Napovedniki in inserti iz TV oddaj iz osemdesetih let kažejo kreativno delo Mihe Vipotnika za javno televizijo (RTV Ljubljana). TV reklame, ki jih je Miha Vipotnik naredil za različne slovenske proizvajalce in njihove blagovne znamke med letoma 1996 in 2002, kažejo spretnost v balansiranju med naročnikovimi zahtevami in željami ter Vipotnikovim nagnjenjem k eksperimentiranju v kadriranju, montaži in vnašanju nenavadnih postopkov tudi v ta komercialen žanr. Reklame imajo pogosto cinematični učinek, ki utegne tudi preglasiti osnovni namen reklame kot take.
Izbor:
Moda za vas (TV napovednik)
RTV Ljubljana (Jugoslavija), 1974, digitalni format (posneto na 16mm), 4:3, barvni, 30''
Studio 1 + Studio 2 (TV napovednika)
RTV Ljubljana (Jugoslavija), digitalni format (posneto na 16mm), 4:3, barvni, 31''
Insert iz oddaje Novoletni disco
RTV Ljubljana (Jugoslavija), 1983, digitalni format (posneto na 2'' odprti trak), 4:3, barvni, 3'
Insert iz otroške oddaje ''A''
RTV Ljubljana (Jugoslavija), 1985, digitalni format (posneto na U-matic), 4:3, barvni, 1'16''
TV reklame:
Banka Celje: Zapornik
Slovenija, 1997, digitalni format (posneto na Super 16mm), 4:3, barvni, 45'' (Reklama je prejela nagrado Srebrna palica na Mednarodnem oglaševalskem festivalu Zlati boben leta 1997.)
Zelene doline: Jogurt
Slovenija, 1996–2002, digitalni format (posneto na DigiBeta), 4:3, barvni, 26''
Ljubljanske mlekarne: kornet Zlatorog-Max
Slovenija, 1996–2002, digitalni format (posneto na Super 16mm), 4:3, barvni, 36''
Mura: LeOna
Slovenija, 1996–2002, digitalni format (posneto na Super 16mm), 4:3, barvni, 30''
Krka: Vitaskin
Slovenija, 1996–2002, digitalni format (posneto na Super 16mm), 4:3, barvni, 20''
Peko (1)
Slovenija, 1996–2002, digitalni format (posneto na Super 16mm), 4:3, barvni, 30'
Peko (2)
Slovenija, 1996–2002, digitalni format (posneto na Super 16mm), 4:3, barvni, 30'
Sava: Goodyear
1996–2002, digitalni format (posneto na DigiBeta), 4:3, č-b, 26"
Bayer: Aspirin Direkt
1996–2002, digitalni format (posneto na DigiBeta), 4:3, barvna, 15"
Ilirija: Trio
1996–2002, digitalni format (posneto na DigiBeta), 4:3, barvna, 28"
Radenska: Črni ribez
1996–2002, digitalni format (posneto na DigiBeta), 4:3, barvna, 34"
Produkcija: Max-Max (Brut), 1986
Avtor v svojem video delu poda ironično izjavo, ki se nanaša na stanje takratne domače video produkcije in njene (ne)vključenosti v televizijski program (posnete za oddajo "Petak u 22", TV Beograd, 1984). Umetnik sprva v slogu televizijskih napo...
Produkcija: M.A.X. M.A.X., 1986
Avtovizija je bila avtorska oddaja, ki sta jo v produkciji M.A.X. M.A.X. za RTV Ljubljana (v okviru oddaje Integrali) leta 1986 realizirala Miha Vipotnik kot režiser in Marijan Osole–Max kot montažer. Napovedana kot »edini program o avtorski...
Produkcija: RTV Ljubljana, 1984
Eksperimentalna glasbena oddaja o Andreju Šifrerju, pri kateri je sodeloval Marjan Paternoster.
Produkcija: TV Koper Capodistria & Obalne galerije Piran, 1984
Video spremlja prijateljski pogovor avtorja s slikarjem in filozofom Andražem Šalamunom. Umetnik zamenja sosledje dogodkov in na ta način manipulira s tekstom ter ustvarja kompleksno zgodbo brez logike in kontinuitete. Poplava impulzov in asociac...
Produkcija: RTV Ljubljana, 1984
Video delo je posnetek predstavitve albuma Rdeči album punk glasbene skupine Pankrti v televizijski oddaji Pop godba. Po vrsti si sledi izbor skladb iz albuma: Slavni rezglas (4:00), Gora (3:46), Sarajevo 1984 (4:10), Kaj nardit (4:19), Lov (4:06), Vodja...
Produkcija: TV Koper, 1984
Video je razmislek o verižnih pismih; vsebuje pripovedi o človeški usodi in skrivnostne dogodke, ki so se zgodili leta 1955.
Produkcija: RTV Ljubljana, 1983
Ljudska pesem o dekletu in njenem mrtvem ljubimcu v izvedbi Mateje Koležnik in Janija Kovačiča. Dialog dve pevcev spremlja sublimno prehajanje enega obraza v drugega. Z nenehenim obračanjem pozitivov in negativov slik se obraza umestita v prostore, ki...
Produkcija: RTV Ljubljana, 1976/79
S slojenjem slike (dvojne ekspozicije, tekoče spreminjanje podob, zamrznjena slika, solarizacija) in zvoka so se akterji performansa in predmeti v televizijskem studiu zlili v elektronske senzacije – v neskončne serije preosvetljenih, perforiranih...
Produkcija: RTV Slovenija, 1976/77
Zgodnji poizkusi računalniške animacije skozi interakcijo kamere in monitorja. Grafični znak je v nenehnem gibanju, efekti se spreminjajo z intervencijami roke pred monitorjem. (vir: Videodokument) Delo pristopa k slikarstvu v duhu časa in mu po...
Produkcija: RTV Ljubljana, 1976
Štirje trakovi s snemanja v Studiu 2, RTV Ljubljana: štiri kamere/režija in manipulacija televizijske slike in miksanje v realnem času, 1976-79 (VCR trakovi restavrirani in presneti na miniDV v studiu AV Works v Amsterdamu). Videogram 4 je...