Instalacijo sestavljata dve sinhronizirani projekciji na prosojne paravane, ki integrirajo sence, silhuete in odseve arhitekturnih elementov. Pojavi se prostor v prostoru, ki se je v operi vzpostavil na odru, v galeriji pa gledalci vanj vstopajo.
Kot zapiše kurator Peter Tomaž Dobrila, »umetnica že v zgodnejših delih v naravno okolje z različnimi tehnikami in koloriti postavljala človeka, ki ga je tudi montažno preoblikovala in izpostavila določene dele telesa, denimo oči. se v zadnjih delih človeška figura stopi z okoljem, postane telo, od katerega ostane silhueta kot senca, ki se giblje v ambientu. Ponotranjenje tega odnosa razpre telesnost, odpre notranjost in (iz)postavi intimnost doživljanja, s čimer se dotakne slehernega. Čeprav so podobe konkretne, jih (značilno) preoblikuje v ogledala duš. Osebe abstrahira v bitja trenutkov, ki se stapljajo v večnost bivanja. V odtujenem svetu jih upočasni, da bi se kljub vsej hitrosti zaustavile in si prisluhnile, da bi začutile sebe in gledalcu, gledalki ponudile prostor za razmislek.Umetnica je v svojih prejšnjih delih človeka postavila v središče naravnega okolja in znova poudarjala podobo človeškega telesa s poudarkom na določenih delih, kot so oči. V njenih zadnjih delih pa se človeška figura meša z okoljem; postane senca telesa in se giblje skozi dani ambient. Internalizacija tega odnosa razpleta telesnost, odklepa notranjost in poudarja intimnost izkušnje. Figure so abstrahirane v efemerna bitja, ki presegajo v večnost obstoja in gledalcu ponujajo prostor za razmislek«.
Video postavitev v galeriji KiBela je predstavila izbor iz nove serije videov Nataše Prosenc Stearns, ki jih je posnela za istoimensko opero Milka Lazarja Koda L. Ta pa se po navdihu Barthesovih Fragmentov ljubezenskega diskurza napaja iz mitov, arhetipov, filozofskih del in intimnega. (Source: Nataša Prosenc Stearns)
Produkcija: 2012
Avtorica je video instalacijo prvotno zasnovala za in-situ postavitev v okviru likovnih prireditev Evropske prestolnice kulture Maribor v bastiji Pokrajinskega muzeja Maribor. Video instalacija je refleksija novega zgodovinskega prostora. S tremi paraleln...
Produkcija: 2012
Video delo poetično beleži približevanje in izostritve pogleda skozi hotelsko okno. Iz abstraktnih zamegljenih in približanih svetlobnih točk v mestni veduti, se kamera počasi pomika proti notranjosti hotelske sobe. Najprej iz pogleda od zunaj preid...
Produkcija: Koprodukcija: Maribor , 2012
Družinsko srečanje z obedom. Na prvi pogled zgleda kot povsem normalen obisk šestih hčera pri njihovi mami. Vendar pa imajo ženske blasfemičen načrt. Da bi ostale za večno mlade, bodo žrtvovale svojo mamo v mešanici šamanističnega rituala s po...
Produkcija: Kanalya Pictures, 2010-2013
Omnibus 23 filmskih režiserjev in videastov iz različnih kulturnih okolij, med njimi sta tudi Jasna Hribernik in Zmago Lenardić. Pobudnica in glavna režiserka je Nataša Prosenc Stearns. Drugi sodelujoči: M. Basso, J. Beckhardt, J. Berry, N. Buchanan, J....
Produkcija: Nataša Prosenc, 2010
Neskončna video zanka prikazuje minevanje in potek časa. Umetnica s kamero zajema statično tihožitje v daljšem časovnem razmiku, da bi zabeležila venenje šopka potonk, s čimer je prikazala minevanje časa in minljivost življenja, ki se neizbežn...
Produkcija: 2010
Video Loop iz urbanega okolja prikazuje nenehen tok potovanja. Metaforično je promet predstavljen kot življenjski tok, v katerem ne poznamo niti cilja niti konca. Tok avtomobilske gneče umetnica premešča po ekranu, da bi še bolj poudarila navidezen (n...
Produkcija: 2010
Potreba umetnic in umetnikov, da s sebi najbližjimi izraznimi sredstvi napravijo avtoportret, je temeljno povezana z vprašanjem identitete. Umetnica je obrnila zrklo kamere, da bi povsem razkrila mentalne procese, misli in neizprosno minevanje časa, ki...
Produkcija: 2009
Blato je zgodba o izvoru življenja, v kateri ženska izoblikuje samo sebe iz naravnega materiala – iz tekocega blata, ki je nasičen s čutnostjo, prožnostjo in kreativnim potencialom. Zgodba je tudi pripoved o razmerju med prosto spreminjajoco se nar...
Produkcija: Kanalya Pictures, 2008
Video je dokumentacija istoimenske razstave - instalacije, kjer se dva video loopa projicirata na okno galerije (na ulico) in na površino postelje.
Produkcija: Kanalya Pictures, 2006
Triler o ilegalnem trgovanju z afriško umetnostjo in posledicah kolonializma na zahodu.
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev.