Umetnica je idejo za video dobila v 90-tih, ko je na letališču na Norveškem opazila povečano število vojaškega osebja, ki je bilo namenjeno na vojna območja na Balkanu. Pozornost so ji vzbudile vojakinje in sprožile razmišljanja o njihovi pripravljenosti na preživetje, na potencialno spolno nasilje in spolne vloge v vojski in vojni. Pozneje se je seznanila tudi s problematičnimi ravnanji enot ZN na Balkanu (nezakonita preprodaja orožja in drog, spolne zlorabe, korupcija ...).
Video je posnet v prostorih jedilnice likovne akademije v Trondheimu, kjer je umetnica poučevala. Prostori akademije so v industrijski stavbi, ki jo je med 2. svetovno vojno zgradilo podjetje Siemens AG (takrat tesno povezano z nacisti). Vojakinje, ki nastopajo v videu, so z namenom vzpostavljanja tesnobne atmosfere in suspenza dobile navodila, da so oblečene v paradne, reprezentativne uniforme, naj med seboj ne komunicirajo in naj se držijo zase. Umetnica je ta pravila postavila v pričakovanju njihovih kršitev, vzpostavljanja drobnih dogodkov in gest, ki transgresirajo vojaško hierarhijo in razkrivajo drugačne identitete.
Video je del instalacije Situation Report #3, skupaj z zastavami (bannerji) in risbami.
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Dvokanalni video perfomans sestavljata videa Airport 1 in Airport 2, ki se predvajata vzporedno. Statična kamera ujame skromno opremljen prostor po katerem se premikajo performerji. Eden za drugim ali večglasno v nedogled spregajo stavčno poved "I am...
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Video performans se začne s spustom žensk po lesenih stopnicah v tovarniški prostor poln kovinskih konstrukcij. Ženske so ovite v dolga pisana oblačila. Sledijo posnetki njihovega sprehajanja po železni mreži. Vse skrbno izbirajo korake, neka...
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Dvokanalni video perfomans sestavljata videa Shadowless A in Shadowless B, ki se predvajata vzporedno. Levi posnetek (Shadowless A) prikazuje figuro v prostoru, desni (Shadowless B) pa bližnje posnetke obraza. Oba posnetka si delita isti zvok. Prizo...
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Dvokanalni video perfomans sestavljata videa Shadowless A in Shadowless B, ki se predvajata vzporedno. Levi posnetek (Shadowless A) prikazuje figuro v prostoru, desni (Shadowless B) pa bližnje posnetke obraza. Oba posnetka si delita isti zvok. Prizo...
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Video temelji na klišejskih avtomatiziranih vsakdanjih frazah, ki si jih v nesmiselnem dialogu izmenjujeta performerki. Neizostren bližnji kader ostaja nespremenjen in še dodatno poudarja nejasnost in duhamornost pogovora. NoHomeVideos&cop...
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Video v statičnem srednjem planu ujame avtorico, ki s pomirjenim avtoritativnim glasom ponavlja stavek "Repeat after me". Absurd, ki izhaja iz ponavljajoče zahteve po ponavljanju, izpostavlja dejstvo kako pogosta in ponavljajoča je ta zahteva v vsakdan...
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Video delo je sestavljeno iz dolgega statičnega bližnjega posnetka avtorice, ki s pomirjenim in avtoritativnim glasom ponavlja popolnoma vsakdanjo, pogosto in posledično razvrednoteno prošnjo. Statičen in neizostren kader poudarja medlost in su...
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Video temelji na klišejskih avtomatiziranih vsakdanjih frazah, ki si jih v nesmiselnem dialogu izmenjujeta performerki. Neizostren bližnji kader ostaja nespremenjen in še dodatno poudarja nejasnost in duhamornost pogovora. NoHomeVideos&cop...
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Prizorišče performansa je prazen prostor, v katerem se avtorica s prevezo čez oči giblje s puško v rokah. Ponavlja stavek "I don't exist" in občasno ustreli s puško. Prostor se na polovici videa zatemni. Preko video se dvakra...
Produkcija: Duba Sambolec, 1999/2000
V sto dvajset minut dolgem video performansu se avtorica s prevezanimi očmi in težko prtljago v rokah opoteka v prostoru pred veliko projekcijo po poti vlaka premikajočih se železniških tirov. Vodi jo strog, ukazujoč in nasilen moški gl...
Produkcija: Duba Sambolec, 1999
V videu smo priča zasliševanju ženske s prevezanimi očmi. Strogo in nekoliko nasilno interogacijo opravlja drugi ženski lik. Sčasoma se razkrije, da sta bila posnetka obeh oseb združena v postprodukciji. Gledalec_ka je tako kot video manipuli...