Videoinstalacija z naslovom Introspekcija, sestavljene iz treh instalacij/projekcij s pripadajočim zvokom.
Instalaciji Kalejdoskopski pogled in Spiralno lebdenje temeljita na računalniški obdelavi radioloških posnetkov možganske aktivnosti med kontemplacijo Duchampovega dela Anemic Cinema, zasnovanega kot optični dispozitiv, ki (z izmenjavo konkavnokonveksnega učinka spiralnega vrtenja) inducira štiridimenzionalno prostorsko-časovno zaznavno izkušnjo pri gledalcu. Kalejdoskopski vzorec videa je motiviran s podobnim prizadevanjem po razširitvi gledalčeve zaznave in zavesti; ponavljajoči hipnotični svetlobni vzorec, projiciran na zrcalno podobo, proizvaja plastenje fraktalno razlomljenih odsevov oziroma virtualno večdimenzionalni prostor v gibanju.
Kalejdoskopski pogled: videoprojekcija (video loop 6′) na zrcalno sliko, dve zrcali (90 x 180 cm; 90 x 110 cm), prekrivna folija (digitalni izrez)
projekcija in svetlobni odsev - različne dimenzije, zvok: Scanner – Robin Rimbaud
Spiralno lebdenje: videoprojekcija (video loop 6′) na delno transparentni zaslondva zaslona iz pleksi stekla (110 x 130 cm), prekrivna folija (digitalni izrez)projekcija in svetlobni odsevrazlične dimenzijezvok: Scanner – Robin Rimbaud
Videoinstalacija Metulj uporablja radiološke posnetke možganske odzivnosti ob opazovanju različnih barv. Oblika barvno spreminjajočega metulja nastaja kot svetlobni odsev videa, ki je projiciran na horizontalno ležečo sliko na zrcalu. Aludira na koncept ‘metuljevega učinka’, ki v teoriji kaosa predvideva možnost, da lahko neznatna, pravzaprav infinitezimalno majhna sprememba v začetnih pogojih dinamičnega sistema povzroči izjemne in nepredvidljive posledice v povsem drugih prostorsko-časovnih okoliščinah: tako lahko naključen zamah metuljevih kril ustvari orkan na drugem koncu planeta. Oblika na zrcalu je nastala na grafično obdelani sliki lastnih možganov, odsev metulja pa metaforično govori o moči naših ‘nevidnih’ misli, čustev, t. i. mentalnih svetov, ki zavedno ali nezavedno nenehno spreminjajo fizično realnost, ki nas obdaja. Delo Metulj se ukvarja s prepletenostjo vidnega in nevidnega ter preizprašuje kavzalne odnose čutnega in inteligibilnega.
videoprojekcija (video loop, 3′) na zrcalno slikozrcalo (110 x 110 cm), prekrivna folija
projekcija in svetlobni odsev - različne dimenzije, zvok: Scanner – Robin Rimbaud
(Vir: Uršula Berlot)
Produkcija: 2017
Video prepleta dva nivoja mikroskopskega opazovanja: prva linija posnetkov prikazuje transformacijo nežive (anorganske) materije iz enega agregatnega stanja v drugo oziroma proces kristalizacije, v katerem iz posameznih ionov v raztopini nastaja trdna ma...
Produkcija: Uršula Berlot, 2017
Video je bil ustvarjen za skladbo Cast to the Bottom z albuma The Great Crater glasbenika Scannerja (Glacial Movements, 2017). Video združuje 3D digitalno simulacijo in digitalno obdelane video posnetke ter prikazuje virtualno potovanje po namišlj...
Produkcija: Uršula Berlot, 2017
Okrogla oblika v procesu nenehne transformacije je utemeljena na ideji simulacije življenja na molekularni ravni. Struktura, ki izmenično spominja na zgradbo virusov, kompleksnih proteinov ali ogljikovih fulerenov, se razgrajuje, preoblikuje in sestavlj...
Produkcija: Uršula Berlot, 2016
Gibljiva, ozvočena diorama, ki jo opazujemo skozi odprtinico v površini kristalu podobnega objekta, posnema mikroskopsko vidne strukture ogljikovih nanocevk. Vozlišče cevk ustvarja simulacijo nano-topografije, katere tehnološki vidi...
Produkcija: Uršula Berlot, 2014-2016
Miniaturna srebrna krajina v gibanju, ki jo opazujemo skozi opazovalne luknjice v kristalu podobnem objektu, je nastala na osnovi fotografij oblik magnetnih fluidov, po katerih je bil izdelan digitalni model in 3d tiskan relief. Gledalec, ki v statični p...
Produkcija: Uršula Berlot, 2014
Posnetek dinamičnih oblik magnetnih fluidov, ki jih oblikujejo polja nevidnih magnetnih sil, usmeri doživljanje snovnega v odnos do nesnovnega. V realnosti le nekaj centimetrov velike strukture ferofluidov delujejo, posredovane v digitalnem, virtualnem...
Produkcija: Uršula Berlot, 2012
Svetlobna kinetična instalacija; vrtljivi podstavek, posrebreno pleksi steklo (70 x 90 cm), svetlobni odsev različne dimenzije zvok: Scanner - Robin Rimbaud.
Produkcija: Uršula Berlot, 2012
Na podlagi rentgenskega posnetka hrbtenice je ustvarjen ponavljajoč kaleidoskopski video posnetek, ki je bil projiciran na originalno radiološko sliko, natisnjeno na aluminijasti podlagi. Takšna projekcija ustvari plastenje, neke vrste pros...
Produkcija: Uršula Berlot, 2012
Kaleidoskopski video temelji na radioloških posnetkih avtoričinih možganov. Posnetek nevronskih povezav, ki jih prikazuje traktografija (difuzijska MRI) je računalniško prezrcaljen in projiciran na dve vzporedni plošči pleksi stek...
Produkcija: Uršula Berlot, 2012
Video Vanitas – avtoportret prikazuje hipnotično podobo kontinuirane disolucije obraza, lobanje in možganskega tkiva. Prepletanje zunanjosti in s pomočjo tehnologije vidne notranjosti razpira vprašanje vidnega in nevidnega oz. materialnega...
Produkcija: Uršula Berlot, 2007
Video delo kombinira medicinske posnetke možganov in računalniške manipulacije teh slik. Tako animirana podoba je simetrična in dehumanizirana. V video delu se ustvari popolnoma abstrakten prostor, podoben vesolju. Cerebralno prodročje avtorice...