Borut Savski je od leta 1984 deloval na Radiu Študent Ljubljana, najprej kot tehnik, po letu 1988 tudi kot sodelavec glasbene redakcije, redakcije za kulturo in humanistične vede, režiser oddaj, recenzent. Od leta 1993 do 1997 redno zaposlen na Radiu Študent kot vodja organizacije in izvedbe programa. V tem času je sodeloval in soorganiziral/ organiziral vrsto medijskih projektov, lokalnih in mednarodnih, vključno z odkrivanjem in vpeljevanjem novih pristopov in t.i. novih medijev v program Radia Študent. Po letu 1997 je postal skrbnik neformalne iniciative Ministrstvo za eksperiment na Radiu Študent, ustanovljene za raziskovanje in uporabo novih medijev – interneta. Skupaj z Markom Košnikom je poleti 1997 soorganiziral pionirski mednarodni projekt združevanja radijskega medija in interneta Xtended Live Radio. Med letoma 1997 in 1999 je izvedel okoli sto neposrednih radijskih prenosov dogajanj iz subkulturnih klubov, prizorišč, galerij – na valove Radia Študent. Leta 1998 se je kot soavtor udeležil mednarodnega projekta internetnih aktivnosti na festivalu Ars Electronica v Linzu. Leta 1999 je na Radiu Študent začel z oddajo Huda ura, v kateri predstavlja zvočno umetnost s filozofskega stališča. Osnova ostaja v soočanju trenutka (improvizirano, algoritmično) z zgradbo-strukturo, ki glasbo dela glasbo. Pri tem s samostojnimi ali kolektivnimi zvočnimi eksperimenti tudi v fizičnih prostorih predstavlja svoja dognanja. Od leta 1999 samostojno in redno ustvarja na polju umetnosti in civilne družbe – v domačem in mednarodnem prostoru. Pogosto piše in objavlja eseje. Od leta je registriran kot samozaposleni v kulturi – intermedijski umetnik. Je soustanovitelj in aktivni član dveh kulturnoumetniških kolektivov: KUD Trivia in Cirkulacija 2. Leta 2006 konceptualiziral in soorganiziral festival Vmesni prostori (koprodukcija KUD Trivia in ESC Graz), kar je tudi povratek h kolektivnim praksam. Leta 2007 je bila ustanovljena Cirkulacija 2, ki je od tedaj pa do danes izjemno aktivna v domačem okolju. Krog avtorjevega preteklega in sedanjega sodelavstva je zelo širok in sega v različna in precej oddaljena polja: glasba, sodobni ples, performans, tehnološka umetnost, tehnološki razvoj novih performativnih naprav, dinamične skulpture/strukture, itd., predvsem pa pojem horizontalnega in interdisciplinarnega medavtorskega delovanja.
Produkcija: Galerija Kapelica, 2005
Posnetek performansa, ki se je zgodil v galeriji Kapelica. Borut Savski je izdelal stroj, ki samostojno deluje in na ta način ustvarja svojo lastno umetnostno prakso. Avtorjevo vprašanje zadeva predvsem prinicipe subjektivacije. Plesalec nam predl...
Produkcija: Galerija Kapelica, 2004
Avtor je ustvaril novo človeku podobno telo, ki je samo še simbol človeka. Poudarek je na dejstvu, da se kvalitativne značilnsoti telesa in višje ideje, denimo trpljenje, ali na koncu bog, ohranijo ne glede na materialnost oblike. Kot je...
Produkcija: Galerija Kapelica, 2003
Dokumentacija performensa v galeriji Kapelica leta 2003, kjer je bil naslov temelj razmisleka, sam dogodek pa igriva komunikacija štirih nastopajočih. Tako kot vsaka igra, je bila tudi komunikacija poenostavljena na osnovna pravila, ki so bila v t...
Produkcija: 2002
Sonično gledišče je dogodek med koncertom in performansom, kjer se skozi interakcijo zvočnega in vidnega ustvarjajo metafore univerzalnih nasprotij neba in zemlje. Za to priložnost je avtor naredil mešalno ploščo, ki zaradi svoje...
Produkcija: Galerija Kapelica, 1999
Biotop bi lahko opisali kot samouravnavajoč se sistem večih mikrofonij (skupno osem), ki je napolnil frekvenčni prostor galerije. Spremembe v zvoku so bile kombinacija gibanja mikrofonov, gibanja v prostoru, absorbcijskih teles v prostoru in zvoka v pr...