Videoinstalacija z naslovom Introspekcija, sestavljene iz treh instalacij/projekcij s pripadajočim zvokom.
Instalaciji Kalejdoskopski pogled in Spiralno lebdenje temeljita na računalniški obdelavi radioloških posnetkov možganske aktivnosti med kontemplacijo Duchampovega dela Anemic Cinema, zasnovanega kot optični dispozitiv, ki (z izmenjavo konkavnokonveksnega učinka spiralnega vrtenja) inducira štiridimenzionalno prostorsko-časovno zaznavno izkušnjo pri gledalcu. Kalejdoskopski vzorec videa je motiviran s podobnim prizadevanjem po razširitvi gledalčeve zaznave in zavesti; ponavljajoči hipnotični svetlobni vzorec, projiciran na zrcalno podobo, proizvaja plastenje fraktalno razlomljenih odsevov oziroma virtualno večdimenzionalni prostor v gibanju.
Kalejdoskopski pogled: videoprojekcija (video loop 6′) na zrcalno sliko, dve zrcali (90 x 180 cm; 90 x 110 cm), prekrivna folija (digitalni izrez)
projekcija in svetlobni odsev - različne dimenzije, zvok: Scanner – Robin Rimbaud
Spiralno lebdenje: videoprojekcija (video loop 6′) na delno transparentni zaslondva zaslona iz pleksi stekla (110 x 130 cm), prekrivna folija (digitalni izrez)projekcija in svetlobni odsevrazlične dimenzijezvok: Scanner – Robin Rimbaud
Videoinstalacija Metulj uporablja radiološke posnetke možganske odzivnosti ob opazovanju različnih barv. Oblika barvno spreminjajočega metulja nastaja kot svetlobni odsev videa, ki je projiciran na horizontalno ležečo sliko na zrcalu. Aludira na koncept ‘metuljevega učinka’, ki v teoriji kaosa predvideva možnost, da lahko neznatna, pravzaprav infinitezimalno majhna sprememba v začetnih pogojih dinamičnega sistema povzroči izjemne in nepredvidljive posledice v povsem drugih prostorsko-časovnih okoliščinah: tako lahko naključen zamah metuljevih kril ustvari orkan na drugem koncu planeta. Oblika na zrcalu je nastala na grafično obdelani sliki lastnih možganov, odsev metulja pa metaforično govori o moči naših ‘nevidnih’ misli, čustev, t. i. mentalnih svetov, ki zavedno ali nezavedno nenehno spreminjajo fizično realnost, ki nas obdaja. Delo Metulj se ukvarja s prepletenostjo vidnega in nevidnega ter preizprašuje kavzalne odnose čutnega in inteligibilnega.
videoprojekcija (video loop, 3′) na zrcalno slikozrcalo (110 x 110 cm), prekrivna folija
projekcija in svetlobni odsev - različne dimenzije, zvok: Scanner – Robin Rimbaud
(Vir: Uršula Berlot)
Produkcija: Uršula Berlot, 2023
Video združuje abstrahirane video posnetke svetlobno-kinetičnih skulptur v gibanju in njihove 3D simulacije. Takšno prepletanje digitalno simuliranih in analognih vizualnih učinkov ustvarja topologijo hibridne virtualnosti, ki zlasti v obliki vi...
Produkcija: DiN Records, 2022
Video je posvečen prijatelju, priznanemu slovenskemu skladatelju, akademiku in pianistu JM, ki je strastno slavil čudežnost glasbe in življenja. RIP JM (1926–2022). (Vir: avtorica) Glasbeni video za skladbo Acentria avtorja Scannerja (Robi...
Produkcija: DiN Records, 2022
Video popelje gledalca v domišljiski, fantazijski svet. Fragmenti figur se raztapljajo in prepletajo z abstraktnimi vzorci v gibanju, simulirajo notranjo dinamiko telesa, od fizičnih detajlov – kot je struktura krvnih žil – do subtiln...
Produkcija: Uršula Berlot, 2021
Video Hiperoptika preučuje tehnološko razširjene oblike vidnega zaznavanja, ki jih omogoča uporaba naprednih optičnih raziskovalnih orodij v mikroskopiji. (Vir: avtorica)
Produkcija: 2020
Video Bodyfraction vzporeja mikroskopske posnetke drobcev avtoričinega telesa (zobne sklenine, kože, nohta, las ipd.) ter posnetke risb in svetlobno dovzetnih objektov, ki so nastali na njihovi osnovi. Risbe so digitalno procesirane v smeri simulacije k...
Produkcija: DiN Records, 2020
Prelivanje barvnih abstraktnih vzorcev svetlobe in drobcev figurativne resničnosti poskuša ustvariti vizualizacijo notranjih psiholoških stanj, kjer se besede, misli, spomini, čustva in želje prepletajo na fluiden, intuitiven način. (Vir:...
Produkcija: Uršula Berlot, 2019
Video ustvarja vstop v fiktivno resničnost, kjer se predmeti razstapljajo v bežne svetlobne podobe - mehke, pomnožene, lebdeče oblike, ki plavajo v breztežnem (ukrivljenem) prostoru. (Vir: Uršula Berlot)
Produkcija: Uršula Berlot, 2019
Materialni predmeti (skulpture) so projicirani v virtualni, fluidni prostor, kjer plavajo kot nesnovne, gibljive, svetlobne oblike, osvobojene omejitev časa, mase in težnosti. (Vir: Uršula Berlot)
Produkcija: Uršula Berlot, 2019
Video za skladbo Orcinus Orca je pospremil izid albuma Algida Bellezza (Alessandro Tedeschi – Netherworld, Glacial Movements, 2019).Glasba je spodbudila domišljijo vezano na občutje hladnosti in izoliranosti, pa tudi vizijo svetlobnega spekt...
Produkcija: 2017
Video prepleta dva nivoja mikroskopskega opazovanja: prva linija posnetkov prikazuje transformacijo nežive (anorganske) materije iz enega agregatnega stanja v drugo oziroma proces kristalizacije, v katerem iz posameznih ionov v raztopini nastaja trdna ma...