Instalacijo sestavljata dve sinhronizirani projekciji na prosojne paravane, ki integrirajo sence, silhuete in odseve arhitekturnih elementov. Pojavi se prostor v prostoru, ki se je v operi vzpostavil na odru, v galeriji pa gledalci vanj vstopajo.
Kot zapiše kurator Peter Tomaž Dobrila, »umetnica že v zgodnejših delih v naravno okolje z različnimi tehnikami in koloriti postavljala človeka, ki ga je tudi montažno preoblikovala in izpostavila določene dele telesa, denimo oči. se v zadnjih delih človeška figura stopi z okoljem, postane telo, od katerega ostane silhueta kot senca, ki se giblje v ambientu. Ponotranjenje tega odnosa razpre telesnost, odpre notranjost in (iz)postavi intimnost doživljanja, s čimer se dotakne slehernega. Čeprav so podobe konkretne, jih (značilno) preoblikuje v ogledala duš. Osebe abstrahira v bitja trenutkov, ki se stapljajo v večnost bivanja. V odtujenem svetu jih upočasni, da bi se kljub vsej hitrosti zaustavile in si prisluhnile, da bi začutile sebe in gledalcu, gledalki ponudile prostor za razmislek.Umetnica je v svojih prejšnjih delih človeka postavila v središče naravnega okolja in znova poudarjala podobo človeškega telesa s poudarkom na določenih delih, kot so oči. V njenih zadnjih delih pa se človeška figura meša z okoljem; postane senca telesa in se giblje skozi dani ambient. Internalizacija tega odnosa razpleta telesnost, odklepa notranjost in poudarja intimnost izkušnje. Figure so abstrahirane v efemerna bitja, ki presegajo v večnost obstoja in gledalcu ponujajo prostor za razmislek«.
Video postavitev v galeriji KiBela je predstavila izbor iz nove serije videov Nataše Prosenc Stearns, ki jih je posnela za istoimensko opero Milka Lazarja Koda L. Ta pa se po navdihu Barthesovih Fragmentov ljubezenskega diskurza napaja iz mitov, arhetipov, filozofskih del in intimnega. (Source: Nataša Prosenc Stearns)
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2020
Video meditacija, nastala v izolaciji pandemije. Umetnica že leta snema in arhivira video in avdio material z zametki idej, ki jih pozneje artikulira in zmontira v videe, filme in instalacije. Video je namenjen vertikalni projekciji in je prvi iz serije...
Produkcija: SNG Opera in Balet Ljubljana in Nataša Prosenc Stearns, 2019
Izvirno sodobno opero Koda L je komponral slovenski skladatelj Milko Lazar, prvič pa je bila uprizorjena v SNG Opera & Balet Ljubljana marca 2019. Opera, ki jo je navdihnila knjiga Fragmenti ljubezenskega diskurza Rolanda Barthesa, je sestavljena iz...
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2019
Video je gibljiv kolaž, ki človeško telo zlije z svetom organskega. Proces plastenja poveže vizualne elemente in vodi do fragmentov pripovedi. Video, navdihnjen s Fragmenti ljubezenskega diskurza Rolanda Barthesa, se počasi prelevi v nejasno sn...
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2018
Dolgo pozabljeno srečanje oživi z delci resničnih in domišljijskih spominov. Kronika razmerja, ki se zgodi v notranjosti zapuščenega hotela v Los Angelesu (Nataša Prosenc Stearns).
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2017
Drevesa Savane, voda, tok, veter. Serija petih video objektov z naslovom Parallax: Sky is Earth, Phantom Drift, Streaming Shields, Black Palms.
Produkcija: 2017
Serija treh enokanalnih videov: Humans Crossing (Prečkanje ljudi), Deafening Whispers / Alternative Facts (Oglušujoči šepet / Alternativna dejstva), Nucleus Brass (Nuklearna predrznost). Svet uničuje prenaseljenost, oglušujoči procesi uničevanja i...
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2017
Dokumentacija instalacije Kariatide na razstavi Nataše Prosenc Stearns z naslovom Kariatide in meduze v galeriji UGM Studio v Mariboru leta 2017. Razstavna postavitev je bila kombinacija video projekcij, printov in videov na LCD ekranih. Umetnica je s te...
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2017
Dokumentacija instalacije Meduze na razstavi Nataše Prosenc Stearns z naslovom Kariatide in meduze v galeriji UGM Studio v Mariboru leta 2017. Razstavna postavitev je bila kombinacija video projekcij, printov in videov na LCD ekranih. Umetnica je s...
Produkcija: 2017
Silhueta moške figure v ritmu vztrajnega teka se preslikuje na spreminjajoče se posnetke mesta. Fragmenti urbane pokrajine s stavbami, prometom in ulicami brez ljudi teče v hitrem ritmu montaže, čeznjo pa je zmontirana plast gibajoče se vodne površ...
Produkcija: Kanalya Pictures, 2016
Video, narejen posebej za instalacijo, prvič postavljeno v razstavišča Monfort v Portorožu, s prizori človeških teles v gibanju, ki spominja na plazilce. Sledijo drug drugemu v skupnem ritmu, ki jih medsebojno povezuje in jih hkrati zliva z okoljem....