Zato in tako in Nekaj informacij sta prva kratka filma avtorice: nema črno-bela filma v tehniki 2x8mm. Nastala sta na podlagi njenega zanimanja za film in hkrati njenega študija psihologije in pedagogike. V 1960-ih letih se je seznanjala s filmsko produkcijo, teorijo in praktičnim delom, obiskovala filmski tečaj Vaska Preglja, se udeleževala poletnih filmskih šol ter projekcij in pogovorov Kluba ljubiteljev filma, ki ga je v tistem času v mali dvorani ljubljanskega Kina Union vodila Mirjana Borčić. Vpeta je bila v konceptualistično umetnost v Sloveniji, zlasti v razširjeno gibanje OHO, hkrati pa profesionalno tudi v razne psihološke tečaje in seminarje t. i. grupne dinamike oz. skupinske komunikacije, kar se je odražalo tudi v skupnih in samostojnih projektih.
Tako je v družbi kolegic in kolegov nastalo nekaj kratkih priložnostnih filmov, o katerih sama pove: »Preprosto smo se igrali: v Zato in tako guncamo afne pred kamero. Hotela sem preizkusiti, kako deluje obraz na filmu, če mimiko obraza snemaš po en posnetek. Bilo je zabavno in nenavadno. Nekaj informacij je moj prvi dokumentarec, ki kaže selitev iz študentskega naselja, pri kateri mi je pomagal sošolec, ki je imel avto. Film je tudi nekakšno slovo od mladosti; ne mladosti kot takšne, ampak slovo od nekega lepega, čeprav ne vedno lahkega življenja ... odhod v odrasli svet.« (Vir izjave: Nil Baskar: Pogovor z Ano Nušo Dragan, revija KINO!, št. 11, 12, 2010.)
Produkcija: VPK - Video Produkcija Kregar, 2001
Življenski krog Srečka Kosovela je kot dežna kaplja, kjer domuje poezija. Z njo se sreča že zelo zgodaj, v okolju, ki je njegov temelj za prve otroške podobe in spoznanje resnice. Njegovo bivanje pozna dva domova, dve središči: svetlob...
Produkcija: TV Slovenija, 2000
Metka Krašovec je slikarka, je outsiderka, je samotarka, je svetovna popotnica, je profesorica in je žena. Je borka vendar kot ženska nima težav v svetu, ki je po moško determiniran. Nasprotno, to ji daje veliko svobode, ker se ji nii tre...
Produkcija: TV Slovenija, 1994
Glavni idejni koncept mi je bil, da predstavim Ifigenijo Zagoričnik-Simonović kot žensko, ki ji je uspelo ostati ženska v svetu moških. Gre za vprašanje ženske - umetnice, s stališča ženske, ki je opravljala najrazličnej&scaro...
Produkcija: TV Skopje, 1990
Video pesniško ustvarjanje skozi zaporedje planov, kakor ga oblikujejo slikarstvo Reneja Magritta kot lirični presežek realnega sveta ter makedonski pejsaž in arhitektura z izrazito etnografsko dimenzijo. (Vir: Videodokument)
Produkcija: TV Skopje, 1989
Žensko telo komunicira z okoljem, ki ga obdaja oziroma telo je receptor kozmosa, ki nosi sledove vseh ostalih zakonitosti, ki v sebi vključujejo tudi vso fiziologijo energetskih con.Gre za energijo, ki korespondira s spiritualnimi izkušnjami, ki...
Produkcija: RTV Beograd in Studentski kulturni centar Beograd, 1983
Ženska prinese moškemu videokaseto, ta pa jo vstavi v videorekorder. Na kaseti je razprava kritikov v raznih jezikih. Delo poskuša problematiko nove umetnosti predstaviti na navidezno dokumentaren način, ki mu drobci, ki se poigravajo s st...
Produkcija: Ana Nuša Dragan, 1971
Komunikacija gastronomije je eden zgodnjih 8mm filmov avtorice. Podnaslov daje napotke k razumevanju avtoričinih izhodišč: SELEKTIVNA RELACIJA DOGODKA ZAPOREDNA KOMUNIKACIJA AKUMULACIJA – DISTRIBUCIJA POVRATNA KOMUNIKACIJA ...
Produkcija: Ana Nuša Dragan, 1970
Po zgodnjih nemih črno-belih kratkih filmih je to avtoričin prvi bolj eksperimentalen film. Posnela ga je med poletno filmsko šolo v Kopru leta 1968. Je že zvočen in barven ter kaže tudi različne izrazne postopke in tudi večje znanje montaž...
Produkcija: Ana Nuša Dragan, 1968
Nekaj informacij in Zato in tako sta prva kratka filma avtorice: nema črno-bela filma v tehniki 2x8mm. Nastala sta na podlagi njenega zanimanja za film in hkrati njenega študija psihologije in pedagogike. V 1960-ih letih se je seznanjala s filmsko...