Nataša Prosenc Stearns je režiserka, scenaristka, montažerka in vizualna umetnica, ki dela na področju igranega filma, dokumentarnih filmov in video umetnosti, predvsem video instalacij. Režirala je 7 kratkih filmov, številne dokumentarne filme in štiri celovečerne filme Souvenir, Death of Socrates / The Trial of Socrates, What is Enough in Plato's Symposium. V filmih raziskuje pripovedne tehnike in vizualni izraz. V video delih pa uporablja učinke tekstur in naravnih elementov, predvsem vode, ki razjedajo in raztaplajo svojo okolico v dolgotrajnem procesu. Umetnica niza podobe, ki združujejo protislovja kot so lepota in razpadanje, brezskrbnost in nelagodje, pozornost in zasanjanost, napetost in ravnovesje. Živi in dela v mestu Venice (Kalifornija, ZDA)in v Ljubljani.
Produkcija: Center RTV Maribor, TV Slovenija, 1997
Video kaže razsežnosti kože, mejo med telesom in njegovo okolico. Slika se zavestno odreče vsaki sofisticirani vizualni manipulaciji, raje uporablja primarne efekte: igro svetlobe in sence in barvnih sprememb. Vibriranje kože poudarja ritmična montaž...
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Ženska hodi po betonskem mestu in s čevljem zabrede v svež beton in pot nadaljuje bosa. Pot nadaljuje z namenom nakupa novih čevljev, vendar nikakor ne najde ustreznih, zato pot po opravkih nadaljuje bosa. Med potjo se usede v taksi, vendar jo taksist...
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Moški in ženska hočeta uresničiti svoje želje po moči, lepoti, oblasti in podobnih zelo človeških lastnosti. Prikazana sta skozi arhetipske podobe: močno moško telo se bori s surovo silo narave, žensko telo ogleduje sebe in sv...
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Ideja o času se poveže z za video značilno podobo: inkrustacijo slike, ki združuje podobe iz raznih svetov in časov. V dvakratnem obrisu iste osebe se gibljeta dve časovni komponenti: minevanje nekega vsakdana in nočni ognjemet. Oba svetova prehaja...
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Montirani črno-beli prizori množičnih ritualov, predvsem vojn in poveličevanja velikih vodij so dokumenti sveta, neskončni in povsod navzoči. Svetovno in časovno povezanost teh podob poudarja grafični znak diska, edinega barvnega poudarka v videu,...
Produkcija: TV Slovenija, 1994
Video podvaja labirint istoimenske instalacije. Na tla položene opeke se nadaljujejo v labirint na ekranu. Figure nikoli ne stopijo izza zidov labirinta, slišimo le zvok njihovih bežečih korakov. Podobe ambienta sem ter tja ošine člove&s...
Produkcija: Mladinski program TV Slovenija, 1992
Večna tema o odnosu med spoloma je prikazana s pomočjo dvojic, ki jih poudarjajo podvojeni detajli. V prvem planu (»realne« ribe ali grafični znak) so ribe, ki včasih dobesedno zapolnejo ekran. Video podobo dopolnjujejo tudi umetniš...
Produkcija: Eurospekter (koprodukcija) & Otroški in mladinski program TV Slovenija, 1991
Video bi lahko poimenovali video-pravljica, saj ima vse njene elemente. Prizorišče je gozd, po katerem se premika škratovska figura, ki nikoli ne pokaže obraza. Na svoji poti večkrat sreča druga nenavadna bitja. Sestavni del podobe so tudi grafični...
Produkcija: TV Slovenija, 1990
Medijska podoba - ura, ki napoveduje začetek televizijskih poročil - s ponavljanjem doseže status stereotipa. Avtorica hoče zamajati »zamrznjenost« te podobe, tako da jo preoblikuje in s tem postopkom času zopet povrne njegov naravni in n...
Produkcija: TV Sarajevo, 1989
Plesišče in plesalca ter ženska, ki se po njunih korakih uči plesa, simbolizirajo dva svetova in dve generaciji, ki sta si v nasprotju. Ta razcep poudarjajo glasba in kromatski kontrasti. Plesalka najprej pleše valček, ki se spremeni v r...