Video razlaga projekt Brainscore - performans dveh akterjev, ki delujeta v virtualnem prostoru preko avatarjev. Gre za prvi tovrstni poskus izogniti se fizični udeležbi akterjev pri vodenju avatarjev: sprožanje ukazov na konzoli prek sistema, ki temelji na akterjevih možganskih signalih (ti. nevrofeedback tehnologija) in sistemu za zaznavanje očesnega gibanja. Cilj performansa je ustvariti nadzorovan tok informacij, avdio-vizualnih sporočil, da bi vzpostavili komunikacijo z občinstvom. Informacije se pomikajo iz fizičnega v virtualni prostor (performerja > avatarja) in nazaj (avatarja > občinstvo). Na ta način avatarja privzameta vlogo posrednikov (nosilcev) informacij in sta nekakšni virtualni filter med performerjema in občinstvom. Virtualni prostor je projiciran in omogoča gledalcem ogled skozi posebna očala, ki omogočajo 3D percepcijo. Gre za edinstveni pogled, ki omogoča dojemanje dveh realnosti hkrati. Na CD-ROMu so poleg dokumentarnega videa tudi besedila in fotografije.
Produkcija: Oddelek za avdio-vizualne komunikacije Problemarket.com, Forum Ljubljana, VPK, 2002
Video dokumentarec se prične z uvodno predstavitvijo: "Ali ste kdaj naleteli na problem, ki ga niste mogli rešiti? Ali želite s kakšnim problemom zaslužiti? Če je vaš odgovor DA, smo tu za vas. problemarket.com Problemska borza." Gre za v...
Produkcija: VPK, ŠOU Galerija Kapelica, Cankarjev dom, 1999
Grassijev eksperiment z medicinsko tehnologijo, s katerim se klonira iz digitalnih podob. Nato s pridobljenimi podobami manipulira, da bi razvil življenjski ciklus za svoj klon z vsemi življenjskimi funkcijami. Nuclear Body nima le estetske vrednosti, t...
Produkcija: Aksioma, VPK, 1999
Glasbeni video za skupino BAST sestoji iz treh minut navigacije kamere skozi antropomorfne detajle šestih digitalnih slik, ki so del instalacije/foto zbirke Conversion avtorjev Davida Grassija in Rajka Bizjaka. Tema foto zbirke je prehod bitja iz prenata...
Produkcija: 1995
Kiparski pogled na človeka-moškega, ki se primerja z antičnim bogom in ki obenem skuša biti razumljen v sodobnem svetu. Telo je v črno-beli video podobi oživljen marmorni kip, ponovno zamrznjen in kot podoba oziroma koncept antično-renesančnega č...
Produkcija: 1993
Posnetek serije skulptur, ki delujejo kot nihala. Gre za interaktivno delo predmeta s predmeti in za dokumentarne posnetke iz razstave, v katere montaža minimalno poseže. Kamera posega v različne kote eksponatov, zato da jih lažje - razločneje vidimo.