Nataša Prosenc Stearns - Najinih dvajset minut (00:07:39)
Produkcija: 2013
Kratki film o paru, ki si skuša med službo vzeti 20 minut za zasebnost. V njuno zgodbo prileti nepovabljena trgovska potnica, ki ju z neomajnim prepričevanjem poskuša opehariti. Zgodba se odvija s frontalnimi statičnimi kadri v notranjščini hiše.
Št. 1103
"The Noise Factor"
Avtor/ica: Prosenc Stearns, Nataša
Naslov: The Noise Factor
Trajanje: 00:03:15
Leto: 2012
Zvrst: Eksperimentalni video
+
VEČVideo delo poetično beleži približevanje in izostritve pogleda skozi hotelsko okno. Iz abstraktnih zamegljenih in približanih svetlobnih točk v mestni veduti, se kamera počasi pomika proti notranjosti hotelske sobe. Najprej iz pogleda od zunaj preidemo na odsev, ki se izrisuje na oknu: moški za računalnikom ob prižganem televizorju brez signala. Nazadnje se slika razblini v približanem "snegu" ali belem hrupu praznega TV ekrana.
Noise Factor je avtorica posnela iz stolpnice, od kjer je v noč zavito mesto videti kot poetičen ples barvnih lučk. Naslov je vsposojen iz poimenovanja meritev za degradacijo stopnje hrupa, ki nastane pri radijski frekvenci v razmerju med frekvenco signala in termalnim hrupom. Kakor nastaja hrup v fizikalnem razmerju, nastaja tudi šum med intimnim in javnim ter zaprtim in odprtim prostorom.
Video sodi v serijo kratkih "Haiku videov", ki nimajo narativne strukture. Avtorica o njih pravi, da "izvirajo iz spontanih snemanj stvari in dogodkov v moji okolici. Nastajajo na licu mesta, sredi vsakdanjika, ko se iz okoliščin resničnega življenja porodi zamisel. Tako kot haiku poezija tudi haiku videi temeljijo na neposrednih opažanjih predmetov ali pripetljajev, ki jih naknadno zmontiram in zaključim v pomenske celote."
Noise Factor je avtorica posnela iz stolpnice, od kjer je v noč zavito mesto videti kot poetičen ples barvnih lučk. Naslov je vsposojen iz poimenovanja meritev za degradacijo stopnje hrupa, ki nastane pri radijski frekvenci v razmerju med frekvenco signala in termalnim hrupom. Kakor nastaja hrup v fizikalnem razmerju, nastaja tudi šum med intimnim in javnim ter zaprtim in odprtim prostorom.
Video sodi v serijo kratkih "Haiku videov", ki nimajo narativne strukture. Avtorica o njih pravi, da "izvirajo iz spontanih snemanj stvari in dogodkov v moji okolici. Nastajajo na licu mesta, sredi vsakdanjika, ko se iz okoliščin resničnega življenja porodi zamisel. Tako kot haiku poezija tudi haiku videi temeljijo na neposrednih opažanjih predmetov ali pripetljajev, ki jih naknadno zmontiram in zaključim v pomenske celote."
Nataša Prosenc Stearns - Zasip (00:03:35)
Produkcija: 2012
Avtorica je video instalacijo prvotno zasnovala za in-situ postavitev v okviru likovnih prireditev Evropske prestolnice kulture Maribor v bastiji Pokrajinskega muzeja Maribor. Video instalacija je refleksija novega zgodovinskega prostora. S tremi paraleln...
Produkcija: 2012
Avtorica je video instalacijo prvotno zasnovala za in-situ postavitev v okviru likovnih prireditev Evropske prestolnice kulture Maribor v bastiji Pokrajinskega muzeja Maribor. Video instalacija je refleksija novega zgodovinskega prostora. S tremi paraleln...
Nataša Prosenc Stearns - Zadnja večerja (00:12:12)
Produkcija: Koprodukcija: Maribor , 2012
Družinsko srečanje z obedom. Na prvi pogled zgleda kot povsem normalen obisk šestih hčera pri njihovi mami. Vendar pa imajo ženske blasfemičen načrt. Da bi ostale za večno mlade, bodo žrtvovale svojo mamo v mešanici šamanističnega rituala s po...
Produkcija: Koprodukcija: Maribor , 2012
Družinsko srečanje z obedom. Na prvi pogled zgleda kot povsem normalen obisk šestih hčera pri njihovi mami. Vendar pa imajo ženske blasfemičen načrt. Da bi ostale za večno mlade, bodo žrtvovale svojo mamo v mešanici šamanističnega rituala s po...
Nataša Prosenc Stearns - Sokratova smrt (trailer) (01:24:00 (trailer, 00:03:00))
Produkcija: Kanalya Pictures, 2010-2013
Omnibus 23 filmskih režiserjev in videastov iz različnih kulturnih okolij, med njimi sta tudi Jasna Hribernik in Zmago Lenardić. Pobudnica in glavna režiserka je Nataša Prosenc Stearns. Drugi sodelujoči: M. Basso, J. Beckhardt, J. Berry, N. Buchanan, J....
Produkcija: Kanalya Pictures, 2010-2013
Omnibus 23 filmskih režiserjev in videastov iz različnih kulturnih okolij, med njimi sta tudi Jasna Hribernik in Zmago Lenardić. Pobudnica in glavna režiserka je Nataša Prosenc Stearns. Drugi sodelujoči: M. Basso, J. Beckhardt, J. Berry, N. Buchanan, J....
Nataša Prosenc Stearns - Afterlife (00:02:43)
Produkcija: Nataša Prosenc, 2010
Neskončna video zanka prikazuje minevanje in potek časa. Umetnica s kamero zajema statično tihožitje v daljšem časovnem razmiku, da bi zabeležila venenje šopka potonk, s čimer je prikazala minevanje časa in minljivost življenja, ki se neizbežn...
Produkcija: Nataša Prosenc, 2010
Neskončna video zanka prikazuje minevanje in potek časa. Umetnica s kamero zajema statično tihožitje v daljšem časovnem razmiku, da bi zabeležila venenje šopka potonk, s čimer je prikazala minevanje časa in minljivost življenja, ki se neizbežn...
Nataša Prosenc Stearns - Going Where (00:02:15)
Produkcija: 2010
Video Loop iz urbanega okolja prikazuje nenehen tok potovanja. Metaforično je promet predstavljen kot življenjski tok, v katerem ne poznamo niti cilja niti konca. Tok avtomobilske gneče umetnica premešča po ekranu, da bi še bolj poudarila navidezen (n...
Produkcija: 2010
Video Loop iz urbanega okolja prikazuje nenehen tok potovanja. Metaforično je promet predstavljen kot življenjski tok, v katerem ne poznamo niti cilja niti konca. Tok avtomobilske gneče umetnica premešča po ekranu, da bi še bolj poudarila navidezen (n...
Nataša Prosenc Stearns - Avtoportret (00:03:09)
Produkcija: 2010
Potreba umetnic in umetnikov, da s sebi najbližjimi izraznimi sredstvi napravijo avtoportret, je temeljno povezana z vprašanjem identitete. Umetnica je obrnila zrklo kamere, da bi povsem razkrila mentalne procese, misli in neizprosno minevanje časa, ki...
Produkcija: 2010
Potreba umetnic in umetnikov, da s sebi najbližjimi izraznimi sredstvi napravijo avtoportret, je temeljno povezana z vprašanjem identitete. Umetnica je obrnila zrklo kamere, da bi povsem razkrila mentalne procese, misli in neizprosno minevanje časa, ki...
Nataša Prosenc Stearns - Blato (odlomki) (00:09:59 (00:01:59))
Produkcija: 2009
Blato je zgodba o izvoru življenja, v kateri ženska izoblikuje samo sebe iz naravnega materiala – iz tekocega blata, ki je nasičen s čutnostjo, prožnostjo in kreativnim potencialom. Zgodba je tudi pripoved o razmerju med prosto spreminjajoco se nar...
Produkcija: 2009
Blato je zgodba o izvoru življenja, v kateri ženska izoblikuje samo sebe iz naravnega materiala – iz tekocega blata, ki je nasičen s čutnostjo, prožnostjo in kreativnim potencialom. Zgodba je tudi pripoved o razmerju med prosto spreminjajoco se nar...
Nataša Prosenc Stearns - Innocence Disolved (0:01:30)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2008
Video je dokumentacija istoimenske razstave - instalacije, kjer se dva video loopa projicirata na okno galerije (na ulico) in na površino postelje.
Produkcija: Kanalya Pictures, 2008
Video je dokumentacija istoimenske razstave - instalacije, kjer se dva video loopa projicirata na okno galerije (na ulico) in na površino postelje.
Nataša Prosenc Stearns - Suvenir (film - odlomki) (01:20:00 (00:02:32))
Produkcija: Kanalya Pictures, 2006
Triler o ilegalnem trgovanju z afriško umetnostjo in posledicah kolonializma na zahodu.
Produkcija: Kanalya Pictures, 2006
Triler o ilegalnem trgovanju z afriško umetnostjo in posledicah kolonializma na zahodu.
Nataša Prosenc Stearns - Swimming the Dark (00:03:52)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev.
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev.