Video je nastal na podlagi istoimenskega perfomansa iz leta 1983 v izvedbi Marka Kovačiča. Umetnik svoje telo aplicira na dia projekcije v ozadju in s pomočjo sence ustvarja statične in gibljive podobe. Video spremlja eksperimentalna glasba (DIVA).
_____________________________-
Pri projektu Casus belli se je serija dogajanja v živo in snemanja na film ali video odvijala v vrsti sprotnih in zaporednih umetnin z istim naslovom. Prvo je bil performans, izveden samo za kamero in na podlagi tega je nastal kratek Super8mm film. Sledil je javni performans, posnet v realnem času in sproti predvajan v oknu Galerije Škuc za obiskovalce, za katere v galeriji ni bilo prostora. Avtor je na podlagi dokumentarnih posnetkov tega performansa z dodatno vstavljenim materialom in montažo naredil avtorski video. Sledil je video performans na 1. mednarodnem video bienalu Video CD v Ljubljani, v katerega je bil video vključen kot konstitutivni del dogajanja: umetnikove kretnje so bile s pomočjo osmih video kamer prikazane od zadaj na monitorjih, razporejenih ob robovih prizorišča. Sprednja »reprezentativna« silhuetna podoba, prikazana na platnu, je bila tako kontrapunktirana z razkrivanjem telesa umetnika iz mesa in krvi za platnom, ki je na koncu stopil pred gledalce in izvedel samodestruktivno akcijo. Zadnja je bila 9-kanalna video instalacija (s 5 minutno video zanko), ki jo je avtor postavil na razstavi "Večmedijske prakse in produkcijska prizorišča" v MSUM - Muzej sodobne umetnosti Metelkova, Ljubljana (5. april - 11. junij 2017). Sestavljena je bila iz starejšega dokumentarnega gradiva - posnetkov iz zgoraj naštetih istoimenskih projektov (1983): performans (Galerija Škuc, Disko FV), video performans (1. mednarodni bienale Video CD) & Super8 film (Škuc produkcija). (Vir: Barbara Borčić: Tekma s časom. Performans in video v vzvratnem ogledalu, SCCA-Ljubljana, Gledališki muzej/institut, Ljubljana, 2014 - razstavni list).
Produkcija: Brut film, 1986
Ambivalentno razgrajevanje fantazij o obljubljeni deželi in vere v umetnost, ki poteka v stereotipni igri nenehnih skrivalnic. Gre za dialektično konfrontacijo svojevrstne heroičnosti režima, ki je deloval s prepovedmi in odmaknjenostjo od ljudi, z na...
Produkcija: ŠKUC - Forum / koprodukcija Marijan Osole - Max, 1985
Narativna zgodba videa temelji na filmskem žanru kriminalke in je opremljena z glasbo iz dveh Hitchcockovih filmov. Podobe so polne citatov iz zgodovine umetnosti in filma (Man Ray, Sergej Eisenstein), ki se znotraj videa plastijo in pomnožujejo. Dinami...
Produkcija: 1985
Video je dokument postavitve dveh avtorjevih kiparskih del, ki sta nastala v okviru simpozija Froma vive v Zrečah. Totale in detajle skulptur uokvirja barvna maska.
Produkcija: 1984
Video je nastal v okviru razstave Back to the USA skupine R IRWIN S (katere član je bil takrat Kovačič) v Galeriji ŠKUC. Poleg dokumentarnih posnetkov z razstave in spremljajočih dogodkov, so bili kot performans uprizorjeni prizori iz slik na razstav...
Produkcija: 1984
Video dokumentacija vizualno zabeležuje avtorjeva kiparska dela, ki so nastala od leta 1982 do leta 1984.
Produkcija: Marko A. Kovačič, 1984
žanrski kontrapunkt osebnega in javnega, izzivanja in zapeljevanja, ki se bere ravno med temi razpokami. (Vir: Postaja DIVA)
Produkcija: ŠKUC, 1984
Film v maniri kriminalističnih filmov, skrivanja in oprezovanja se giblje med žanroma detektivke in grozljivke in okoli skrivnostnega mikrofilma ter ima hkrati pridih burlesknega. Reprezentira atmosfero in imidž svojega časa na ljubljanski alternativn...
Produkcija: Marko A. Kovačič, Gledališče Ane Monro, 1984
Film z glavnima junakoma (inšpektor Shwake in doktor Marek) pripoveduje o vojnih zadregah, skonstruiranih vzrokih in poskusu, da se spremeni tok dogodkov in vojno prepreči.Film je bil prvotno predvajan kot del istoimenske predstave Gledališč...
Produkcija: 1983
Zmontiran posnetek video performansa na 1. mednarodnem video bienalu Video CD v Ljubljani, v katerega je bil video vključen kot konstitutivni del dogajanja: umetnikove kretnje so bile s pomočjo osmih video kamer prikazane od zadaj na monitorjih, razpore...
Produkcija: ŠKUC, 1983
Avtorjevo prvo delo je eksperimentalna miniatura, ki nagovarja osnovne gradnike filma in secira in raziskuje gibljivo podobo in medij filma. Telo je slikarsko platno, geometrijski liki so mizanscena, performans je študij gibanja, maskiranja in preo...
Produkcija: Video CD, 1983
Posnetek video performansa na 1. mednarodnem video bienalu Video CD v Ljubljani, v katerega je bil video vključen kot konstitutivni del dogajanja: umetnikove kretnje so bile s pomočjo osmih video kamer prikazane od zadaj na monitorjih, razporejenih ob r...