Leta 1999 je Bratko Bibič s sodelavci začel z montažo, reciklažo, adaptacijo ... arhiviranih nemih in zvočnih, prejkone prezrtih prispevkov slovenskih in drugih filmskih ustvarjalcev k zgodovini tukajšnjih mentalitet. Odločil se je potapljati se v kinematografsko tradicijo Slovencev od leta 1905 dalje, začenši pri viru svetovne filmske zgodovine: s komponiranjem in živim izvajanjem glasbe ob projekcijah prvega in drugega dela glasbeno-filmskega projekta pod okriljem Potujočega kina Bridka Bebiča. Naslov projekta Na domačem vrtu je povzet po arhivskem naslovu enega od prvih treh filmov posnetih pri nas in ima značaj 'dela v razvoju'. Posamezni deli tega projekta členijo po eni strani zgodovino filma, po drugi strani pa film o zgodovini in aktualnosti v tri večja časovna obdobja: 1. del od leta 1905 do 1941, s poudarkom na 30. letih; 2. del od leta 1945 do zgodnjih 60. let, a s težiščem na poznih 40. in zgodnjih 50. letih, 3. del od zgodnjih 60. let naprej, s fokusom na 70. in 80. letih prejšnjega stoletja. Vsi deli se v letu 2005 združujejo v integralno verzijo projekta, ki je posvečena 100. obletnici nastanka slovenskega filma.
V drugem delu Na domačem vrtu (2002-2004) tako dokumentarni kot igrani arhivski odlomki učinkujejo kot enakovredni fragmenti, pri katerih je težko razlikovati njihovo dokumentarno in fikcijsko vrednost. V obdobju takoj po koncu 2. svetovne vojne naj bi gibljive podobe tudi domačemu vrtu zagotavljale njegovo imaginarno preživetje. A od avtorja-gledalca zaman pričakujemo kompilacijo ideološko nedolžnih filmskih podob. Z dramaturško pogojenim kontrapunktiranjem podob z izvirno glasbo, prepleteno z modificirano filmsko zvočno kuliso, Na domačem vrtu implicira predvsem nezmožnost filmskih podob povojnega obdobja, da bi se v času svojega nastanka zavedale, o čem vse lahko pripovedujejo". In kakor jih avtor-gledalec distancirano postavlja v vlogo enakovrednih utrinkov tedanje slovenske zgodovine, nam podobe na ta način tudi pokažejo, zakaj boj za njeno interpretacijo še vedno ni končan in zakaj se pravzaprav ne more končati. (Vir: knjižica DVD-ja Na domačem vrtu 1-3)
Produkcija: Zavod Alcedo, Slovenska kinoteka, Filmski arhiv RS, 2005
Bratko Bibič s sodelavci je v prvi polovici leta 2004 sproduciral tretji del filmsko-glasbene nadaljevanke Na domačem vrtu, ki nastaja od leta 1999 dalje in se je zaključila ob 100-letnici slovenskega in 110-letnici filma nasploh leta 2005. Svetovna pr...
Produkcija: Zavod Alcedo, Slovenska kinoteka, Filmski arhiv RS, 1999
Leta 1999 je Bratko Bibič s sodelavci začel z montažo, reciklažo, adaptacijo ... arhiviranih nemih in zvočnih, prejkone prezrtih prispevkov slovenskih in drugih filmskih ustvarjalcev k zgodovini tukajšnjih mentalitet. Odločil se je potapljati...