Instalacijo sestavljata dve sinhronizirani projekciji na prosojne paravane, ki integrirajo sence, silhuete in odseve arhitekturnih elementov. Pojavi se prostor v prostoru, ki se je v operi vzpostavil na odru, v galeriji pa gledalci vanj vstopajo.
Kot zapiše kurator Peter Tomaž Dobrila, »umetnica že v zgodnejših delih v naravno okolje z različnimi tehnikami in koloriti postavljala človeka, ki ga je tudi montažno preoblikovala in izpostavila določene dele telesa, denimo oči. se v zadnjih delih človeška figura stopi z okoljem, postane telo, od katerega ostane silhueta kot senca, ki se giblje v ambientu. Ponotranjenje tega odnosa razpre telesnost, odpre notranjost in (iz)postavi intimnost doživljanja, s čimer se dotakne slehernega. Čeprav so podobe konkretne, jih (značilno) preoblikuje v ogledala duš. Osebe abstrahira v bitja trenutkov, ki se stapljajo v večnost bivanja. V odtujenem svetu jih upočasni, da bi se kljub vsej hitrosti zaustavile in si prisluhnile, da bi začutile sebe in gledalcu, gledalki ponudile prostor za razmislek.Umetnica je v svojih prejšnjih delih človeka postavila v središče naravnega okolja in znova poudarjala podobo človeškega telesa s poudarkom na določenih delih, kot so oči. V njenih zadnjih delih pa se človeška figura meša z okoljem; postane senca telesa in se giblje skozi dani ambient. Internalizacija tega odnosa razpleta telesnost, odklepa notranjost in poudarja intimnost izkušnje. Figure so abstrahirane v efemerna bitja, ki presegajo v večnost obstoja in gledalcu ponujajo prostor za razmislek«.
Video postavitev v galeriji KiBela je predstavila izbor iz nove serije videov Nataše Prosenc Stearns, ki jih je posnela za istoimensko opero Milka Lazarja Koda L. Ta pa se po navdihu Barthesovih Fragmentov ljubezenskega diskurza napaja iz mitov, arhetipov, filozofskih del in intimnega. (Source: Nataša Prosenc Stearns)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2016
Video, narejen posebej za instalacijo, prvič postavljeno v razstavišča Monfort v Portorožu, s prizori človeških teles v gibanju, ki spominja na plazilce. Sledijo drug drugemu v skupnem ritmu, ki jih medsebojno povezuje in jih hkrati zliva z okoljem....
Produkcija: Obalne galerije Piran, 2016
Video instalacijo, narejeno posebej za prostor razstavišča Monfort v Portorožu, sestavlja sedem sinhroniziranih video projekcij s prizori človeških teles v gibanju, ki spominja na plazilce. Sledijo drug drugemu v skupnem ritmu, ki jih medsebojno pove...
Produkcija: 2016
Video sodi v sklop kratkih videov iz serije Črne vode in druge zgodbe - gibljivih kolažev, ki temeljijo na plastenju podob. Ustvarjajo svet, ki ni antropocentričen, ampak integrira človeško telo v okolje, ki se nenehno širi, krči, sprem...
Produkcija: 2016
Kratek video, ki nima narativne strukture.
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2016
Video sodi v serijo "Črne vode in druge zgodbe" - kratkih videov, ki nimajo narativne strukture. Dela iz serije Črne vode in druge zgodbe so gibljivi kolaži, ki temeljijo na plastenju podob. Ustvarjajo svet, ki ni antropocentričen, ampak i...
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2016
Video sodi v sklop kratkih videov iz serije Črne vode in druge zgodbe - gibljivih kolažev, ki temeljijo na plastenju podob. Ustvarjajo svet, ki ni antropocentričen, ampak integrira človeško telo v okolje, ki se nenehno širi, krči, spreminja. Dela u...
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2016
Video sodi v sklop kratkih videov iz serije Črne vode in druge zgodbe - gibljivih kolažev, ki temeljijo na plastenju podob. Ustvarjajo svet, ki ni antropocentričen, ampak integrira človeško telo v okolje, ki se nenehno širi, krči, spreminja. Dela u...
Produkcija: Kanalya Pictures, 2016
Video sodi v serijo "Črne vode in druge zgodbe" - kratkih videov, ki nimajo narativne strukture. Dela iz serije Črne vode in druge zgodbe so gibljivi kolaži, ki temeljijo na plastenju podob. Ustvarjajo svet, ki ni antropocentričen, ampak i...
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2016
Video sodi med kratke videe, ki nimajo narativne strukture.
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2016
Video sodi v serijo "Črne vode in druge zgodbe" - kratkih videov, ki nimajo narativne strukture. Dela iz serije Črne vode in druge zgodbe so gibljivi kolaži, ki temeljijo na plastenju podob. Ustvarjajo svet, ki ni antropocentričen, ampak i...
Produkcija: 2016
Video je bil posnet s statično kamero v zapuščenem hotelu v Los Angelesu in je poskušal ujeti atmosfero prostora in njenega spominskega zapisa. Kot video instalacija je bil video skupaj s serijo videov Hotelski dnevnik postavljen na razstavi v Galeri...