Videoinstalacija z naslovom Introspekcija, sestavljene iz treh instalacij/projekcij s pripadajočim zvokom.
Instalaciji Kalejdoskopski pogled in Spiralno lebdenje temeljita na računalniški obdelavi radioloških posnetkov možganske aktivnosti med kontemplacijo Duchampovega dela Anemic Cinema, zasnovanega kot optični dispozitiv, ki (z izmenjavo konkavnokonveksnega učinka spiralnega vrtenja) inducira štiridimenzionalno prostorsko-časovno zaznavno izkušnjo pri gledalcu. Kalejdoskopski vzorec videa je motiviran s podobnim prizadevanjem po razširitvi gledalčeve zaznave in zavesti; ponavljajoči hipnotični svetlobni vzorec, projiciran na zrcalno podobo, proizvaja plastenje fraktalno razlomljenih odsevov oziroma virtualno večdimenzionalni prostor v gibanju.
Kalejdoskopski pogled: videoprojekcija (video loop 6′) na zrcalno sliko, dve zrcali (90 x 180 cm; 90 x 110 cm), prekrivna folija (digitalni izrez)
projekcija in svetlobni odsev - različne dimenzije, zvok: Scanner – Robin Rimbaud
Spiralno lebdenje: videoprojekcija (video loop 6′) na delno transparentni zaslondva zaslona iz pleksi stekla (110 x 130 cm), prekrivna folija (digitalni izrez)projekcija in svetlobni odsevrazlične dimenzijezvok: Scanner – Robin Rimbaud
Videoinstalacija Metulj uporablja radiološke posnetke možganske odzivnosti ob opazovanju različnih barv. Oblika barvno spreminjajočega metulja nastaja kot svetlobni odsev videa, ki je projiciran na horizontalno ležečo sliko na zrcalu. Aludira na koncept ‘metuljevega učinka’, ki v teoriji kaosa predvideva možnost, da lahko neznatna, pravzaprav infinitezimalno majhna sprememba v začetnih pogojih dinamičnega sistema povzroči izjemne in nepredvidljive posledice v povsem drugih prostorsko-časovnih okoliščinah: tako lahko naključen zamah metuljevih kril ustvari orkan na drugem koncu planeta. Oblika na zrcalu je nastala na grafično obdelani sliki lastnih možganov, odsev metulja pa metaforično govori o moči naših ‘nevidnih’ misli, čustev, t. i. mentalnih svetov, ki zavedno ali nezavedno nenehno spreminjajo fizično realnost, ki nas obdaja. Delo Metulj se ukvarja s prepletenostjo vidnega in nevidnega ter preizprašuje kavzalne odnose čutnega in inteligibilnega.
videoprojekcija (video loop, 3′) na zrcalno slikozrcalo (110 x 110 cm), prekrivna folija
projekcija in svetlobni odsev - različne dimenzije, zvok: Scanner – Robin Rimbaud
(Vir: Uršula Berlot)
Produkcija: Uršula Berlot, 2007
Video delo kombinira medicinske posnetke možganov in računalniške manipulacije teh slik. Tako animirana podoba je simetrična in dehumanizirana. V video delu se ustvari popolnoma abstrakten prostor, podoben vesolju. Cerebralno prodročje avtorice...
Produkcija: Uršula Berlot, 2006
Vzorci, nastali z jedkanjem plastične površine, reflektirajo svetlobo na stene galerije. Razgibana arhitektura bivšega sakralnega prostora se popolnoma dekonstruira z gibanjem svetlobnih odsevov. Dvodimenzionalna površina s svojimi &...
Produkcija: Uršula Berlot, 2005
Video delo je koncipirano zelo enostavno, kot primitivna animacija temelječa na magnetizmu. Prisotnost neke višje sile je realizirana posredno, skozi gibanje majhnih železnih delcev. Oblike, ki nastajajo zaradi premikanja nevidnega magneta, gleda...
Produkcija: Uršula Berlot, Tao G.V. Sambolec, 2002
Inkubator je interaktivna zvočno-vizualna instalacija, ki predstavlja samozadosten, krožno urejen dinamičen sistem, ki prevaja taktilne signale v zvočne in vizualne dogodke. Gledalec, ki se sprehodi po popolnoma zatemnjenem prostoru, se naključno dot...