Sašo Sedlaček - Kinder Surprise (0:00:53)
Produkcija: 2004
Video delo dokumentira akcijo v javnem prostoru. Pred nakupovalnim središčem je na prometni znak izobešena povečana kopija čokoladnega jajca proizvajalca Kinder z agresivno oglaševalsko strategijo. V znak protesta je v akciji razstreljeno in uničen...
Št. 1027
"Rekviem za umirajoči medij / Requiem for a Dying Medium"
Avtor/ica: Sedlaček, Sašo
Naslov: Rekviem za umirajoči medij / Requiem for a Dying Medium
Trajanje: 00:09:43
Leto: 2007
Zvrst: Avtorski video
Produkcija: Aksioma - Institute for Contemporary Art, Ljubljana, 2007, Galerija Kapelica - Zavod K6/4
+
VEČVideo je del avtorjeve Iniciative za ustanovitev avtonomne medijske cone Infokalipsa zdaj! Rekviem za umirajoči medij na nek način časti izginotje analognega signala iz množične rabe. Prostor, ki je bil dolga leta polje različnih bojev, je zdaj prazen in neizkoriščen. Polaganje zastave tik ob veliki anteni oddajnika na Nanosu pomeni zasedbo zapuščenega prostora, je navidezna okupacija, pirova zmaga, iz katere se vendarle zna zgoditi nekaj koristnega.
12
Sašo Sedlaček - Piknik na deponiji / Picnic on a Dump (0:09:06)
Produkcija: 2004
Video dokumentira izlet skupine umetnikov na mestno smetišče. Namen avtorjeve akcije je vzpostavljanje kreativnih praks v ekstremnem, nenavadnem okolju. Navkljub smradu, ki veje na smetišču, umetniki pričnejo raziskovati teren in se res k...
Produkcija: 2004
Video dokumentira izlet skupine umetnikov na mestno smetišče. Namen avtorjeve akcije je vzpostavljanje kreativnih praks v ekstremnem, nenavadnem okolju. Navkljub smradu, ki veje na smetišču, umetniki pričnejo raziskovati teren in se res k...
Sašo Sedlaček - Zanka / Loop (00:05:56)
Produkcija: Galerija Kapelica, 2004
Video prikazuje proces izdelave in uporabo stavbenega objekta, zgrajanega iz recikliranega materiala. Stavbeni objekt je mobilen in se lahko kot parazit postavi na različna urbana mesta, kjer s svojo amatersko radio postajo lahko uporabniku oddaja zvočn...
Produkcija: Galerija Kapelica, 2004
Video prikazuje proces izdelave in uporabo stavbenega objekta, zgrajanega iz recikliranega materiala. Stavbeni objekt je mobilen in se lahko kot parazit postavi na različna urbana mesta, kjer s svojo amatersko radio postajo lahko uporabniku oddaja zvočn...
Sašo Sedlaček - Just Do It! (0:06:20)
Produkcija: Galerija Kapelica, 2003
Video dokumentira akcijo, ki jo je avtor leta 2003 izvedel v enem od ljubljanskih nakupovalnih središč. Akcija problematizira direkten marketing, ki ga trgovci izvajajo preko propagandnega gradiva. Obiskovalci so tako zbrane propagandne letake reciklira...
Produkcija: Galerija Kapelica, 2003
Video dokumentira akcijo, ki jo je avtor leta 2003 izvedel v enem od ljubljanskih nakupovalnih središč. Akcija problematizira direkten marketing, ki ga trgovci izvajajo preko propagandnega gradiva. Obiskovalci so tako zbrane propagandne letake reciklira...
Sašo Sedlaček - Biotop Condition (0:03:08)
Produkcija: 2001
Video je dokumentacija projekta, kombinirana z računalniško grafiko, računalniškimi igricami in posnetki z razstave.
Produkcija: 2001
Video je dokumentacija projekta, kombinirana z računalniško grafiko, računalniškimi igricami in posnetki z razstave.
Sašo Sedlaček - Fernetiči / Fernetti (00:05:59)
Video je del projekta Izgubljena ozemlja. Kader je statičen in prikazuje mejni prehod Fernetiči med Italijo in Slovenijo. Umetnik spremeni državne simbole na način, da združi zastave v novi digitalni verziji. Forme dveh držav so prisotne, a so vseen...
Video je del projekta Izgubljena ozemlja. Kader je statičen in prikazuje mejni prehod Fernetiči med Italijo in Slovenijo. Umetnik spremeni državne simbole na način, da združi zastave v novi digitalni verziji. Forme dveh držav so prisotne, a so vseen...
Sašo Sedlaček - Qi Gai (00:16:16)
Robot-Žicar v azijskem gospodarskem središču - mogoče gre za najboljšo adaptacijo Sedlačekova projekta. Namreč, v boljšem okolju si ga ne bi mogli zamisliti. V tehnološko napredni državi je bil projektu z značilno robotično socialno noto uspeh...
Robot-Žicar v azijskem gospodarskem središču - mogoče gre za najboljšo adaptacijo Sedlačekova projekta. Namreč, v boljšem okolju si ga ne bi mogli zamisliti. V tehnološko napredni državi je bil projektu z značilno robotično socialno noto uspeh...
12