Nataša Prosenc Stearns - Vodnjak želja (00:03:00)
Produkcija: 2015
Videa Vodnjak želja in Nočni izvir prikazujeta podobe zunanjosti in notranjosti človeškega telesa, ki so prežete z bolečino in užitkom, nekje med realnim in imaginarnim. Za na videz naravnimi zakonitostmi in barvnimi odbleski se postopoma odigrajo...
Št. 291
"Video Installations (1994-2005)"
Avtor/ica: Prosenc, Nataša
Naslov: Video Installations (1994-2005)
Podnaslov: Swimming the Dark, Crossing, Sphere, Well, Vortex, Shadows, Corner, Tomb, Pillar, More, Reason, Vertical Horizon, Journey into the Void, Place of the Game
Trajanje: 00:13:58
Leto: 2005
Zvrst: Instalacija / Eksperimentalni video / Avtorski video / Narativni video
+
VEČ 1. Swimming the Dark: podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev. (2005)
2. Crossing: večkanalna instalacija, ki prikazuje razkrajanje podob z ognjem in vodo. Prvi del sestavljajo podobe visečega človeškega telesa, ki se staplja s plameni. Oblike in barve ognja ter kože se zlijejo druga v drugo in kmalu ne zaznamo več nobene razlike med njimi. Drugi del prikazuje povečane obraze s sledmi ognja in vode, ki se prelivajo po njihovi površini ter izseke instalacije v prostoru. (2004/5)
3. Sphere: podvodna podoba plavalke, ki je rahlo popačena in projicirana na izboženo površino, spominja na podobo iz akvarija. Žensko telo se giblje in skuša ubežati krožnim omejitvam. Krogla je narejena iz pleksi stekla, na njej pa so projicirane podobe. Na koncu izsek z razstave. (2001)
4. Well: video projekcija pulziranja srčne mišice, ki se zrcali v vodnjaku. Podobe notranjega organa so popačene, saj so povečane in postavljene v vodnjak. (2001)
5. Vortex: detajl s štirikanalne video instalacije Gladiatorji. Nizanje podob ognja, zemlje, peska, snega, ki se vrtijo in izgubljajo v krožnem gibanju.(1999)
6. Shadows: enokanalni video človeških senc na puščavskih tleh, vključen v več instalacij. (1999)
7. Corner: dvokanalna projekcija na pravokotno postavljene zaslone prikazuje sence teles, ki prehajajo v urbanem okolju, se zrcalijo na puščavskih tleh pod njimi. Vendar se nekako ne ujemajo. Osvobojene sence iz narave sledijo svoji poti. (1998)
8. Tomb: video projekcija skozi vejevje na razpokano marmorno površino. (2002)
9. Pillar: preplet podob senc golih teles v obliki stebra. (1997)
10. More: devetkanalna modra talna instalacija podob telesnih delov v različnih postavitvah. (1997)
11. Reason: dvokanalna video instalacija, ki prikazuje zgodbo o Sizifu. (1996)
12. Vertical Horizon: štirikanalna video instalacija s podobami iskalcev izhoda iz labirinta iz betonskih opek. (1994)
13. Journey into the Void: petkanalna instalacija obnove srednjeveškega gradu v Sloveniji. (1994)
14. Place of the Game: video projekcija, ki prikazuje hrbet plesalca butoh. Opazujemo gibanje človeškega telesa, ki se prelevi v gibljivo mišično gmoto in nakazuje okostje in tkivo; poigravanje s kiparskim modelom, z organsko in celostno kvaliteto človeškega telesa. Pomikanje v samo strukturo kože in prikaz samega ustroja telesa kot nekakšnega valovanja. (1994)
2. Crossing: večkanalna instalacija, ki prikazuje razkrajanje podob z ognjem in vodo. Prvi del sestavljajo podobe visečega človeškega telesa, ki se staplja s plameni. Oblike in barve ognja ter kože se zlijejo druga v drugo in kmalu ne zaznamo več nobene razlike med njimi. Drugi del prikazuje povečane obraze s sledmi ognja in vode, ki se prelivajo po njihovi površini ter izseke instalacije v prostoru. (2004/5)
3. Sphere: podvodna podoba plavalke, ki je rahlo popačena in projicirana na izboženo površino, spominja na podobo iz akvarija. Žensko telo se giblje in skuša ubežati krožnim omejitvam. Krogla je narejena iz pleksi stekla, na njej pa so projicirane podobe. Na koncu izsek z razstave. (2001)
4. Well: video projekcija pulziranja srčne mišice, ki se zrcali v vodnjaku. Podobe notranjega organa so popačene, saj so povečane in postavljene v vodnjak. (2001)
5. Vortex: detajl s štirikanalne video instalacije Gladiatorji. Nizanje podob ognja, zemlje, peska, snega, ki se vrtijo in izgubljajo v krožnem gibanju.(1999)
6. Shadows: enokanalni video človeških senc na puščavskih tleh, vključen v več instalacij. (1999)
7. Corner: dvokanalna projekcija na pravokotno postavljene zaslone prikazuje sence teles, ki prehajajo v urbanem okolju, se zrcalijo na puščavskih tleh pod njimi. Vendar se nekako ne ujemajo. Osvobojene sence iz narave sledijo svoji poti. (1998)
8. Tomb: video projekcija skozi vejevje na razpokano marmorno površino. (2002)
9. Pillar: preplet podob senc golih teles v obliki stebra. (1997)
10. More: devetkanalna modra talna instalacija podob telesnih delov v različnih postavitvah. (1997)
11. Reason: dvokanalna video instalacija, ki prikazuje zgodbo o Sizifu. (1996)
12. Vertical Horizon: štirikanalna video instalacija s podobami iskalcev izhoda iz labirinta iz betonskih opek. (1994)
13. Journey into the Void: petkanalna instalacija obnove srednjeveškega gradu v Sloveniji. (1994)
14. Place of the Game: video projekcija, ki prikazuje hrbet plesalca butoh. Opazujemo gibanje človeškega telesa, ki se prelevi v gibljivo mišično gmoto in nakazuje okostje in tkivo; poigravanje s kiparskim modelom, z organsko in celostno kvaliteto človeškega telesa. Pomikanje v samo strukturo kože in prikaz samega ustroja telesa kot nekakšnega valovanja. (1994)
Nataša Prosenc Stearns - Nočni izvir, Vodnjak želja (Benetke) (00:01:29)
Produkcija: 2015
Posnetek videoinstalacije na razstavi v Benetkah.
Produkcija: 2015
Posnetek videoinstalacije na razstavi v Benetkah.
Nataša Prosenc Stearns - Rdeča preproga (teaser) (00:02:58 (00:00:28))
Produkcija: Kanalya Pictures, 2015
Holivudska zvezda pozira svojim občudovalcem - na rdeči preprogi.
Produkcija: Kanalya Pictures, 2015
Holivudska zvezda pozira svojim občudovalcem - na rdeči preprogi.
Nataša Prosenc Stearns - Reposition (00:03:43)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2015
Video sodi v serijo "migrating frame" - kratkih videov, ki nimajo narativne strukture. Avtorica o njih pravi, da "izvirajo iz spontanih snemanj stvari in dogodkov v moji okolici. Nastajajo na licu mesta, sredi vsakdanjika, ko se iz okoliščin resnič...
Produkcija: Kanalya Pictures, 2015
Video sodi v serijo "migrating frame" - kratkih videov, ki nimajo narativne strukture. Avtorica o njih pravi, da "izvirajo iz spontanih snemanj stvari in dogodkov v moji okolici. Nastajajo na licu mesta, sredi vsakdanjika, ko se iz okoliščin resnič...
Nataša Prosenc Stearns - Metuzalem in leseno nebo (00:03:00)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2015
Metuzalem je eno najstarejših dreves na svetu, ki raste na v kalifornijskih White Mountains, na 3000 metrih nad morjem. To je dolgoživi bor, imenovan Metuzalemovo drevo, znan tudi kot Starec. Metuzalem naj bi bil po ocenah star več kot 4000 let in je n...
Produkcija: Kanalya Pictures, 2015
Metuzalem je eno najstarejših dreves na svetu, ki raste na v kalifornijskih White Mountains, na 3000 metrih nad morjem. To je dolgoživi bor, imenovan Metuzalemovo drevo, znan tudi kot Starec. Metuzalem naj bi bil po ocenah star več kot 4000 let in je n...
Nataša Prosenc Stearns - Marianne in vodna tančica (00:04:13)
Produkcija: 2015
Nekatere podobe imajo tako močan asociativen pomen, da jih je skoraj nemogoče videti kot same na sebi. Obrita ženska glava je prav gotovo ena od njih. Domala vedno implicirajo nekaj negativnega, npr. bolezen, kaznovanje in podobno. Video prikazuje krhk...
Produkcija: 2015
Nekatere podobe imajo tako močan asociativen pomen, da jih je skoraj nemogoče videti kot same na sebi. Obrita ženska glava je prav gotovo ena od njih. Domala vedno implicirajo nekaj negativnega, npr. bolezen, kaznovanje in podobno. Video prikazuje krhk...
Nataša Prosenc Stearns - Almost There (00:02:11)
Produkcija: 2015
Video sodi v serijo kratkih "Haiku videov", ki nimajo narativne strukture. Avtorica o njih pravi, da "izvirajo iz spontanih snemanj stvari in dogodkov v moji okolici. Nastajajo na licu mesta, sredi vsakdanjika, ko se iz okoliščin resničn...
Produkcija: 2015
Video sodi v serijo kratkih "Haiku videov", ki nimajo narativne strukture. Avtorica o njih pravi, da "izvirajo iz spontanih snemanj stvari in dogodkov v moji okolici. Nastajajo na licu mesta, sredi vsakdanjika, ko se iz okoliščin resničn...
Nataša Prosenc Stearns - Vodna rokavica (00:00:58)
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2015
Video sodi v sklop kratkih videov, ki sta jih skupaj z Jasno Hribernik vsled iskanja novih narativnih strategij poimenovali "migrating frames". Po štirje od vsake umetnice so bili predstavljeni skupaj na njuni razstavi video instalacij ("J...
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2015
Video sodi v sklop kratkih videov, ki sta jih skupaj z Jasno Hribernik vsled iskanja novih narativnih strategij poimenovali "migrating frames". Po štirje od vsake umetnice so bili predstavljeni skupaj na njuni razstavi video instalacij ("J...
Nataša Prosenc Stearns - Potopljena (Ples utapljanja) (00:01:00)
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2015
Občutki veselja in strahu hkrati prevzameta telo, ko se znajde v vodnem vrtincu. Video sodi v sklop kratkih videov iz serije Črne vode in druge zgodbe - gibljivih kolažev, ki temeljijo na plastenju podob. Ustvarjajo svet, ki ni antropocentričen, a...
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2015
Občutki veselja in strahu hkrati prevzameta telo, ko se znajde v vodnem vrtincu. Video sodi v sklop kratkih videov iz serije Črne vode in druge zgodbe - gibljivih kolažev, ki temeljijo na plastenju podob. Ustvarjajo svet, ki ni antropocentričen, a...
Nataša Prosenc Stearns - Belo Zlato (00:01:50)
Produkcija: 2014
Video instalacijo sestavljajo projekcije stiliziranih človeških figur na sladkorno kocko (2 X 2 X 2 m).
Produkcija: 2014
Video instalacijo sestavljajo projekcije stiliziranih človeških figur na sladkorno kocko (2 X 2 X 2 m).
Nataša Prosenc Stearns - Najinih dvajset minut (00:07:39)
Produkcija: 2013
Kratki film o paru, ki si skuša med službo vzeti 20 minut za zasebnost. V njuno zgodbo prileti nepovabljena trgovska potnica, ki ju z neomajnim prepričevanjem poskuša opehariti. Zgodba se odvija s frontalnimi statičnimi kadri v notranjščini hiše.
Produkcija: 2013
Kratki film o paru, ki si skuša med službo vzeti 20 minut za zasebnost. V njuno zgodbo prileti nepovabljena trgovska potnica, ki ju z neomajnim prepričevanjem poskuša opehariti. Zgodba se odvija s frontalnimi statičnimi kadri v notranjščini hiše.