Nataša Prosenc Stearns - Disk / Disc (00:02:57)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Montirani črno-beli prizori množičnih ritualov, predvsem vojn in poveličevanja velikih vodij so dokumenti sveta, neskončni in povsod navzoči. Svetovno in časovno povezanost teh podob poudarja grafični znak diska, edinega barvnega poudarka v videu,...
Št. 1032
"Afterlife"
Avtor/ica: Prosenc, Nataša
Naslov: Afterlife
Trajanje: 00:02:43
Leto: 2010
Zvrst: Avtorski video
Produkcija: Nataša Prosenc
+
VEČNeskončna video zanka prikazuje minevanje in potek časa. Umetnica s kamero zajema statično tihožitje v daljšem časovnem razmiku, da bi zabeležila venenje šopka potonk, s čimer je prikazala minevanje časa in minljivost življenja, ki se neizbežno konča s starostjo in smrtjo. Z množico cvetnih listov, ki tvorijo vzorec ob koncu videa, metaforično prikaže lepoto spominov, ki se nabirajo skoci celo življenje. Video je del zbirke Nancy Kay.
Video sodi v serijo kratkih "Haiku videov", ki nimajo narativne strukture. Avtorica o njih pravi, da "izvirajo iz spontanih snemanj stvari in dogodkov v moji okolici. Nastajajo na licu mesta, sredi vsakdanjika, ko se iz okoliščin resničnega življenja porodi zamisel. Tako kot haiku poezija tudi haiku videi temeljijo na neposrednih opažanjih predmetov ali pripetljajev, ki jih naknadno zmontiram in zaključim v pomenske celote."
Video sodi v serijo kratkih "Haiku videov", ki nimajo narativne strukture. Avtorica o njih pravi, da "izvirajo iz spontanih snemanj stvari in dogodkov v moji okolici. Nastajajo na licu mesta, sredi vsakdanjika, ko se iz okoliščin resničnega življenja porodi zamisel. Tako kot haiku poezija tudi haiku videi temeljijo na neposrednih opažanjih predmetov ali pripetljajev, ki jih naknadno zmontiram in zaključim v pomenske celote."
Nataša Prosenc Stearns - Dvojnik / A Double (0:03:25)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Ideja o času se poveže z za video značilno podobo: inkrustacijo slike, ki združuje podobe iz raznih svetov in časov. V dvakratnem obrisu iste osebe se gibljeta dve časovni komponenti: minevanje nekega vsakdana in nočni ognjemet. Oba svetova prehaja...
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Ideja o času se poveže z za video značilno podobo: inkrustacijo slike, ki združuje podobe iz raznih svetov in časov. V dvakratnem obrisu iste osebe se gibljeta dve časovni komponenti: minevanje nekega vsakdana in nočni ognjemet. Oba svetova prehaja...
Nataša Prosenc Stearns - One Way (00:05:31)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Moški in ženska hočeta uresničiti svoje želje po moči, lepoti, oblasti in podobnih zelo človeških lastnosti. Prikazana sta skozi arhetipske podobe: močno moško telo se bori s surovo silo narave, žensko telo ogleduje sebe in sv...
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Moški in ženska hočeta uresničiti svoje želje po moči, lepoti, oblasti in podobnih zelo človeških lastnosti. Prikazana sta skozi arhetipske podobe: močno moško telo se bori s surovo silo narave, žensko telo ogleduje sebe in sv...
Nataša Prosenc Stearns - Betonski človek / Concrete Man (0:15:29)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Ženska hodi po betonskem mestu in s čevljem zabrede v svež beton in pot nadaljuje bosa. Pot nadaljuje z namenom nakupa novih čevljev, vendar nikakor ne najde ustreznih, zato pot po opravkih nadaljuje bosa. Med potjo se usede v taksi, vendar jo taksist...
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Ženska hodi po betonskem mestu in s čevljem zabrede v svež beton in pot nadaljuje bosa. Pot nadaljuje z namenom nakupa novih čevljev, vendar nikakor ne najde ustreznih, zato pot po opravkih nadaljuje bosa. Med potjo se usede v taksi, vendar jo taksist...
Nataša Prosenc Stearns - Vertikalni horizont / Vertical Horizon (0:03:20)
Produkcija: TV Slovenija, 1994
Video podvaja labirint istoimenske instalacije. Na tla položene opeke se nadaljujejo v labirint na ekranu. Figure nikoli ne stopijo izza zidov labirinta, slišimo le zvok njihovih bežečih korakov. Podobe ambienta sem ter tja ošine člove&s...
Produkcija: TV Slovenija, 1994
Video podvaja labirint istoimenske instalacije. Na tla položene opeke se nadaljujejo v labirint na ekranu. Figure nikoli ne stopijo izza zidov labirinta, slišimo le zvok njihovih bežečih korakov. Podobe ambienta sem ter tja ošine člove&s...
Nataša Prosenc Stearns - Tango za ribe / Tango for Fish (00:04:21)
Produkcija: Mladinski program TV Slovenija, 1992
Večna tema o odnosu med spoloma je prikazana s pomočjo dvojic, ki jih poudarjajo podvojeni detajli. V prvem planu (»realne« ribe ali grafični znak) so ribe, ki včasih dobesedno zapolnejo ekran. Video podobo dopolnjujejo tudi umetniš...
Produkcija: Mladinski program TV Slovenija, 1992
Večna tema o odnosu med spoloma je prikazana s pomočjo dvojic, ki jih poudarjajo podvojeni detajli. V prvem planu (»realne« ribe ali grafični znak) so ribe, ki včasih dobesedno zapolnejo ekran. Video podobo dopolnjujejo tudi umetniš...
Nataša Prosenc Stearns - Tam (Framski slap) / Over There (Fram Waterfall) (0:07:25)
Produkcija: Eurospekter (koprodukcija) & Otroški in mladinski program TV Slovenija, 1991
Video bi lahko poimenovali video-pravljica, saj ima vse njene elemente. Prizorišče je gozd, po katerem se premika škratovska figura, ki nikoli ne pokaže obraza. Na svoji poti večkrat sreča druga nenavadna bitja. Sestavni del podobe so tudi grafični...
Produkcija: Eurospekter (koprodukcija) & Otroški in mladinski program TV Slovenija, 1991
Video bi lahko poimenovali video-pravljica, saj ima vse njene elemente. Prizorišče je gozd, po katerem se premika škratovska figura, ki nikoli ne pokaže obraza. Na svoji poti večkrat sreča druga nenavadna bitja. Sestavni del podobe so tudi grafični...
Nataša Prosenc Stearns - Čas? / Time? (0:01:18 in 0:01:17, na št. 69 0:01:18)
Produkcija: TV Slovenija, 1990
Medijska podoba - ura, ki napoveduje začetek televizijskih poročil - s ponavljanjem doseže status stereotipa. Avtorica hoče zamajati »zamrznjenost« te podobe, tako da jo preoblikuje in s tem postopkom času zopet povrne njegov naravni in n...
Produkcija: TV Slovenija, 1990
Medijska podoba - ura, ki napoveduje začetek televizijskih poročil - s ponavljanjem doseže status stereotipa. Avtorica hoče zamajati »zamrznjenost« te podobe, tako da jo preoblikuje in s tem postopkom času zopet povrne njegov naravni in n...
Nataša Prosenc Stearns - Ne poznaješ me / You Don't Know Me (00:04:56)
Produkcija: TV Sarajevo, 1989
Plesišče in plesalca ter ženska, ki se po njunih korakih uči plesa, simbolizirajo dva svetova in dve generaciji, ki sta si v nasprotju. Ta razcep poudarjajo glasba in kromatski kontrasti. Plesalka najprej pleše valček, ki se spremeni v r...
Produkcija: TV Sarajevo, 1989
Plesišče in plesalca ter ženska, ki se po njunih korakih uči plesa, simbolizirajo dva svetova in dve generaciji, ki sta si v nasprotju. Ta razcep poudarjajo glasba in kromatski kontrasti. Plesalka najprej pleše valček, ki se spremeni v r...