Video performans dokumentira postopek sajenja. Statična kamera snema prizor na sredini prostora, kjer leži kup zemlje, okoli njega je postavljenih osem cvetličnih loncev, poleg ležijo razmetane razglednice. Avtorica prične s polnjenjem loncev z zemljo, nato v vrečke zapakira razglednice, jih ovije s trakom ter posadi v lonce. Loncem dodaja zemljo, jih zalije, nato pa si nadene slušalke, ki jih priklopi na različna mesta v lonce in prične z dozdevnim poslušanjem. Občasno kroži po prostoru in dodaja zemljo. Nato slušalke odloži in se odpravi na drugo stran prostora, da se osveži s pitjem vode, popravi zasajene razglednice in se posveti kontemplaciji. Video se konča z odvijanjem razglednic. Avtorica vsako posebej pokaže kameri in prebere tekst zapisan na zadnji strani. Celoten performans ima ironičen pridih in deluje humorno.
NoHomeVideos© je 14 video performansov, prvič predstavljenih na Mednarodnem festivalu sodobnih umetnosti – Mesto žensk v Ljubljani (2000), v katerih se avtorica ukvarja z izkušnjo manipulacije, ki jo vršijo organi moči in nadzora. Performansi obenem poudarjajo tudi moč posameznikove volje in inteligence v uporu in boju proti pritiskom in zlorabam.
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Dvokanalni video perfomans sestavljata videa Airport 1 in Airport 2, ki se predvajata vzporedno. Statična kamera ujame skromno opremljen prostor po katerem se premikajo performerji. Eden za drugim ali večglasno v nedogled spregajo stavčno poved "I am...
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Video performans se začne s spustom žensk po lesenih stopnicah v tovarniški prostor poln kovinskih konstrukcij. Ženske so ovite v dolga pisana oblačila. Sledijo posnetki njihovega sprehajanja po železni mreži. Vse skrbno izbirajo korake, neka...
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Dvokanalni video perfomans sestavljata videa Shadowless A in Shadowless B, ki se predvajata vzporedno. Levi posnetek (Shadowless A) prikazuje figuro v prostoru, desni (Shadowless B) pa bližnje posnetke obraza. Oba posnetka si delita isti zvok. Prizo...
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Dvokanalni video perfomans sestavljata videa Shadowless A in Shadowless B, ki se predvajata vzporedno. Levi posnetek (Shadowless A) prikazuje figuro v prostoru, desni (Shadowless B) pa bližnje posnetke obraza. Oba posnetka si delita isti zvok. Prizo...
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Video temelji na klišejskih avtomatiziranih vsakdanjih frazah, ki si jih v nesmiselnem dialogu izmenjujeta performerki. Neizostren bližnji kader ostaja nespremenjen in še dodatno poudarja nejasnost in duhamornost pogovora. NoHomeVideos&cop...
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Video v statičnem srednjem planu ujame avtorico, ki s pomirjenim avtoritativnim glasom ponavlja stavek "Repeat after me". Absurd, ki izhaja iz ponavljajoče zahteve po ponavljanju, izpostavlja dejstvo kako pogosta in ponavljajoča je ta zahteva v vsakdan...
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Video delo je sestavljeno iz dolgega statičnega bližnjega posnetka avtorice, ki s pomirjenim in avtoritativnim glasom ponavlja popolnoma vsakdanjo, pogosto in posledično razvrednoteno prošnjo. Statičen in neizostren kader poudarja medlost in su...
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Video temelji na klišejskih avtomatiziranih vsakdanjih frazah, ki si jih v nesmiselnem dialogu izmenjujeta performerki. Neizostren bližnji kader ostaja nespremenjen in še dodatno poudarja nejasnost in duhamornost pogovora. NoHomeVideos&cop...
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Prizorišče performansa je prazen prostor, v katerem se avtorica s prevezo čez oči giblje s puško v rokah. Ponavlja stavek "I don't exist" in občasno ustreli s puško. Prostor se na polovici videa zatemni. Preko video se dvakra...
Produkcija: Duba Sambolec, 1999/2000
V sto dvajset minut dolgem video performansu se avtorica s prevezanimi očmi in težko prtljago v rokah opoteka v prostoru pred veliko projekcijo po poti vlaka premikajočih se železniških tirov. Vodi jo strog, ukazujoč in nasilen moški gl...
Produkcija: Duba Sambolec, 1999
V videu smo priča zasliševanju ženske s prevezanimi očmi. Strogo in nekoliko nasilno interogacijo opravlja drugi ženski lik. Sčasoma se razkrije, da sta bila posnetka obeh oseb združena v postprodukciji. Gledalec_ka je tako kot video manipuli...