Instalacijo sestavljata dve sinhronizirani projekciji na prosojne paravane, ki integrirajo sence, silhuete in odseve arhitekturnih elementov. Pojavi se prostor v prostoru, ki se je v operi vzpostavil na odru, v galeriji pa gledalci vanj vstopajo.
Kot zapiše kurator Peter Tomaž Dobrila, »umetnica že v zgodnejših delih v naravno okolje z različnimi tehnikami in koloriti postavljala človeka, ki ga je tudi montažno preoblikovala in izpostavila določene dele telesa, denimo oči. se v zadnjih delih človeška figura stopi z okoljem, postane telo, od katerega ostane silhueta kot senca, ki se giblje v ambientu. Ponotranjenje tega odnosa razpre telesnost, odpre notranjost in (iz)postavi intimnost doživljanja, s čimer se dotakne slehernega. Čeprav so podobe konkretne, jih (značilno) preoblikuje v ogledala duš. Osebe abstrahira v bitja trenutkov, ki se stapljajo v večnost bivanja. V odtujenem svetu jih upočasni, da bi se kljub vsej hitrosti zaustavile in si prisluhnile, da bi začutile sebe in gledalcu, gledalki ponudile prostor za razmislek.Umetnica je v svojih prejšnjih delih človeka postavila v središče naravnega okolja in znova poudarjala podobo človeškega telesa s poudarkom na določenih delih, kot so oči. V njenih zadnjih delih pa se človeška figura meša z okoljem; postane senca telesa in se giblje skozi dani ambient. Internalizacija tega odnosa razpleta telesnost, odklepa notranjost in poudarja intimnost izkušnje. Figure so abstrahirane v efemerna bitja, ki presegajo v večnost obstoja in gledalcu ponujajo prostor za razmislek«.
Video postavitev v galeriji KiBela je predstavila izbor iz nove serije videov Nataše Prosenc Stearns, ki jih je posnela za istoimensko opero Milka Lazarja Koda L. Ta pa se po navdihu Barthesovih Fragmentov ljubezenskega diskurza napaja iz mitov, arhetipov, filozofskih del in intimnega. (Source: Nataša Prosenc Stearns)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev.
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Video Crossing vsebuje več plasti video posnetkov. Bližnji posnetek obraza je prekrit s plastjo, ki vsebuje valujoče sledi ognja in vode. Kombinacija daje vtis, da se posneto preliva in staplja s površino obraza. Gre za sekvenco video projekcij, ki se...
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Dokumentarec o živi skulpturi na enem izmed mostičkov čez kanal ameriških Benetk v Kaliforniji. V skulpturi Connected - A Living Sculpture/Human Bridge je sodelovalo sto ljudi, pokritih z rdečo tkanino. Udeleženci so z ramo ob rami stali na mostu, n...
Produkcija: 2005
1. Swimming the Dark: podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev. (2005) 2. Crossing: večkanalna instalacija, ki prikazuje razkrajanje podob z ognjem in vodo. Prvi del sestavljajo podobe visečega človeškega...
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Kratki igrani film prikazuje vzdušje med naključnimi pacienti v čakalnici pri svojem osebnem zdravniku na božični večer. Običajni pacienti morajo čakati, medtem ko pomembnejši partnerji, znane osebnosti in znanci zdravnikov vstopajo v ambulanto m...
Produkcija: Kanalya Pictures, 2004
Dokumentarni posnetki Venice Beach v Los Angelesu, Kalifornija. Avtorica uporablja eksperimentalno snemalno tehniko s kombiniranjem DV kamere, filmskih leč in adaptorja za pretvorbo filmske podobe v digitalni signal.rnrn
Produkcija: Kanalya Pictures, 2002
Video dokumentira gradnjo ogromnega objekta. Posnetke spremljajo zvoki gradnje, občasni glasbeni vložki ter naracija, ki se ukvarja s pomenom in vplivom človeških dejanj ter posledično s smislom obstoja. Kamera prehaja od totalov do bližnjih kadrov...
Produkcija: Arsmedia, 1999
Ko je samota preboleča, si začnemo umišljati stvari. Filmski projekt "Samota v dvoje" je sestavljen iz dveh kratkih filmov: Jutro in Večer, katerih zgodbi se dogajata na meji resničnosti in iluzije. V Jutru je predstavljen zorni kot mošk...
Produkcija: Kanalya Pictures, 1999
Ko je samota preboleča, si začnemo umišljati stvari. Filmski projekt Samota v dvoje je sestavljen iz dveh kratkih filmov: Jutro in Večer, katerih zgodbi se dogajata na meji resničnosti in iluzije. V Jutru je predstavljen zorni kot moškeg...
Produkcija: Center RTV Maribor, TV Slovenija, 1997
Video kaže razsežnosti kože, mejo med telesom in njegovo okolico. Slika se zavestno odreče vsaki sofisticirani vizualni manipulaciji, raje uporablja primarne efekte: igro svetlobe in sence in barvnih sprememb. Vibriranje kože poudarja ritmična montaž...
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Montirani črno-beli prizori množičnih ritualov, predvsem vojn in poveličevanja velikih vodij so dokumenti sveta, neskončni in povsod navzoči. Svetovno in časovno povezanost teh podob poudarja grafični znak diska, edinega barvnega poudarka v videu,...