Pri nastajanju najinega dela sva največji vpliv črpala iz Zelenkove politike oziroma njegovega pristopa do kreativnega procesa. V njegovem vidiku, da je poglaviten element njegove grafike risba in ne eksperimentiranje z medijem, sva prepoznala vzporednost z najinim pristopom do videa, kjer se ne trudiva iskati zmožnosti medija, temveč uporabiva medij za vizualizacijo.
Ob analizi Zelenkovega opusa so na naju poleg že omenjenega vplivali njegova figuralika, postavitev človeka v center dogajanja, fascinacija nad magičnostjo, afiniteta do ženskega telesa, primaren odnos med moškim in žensko (Adam in Eva) … Navdihuje naju svetost dvojnosti, ki povzroči odklop od sveta, brezčasnost in nepomembnost okolice.
V video triptihu prikazujeva ‘magični’ proces manifestacije odnosa. Od ideje in osnutka do ljubezenskega odnosa. Kot navodila za vizualiacijo poti in naracijo sva se naslanjala na kabalistično drevo življenja, s katerim se atmosferično prepletajo vzdušje mističnosti v dvoje in ostali elementi, ki so naju najbolj pritegnili pri Zelenku. (Vir: Lealudvik)
Delo je bilo razstavljeno na skupinski razstavi Bienale Neodvisnih VS Zelenko v MGLC leta 2016. Bienale neodvisnih VS Zelenko je bila spremljevalna razstava z izbranim naborom avtorjev Neodvisnih in je samostojna vizualno-vsebinska intervencija k retrospektivi Karla Zelenka. Avtorji, ki so črpali inspiracije iz Zelenkovega opusa, so na sebi lasten in sodoben način predstavili svojo zgodbo z uporabo mešanih tehnik, kot so animacija, digitalne grafike in video. Umetniki so raziskovali možnosti ilustracije v kontekstih sodobnega in klasičnega.
Produkcija: Lealudvik, 2019
Video je enokanalna verzija trikanalne prostorske postavitve na razstavi Lealudvik: As it is, so be it v Galeriji Škuc leta 2020. Sestavljen je iz treh posnetkov performansa za video v katerem umetnika jesta odlitek dela telesa svojega partnerja. S...
Produkcija: Lealudvik, 2018
Video v neskončni zanki prikazuje vertikalen pogled z vrha na prazno belo površino, po kateri se s težavo plazi gola protagonistka. Še preden izgine na drugem koncu kadra, že se pojavi nova instanca, ki se ponovno s težavo prebija na dru...
Produkcija: Lealudvik, 2017
Dvokanalni video v enokanalni verziji prikazuje vzporedni podobi. Levi video prikazuje protagonistko, ki gre iz mesta skozi park v gozd. Ob prvih drevesih se sleče in gola oddide še globlje v gozd. Video maličijo digitalne motnje (glitchi) in pov...
Produkcija: Lealudvik, 2017
Delo se navezuje na projekt I would go poof! Namesto gozda je v ozadju morje. Video je 20 sekundna zanka, ki se ponavlja. Sestavljen je iz treh kratkih sekvenc, prav tako v neskončni zanki. Vsem trem so skupne izrazite digitalne motnje (glitchi), ki...
Produkcija: Lealudvik, 2015
Video je del večmedijskega projekta Safe Haven (Varno zatočišče), ki sta ga Lealudvik razstavljala v sklopu Bienala neodvisnih in festivala Sonica (MoTA point) na samostojni razstavi v Bunkerju (Argentinski park) leta 2015. Projekt odraža...
Produkcija: Lealudvik, 2015
Video je del večmedijskega projekta Safe Haven (Varno zatočišče), ki sta ga Lealudvik razstavljala v sklopu Bienala neodvisnih in festivala Sonica (MoTA point) na samostojni razstavi v Bunkerju (Argentinski park) leta 2015. Projekt odraža...
Produkcija: Lealudvik, 2015
Video je del večmedijskega projekta Safe Haven (Varno zatočišče), ki sta ga Lealudvik razstavljala v sklopu Bienala neodvisnih in festivala Sonica (MoTA point) na samostojni razstavi v Bunkerju (Argentinski park) leta 2015. Projekt odraža...
Produkcija: Lealudvik, 2014
Video je sestavljen iz niza kolažiranih okultnih situacij v zlatem okviru, ki se navdihuje pri kartah Toth Tarot Aleisterja Crowleya. Vsaka scena predstavlja eno izmed kart. Delo je bilo predstavljeno na enodnevnem dogodku BYOB LJ leta 2014 prostoru MoTA Po...