Oliver Marčeta, Niko Šturm - Hotel Intercontinental (00:10:04)
Produkcija: Hochschule für Angewandte Kunst in Wien, 1997
Dva moška se peljeta v kočiji med dunajskimi palačami. Pred eno izmed palač ju pričaka postrešček in ju pospremi v dvorec, kjer jima postreže s kavo in z žganjem. Moška začneta slikati na platno. Ko se njuno ustvarjalno delo konča, sedeta na...
Št. 133
"Sex no more"
Video je na voljo samo v fizičnem arhivu
Maska filmskega traku vsebuje podobe golih pornoerotičnih podob, ki se v ritmu slike pojavljajo zdaj tu zdaj tam. Posamični posnetki pornografskega filma realizirajo svoje gibanje po dejanski površini videa. Tako imamo kadre v kadru, neko vrsto dvojnega gibanja. V kompozicijskem smislu je video kombinaija barvnih pornografskih posnetkov in pretežno črno belih posnetkov vsakdanjih predmetov. Sex je tako predstavljen kot navaden predmet, eden od predmetov vsakdana.
Oliver Marčeta - Jesus von New Orleans (00:02:50)
Belo ozadje, na njem pa črne žice, ki tvorijo figuro se prepletajo, zapletajo, dokler se ustvarjen lik ne pripne na križ kot Jezus Kristus, sestavljajo ekspresivno animirano video delo. Globina se dodatno doseže s senco, ki ustvarja medprostor med ži...
Belo ozadje, na njem pa črne žice, ki tvorijo figuro se prepletajo, zapletajo, dokler se ustvarjen lik ne pripne na križ kot Jezus Kristus, sestavljajo ekspresivno animirano video delo. Globina se dodatno doseže s senco, ki ustvarja medprostor med ži...
Oliver Marčeta - Internacional (00:02:01)
Narisani goli figuri potujeta tako, da se s croma key efektom prestavljata po razglednicah različnih krajev sveta. Figuri sta realizirani na enostaven risarski način, s kombiniranjem nekoliko različnih poz. Video je parodija na glabalizacijo in sodobno...
Narisani goli figuri potujeta tako, da se s croma key efektom prestavljata po razglednicah različnih krajev sveta. Figuri sta realizirani na enostaven risarski način, s kombiniranjem nekoliko različnih poz. Video je parodija na glabalizacijo in sodobno...
Oliver Marčeta - Dalmatinischer hund (00:07:55)
Nejasne podobe v črno-beli maski prekrivajo črne - dalmatinske pike s croma key tehniko. To prekrivanje spremlja inštrumentalna glasba. Podobe se sučejo, včasih so horizontalno obrnjene: pes ki teče proti dnu ekrana in nazaj, ritensko, preosvetljeni...
Nejasne podobe v črno-beli maski prekrivajo črne - dalmatinske pike s croma key tehniko. To prekrivanje spremlja inštrumentalna glasba. Podobe se sučejo, včasih so horizontalno obrnjene: pes ki teče proti dnu ekrana in nazaj, ritensko, preosvetljeni...
Oliver Marčeta - Kaffehaus (00:05:24)
Liki se izrisujejo kot bela kreda na rjavi grobi podlagi, ki se razrezuje in sestavlja v neko urbano zgodbo z gostilnami in vinom, kjer nimajo kave... Naposled jo najde v Kavarni. Avtor animacijo ustvarja s nenehenim nalaganjem slojev, ki nadgrajujejo in...
Liki se izrisujejo kot bela kreda na rjavi grobi podlagi, ki se razrezuje in sestavlja v neko urbano zgodbo z gostilnami in vinom, kjer nimajo kave... Naposled jo najde v Kavarni. Avtor animacijo ustvarja s nenehenim nalaganjem slojev, ki nadgrajujejo in...
Oliver Marčeta - Zelenjavna mavrica (00:03:06)
Polž iz plastelina, ki lovi svoj rep, drsi po površini ekrana, kjer se pojavijo tudi krogljice, ki spominjajo na zvezde. V središču pozornosti je njegova hiška, ki jo osvetljujejo različne barve. Video pogosto funkcionira kot abstraktna slika. Barvn...
Polž iz plastelina, ki lovi svoj rep, drsi po površini ekrana, kjer se pojavijo tudi krogljice, ki spominjajo na zvezde. V središču pozornosti je njegova hiška, ki jo osvetljujejo različne barve. Video pogosto funkcionira kot abstraktna slika. Barvn...
Oliver Marčeta - Avantgarde film (00:05:18)
Računalniško producirane črte - vertikalne in horizontalne, sinhrono z glasbo prekrivajo površino ekrana. Glasba spominja na odrezavo pihanje vetra, ki je silovito in se stopnjuje, črte pa se z njo redčijo in gostijo - ekspresivno.
Računalniško producirane črte - vertikalne in horizontalne, sinhrono z glasbo prekrivajo površino ekrana. Glasba spominja na odrezavo pihanje vetra, ki je silovito in se stopnjuje, črte pa se z njo redčijo in gostijo - ekspresivno.
Oliver Marčeta - Gole žene (00:02:33)
Ženski akt, izrisan kot kroki na rdeči mrežasti podlagi: gola pleše na hitre ritme glasbe. Lik ženkse je ujet v romboidasti obliki. Risba je zelo jasna in fluidna. Video prikazuje žensko telo kot objekt potrošništva, zanuimivo pa je, da je telo že...
Ženski akt, izrisan kot kroki na rdeči mrežasti podlagi: gola pleše na hitre ritme glasbe. Lik ženkse je ujet v romboidasti obliki. Risba je zelo jasna in fluidna. Video prikazuje žensko telo kot objekt potrošništva, zanuimivo pa je, da je telo že...
Oliver Marčeta - Innocent when you dream (00:05:04)
Animacija je v tehničnem prijemu podobna kot v Kaffeehaus. Govori o žalostni ljubezenski zgodbi - o premoči moškega nad žensko: v grobu sta združena, drug ob drugem služita za polagalnico cvetja, sprevoda.
Animacija je v tehničnem prijemu podobna kot v Kaffeehaus. Govori o žalostni ljubezenski zgodbi - o premoči moškega nad žensko: v grobu sta združena, drug ob drugem služita za polagalnico cvetja, sprevoda.
Oliver Marčeta - Jazz bre (00:02:58)
Zeleni znak za izhod gosti fotografije manekenk, ki v množici ena za drugo postajajo številne in razosebljene. Video površina je plitva in spominja na kolaž. Žensko telo je potrošniška roba, ki zaradi obilja izgubi vrednost. Avtorjeva kritična m...
Zeleni znak za izhod gosti fotografije manekenk, ki v množici ena za drugo postajajo številne in razosebljene. Video površina je plitva in spominja na kolaž. Žensko telo je potrošniška roba, ki zaradi obilja izgubi vrednost. Avtorjeva kritična m...