Vuk Ćosić - Deep ASCII (01:00:05)
Produkcija: 1998
ASCII konverzija slike iz znanega pornografskega filma Globoko grlo. Avtor reducira prostornost slike na kombinacijo črne in zelene barve in nekaj različnih simbolov. Zanima ga obstojnost podatkov, a gre tudi za bolj kompleksno vprašanje glede prenosa...
Vuk Ćosić, rojen leta 1966 v Beogradu, živi v Ljubljani od leta 1992. Sodi med pionirje internetne umetnosti, razstavlja na prestižnih lokacijah, kot so Beneški bienale; ICA, London; Beaubourg, Pariz; ICC, Tokio; Kunsthalle, Dunaj; Digital Artlab, Tel Aviv; ZKM, Karlsruhe; Ars Electronica, Linz; Walker, Minneapolis; Postmasters, NYC; Friedricanum, Kassel; Neue Galerie, Graz; IAS, Seoul; Moca, Oslo in številne druge. Pogosto tudi predava (Beaubourg, Pariz; Guggenheim, Benetke; CCA, Glasgow; Thing, NYC; festivali: Hong Kong, London, Liverpool, Dessau, Montreal, Banff, Madrid, Gorizia, Copenhagen ...; likovne akademije in univerze: Stockholm, NYC, Los Angeles, Chicago, San Francisco, Troy, Dundee, Liverpool, Benetke, Linz, Barcelona ...).
Njegova dela obravnavajo številne diplomske, magistrske in doktorske dizertacije (univerze Rim, Sao Paolo, Leads, Manchester, Bruxelles, Trst ...), medijski prispevki (NY Times, Liberation, La Repubblica, Guardian, Cahiers du Cinema, Artforum, Newsweek, Wired, Haaretz, ORF, CNN, BBC ...) in ključne samostojne publikacije o novih medijih (MIT Press, Thames & Hudson, Tate, Taschen ...). Njegovi zastopniki so galerije, kot so Bryce Wolkowitz, NYC; Škuc, Ljubljana; ARC, Edinburgh, Sofia in številne druge.
Njegova dela obravnavajo številne diplomske, magistrske in doktorske dizertacije (univerze Rim, Sao Paolo, Leads, Manchester, Bruxelles, Trst ...), medijski prispevki (NY Times, Liberation, La Repubblica, Guardian, Cahiers du Cinema, Artforum, Newsweek, Wired, Haaretz, ORF, CNN, BBC ...) in ključne samostojne publikacije o novih medijih (MIT Press, Thames & Hudson, Tate, Taschen ...). Njegovi zastopniki so galerije, kot so Bryce Wolkowitz, NYC; Škuc, Ljubljana; ARC, Edinburgh, Sofia in številne druge.