkanom na sredini. Ko na otočju naletimo na posamezne živalske vrste ali motive, pride do mehkega prehoda s posnetka otočja na posnetek slike Vladimirja Lebna s prikupnimi a čudaškimi živalmi z velikimi očmi. Hkrati se spremni tudi zvok in preide iz mehanskega brnenja v posnetke oglašanja živali. Vmes je vključen kratek izsek iz...
Alenka Pirman - Zapri oči in glej (0:00:47 zanka / loop)
Podnaslov: Neme pesmi
Produkcija: Društvo za domače raziskave / Domestic Research Society, SCCA-Ljubljana, 2006
Delo ni video, temveč neskončno ponavljanje PowerPoint predstavitve, ki se je v akademskem in komercialnem svetu vzpostavil kot način prezentacije znanja. Avtorica je na novo premislila oziroma vdrla v ta predstavitveni format z linearno strukturo pripovedi in besedilnim sosledjem, ki je del hegemonije institucionalnega znanja. Linearnost je ukinila z ukazom ponovi, zaradi česar je predavanje neskončno. Ideološko vsebino je ukinila z uporabo osnovnih šablon tega programa. Umetnica je iska...
Podnaslov: Neme pesmi
Produkcija: Društvo za domače raziskave / Domestic Research Society, SCCA-Ljubljana, 2006
Delo ni video, temveč neskončno ponavljanje PowerPoint predstavitve, ki se je v akademskem in komercialnem svetu vzpostavil kot način prezentacije znanja. Avtorica je na novo premislila oziroma vdrla v ta predstavitveni format z linearno strukturo pripovedi in besedilnim sosledjem, ki je del hegemonije institucionalnega znanja. Linearnost je ukinila z ukazom ponovi, zaradi česar je predavanje neskončno. Ideološko vsebino je ukinila z uporabo osnovnih šablon tega programa. Umetnica je iska...
Neven Korda - Bodočniki (CD-ROM)
Podnaslov: Video iz podzemlja
Produkcija: ZANK, 2001
Video kolaž reciklira FV Video beleženja alternativne scene iz 1980-ih z odlomki posameznih posnetkov nastopov in projektov skupine Borghesia in ljubljanskega HC kolektiva. Vsebina multimedijske zgoščenke oziroma CD-ROMa nima obširnih pojasnil in temelji na podobi in zvoku. Multimedijska zgoščenka nas popelje v podoživljanje alternativne scene 80-ih, ki je bila ena najbolj vitalnih in kreativnih v zgodovini slovenske kulture in umetnosti.
Podnaslov: Video iz podzemlja
Produkcija: ZANK, 2001
Video kolaž reciklira FV Video beleženja alternativne scene iz 1980-ih z odlomki posameznih posnetkov nastopov in projektov skupine Borghesia in ljubljanskega HC kolektiva. Vsebina multimedijske zgoščenke oziroma CD-ROMa nima obširnih pojasnil in temelji na podobi in zvoku. Multimedijska zgoščenka nas popelje v podoživljanje alternativne scene 80-ih, ki je bila ena najbolj vitalnih in kreativnih v zgodovini slovenske kulture in umetnosti.
Goran Devide - Sovražnik (0:04:28)
Produkcija: Škuc-Forum, FV video, 1984
Računalniška animacija je video spot za skladbo skupine Borghesia. Avtor se poslužuje formalno enostavne računalniške animacije, ki zavoljo svetlobne črte na modri podlagi, ustvarja iluzijo globine. Močan kontrast funkcionira agresivno. Animirane antropomorfne figure se gibljejo skupaj in ena proti drugi, vedno pa med njimi obstaja napetost. Animacija je avtorjeva interpretacija odtujene in površinske civilizacije. Borghesia (1983-1989) je bila večmedijska skupina (koncertni performansi, video...
Produkcija: Škuc-Forum, FV video, 1984
Računalniška animacija je video spot za skladbo skupine Borghesia. Avtor se poslužuje formalno enostavne računalniške animacije, ki zavoljo svetlobne črte na modri podlagi, ustvarja iluzijo globine. Močan kontrast funkcionira agresivno. Animirane antropomorfne figure se gibljejo skupaj in ena proti drugi, vedno pa med njimi obstaja napetost. Animacija je avtorjeva interpretacija odtujene in površinske civilizacije. Borghesia (1983-1989) je bila večmedijska skupina (koncertni performansi, video...