Polonca Lovšin - Nazaj v mesto / Back to the City (00:13:34)
Production: Kud Obrat, 2011
Nazaj v mesto je video animacija, ki jo je avtorica izdelala na podlagi umetniške raziskave o čebelah in tematizira predvsem odnos človeka do okolja, hrane in narave v mestu in na podeželju. Z metodo stop-motion animacije, ki temelji na kolažih,...
No. 54
"Nomadi / Vroče poletno vozilo"
Artist: Lovšin, Polonca
Title: Nomadi / Vroče poletno vozilo
Duration: 00:02:40
Year: 2000-2002
Genre: Documentary video / Art video
+
MOREThe author is building an improvised vehicle with a group of her friends and then uses it to sail on the lake. The static camera first shows accelerated shots of construction which slow down to real speed at the end of the video, when she finally sails away.
12
Polonca Lovšin - Dynamo Street Lamp (00:02:31)
Production: Zavod P.A.R.A.S.I.T.E., 2010
Projekt Dinamo ples z vrati in Dinamo ulična svetilka sta kinetični instalaciji v javnem prostoru na prostem, ki proizvajata elektriko. Naključni mimoidoči jih lahko uporabljajo in dobesedno na lastni koži izkusijo, kaj pomeni proizvajanje električn...
Production: Zavod P.A.R.A.S.I.T.E., 2010
Projekt Dinamo ples z vrati in Dinamo ulična svetilka sta kinetični instalaciji v javnem prostoru na prostem, ki proizvajata elektriko. Naključni mimoidoči jih lahko uporabljajo in dobesedno na lastni koži izkusijo, kaj pomeni proizvajanje električn...
Polonca Lovšin - Dynamo Door Dance (00:04:54)
Production: Wysing Arts Centre, Visiting Arts, RSA Arts and Ecology, Kud Obrat Ljubljana, 2009
Projekt Dinamo ples z vrati in Dinamo ulična svetilka sta kinetični instalaciji v javnem prostoru na prostem, ki proizvajata elektriko. Naključni mimoidoči jih lahko uporabljajo in dobesedno na lastni koži izkusijo, kaj pomeni proizvajanje električn...
Production: Wysing Arts Centre, Visiting Arts, RSA Arts and Ecology, Kud Obrat Ljubljana, 2009
Projekt Dinamo ples z vrati in Dinamo ulična svetilka sta kinetični instalaciji v javnem prostoru na prostem, ki proizvajata elektriko. Naključni mimoidoči jih lahko uporabljajo in dobesedno na lastni koži izkusijo, kaj pomeni proizvajanje električn...
Polonca Lovšin - Krave iz mesta / City Cows (0:05:12)
Production: KUD Obrat & Moderna galerija Ljubljana, 2008
'Krave iz mesta' je humorna dokumentarna video animacija, v kateri avtorica kombinira različne tehnične in formalne pristope: stop motion animacijo, fotografijo in video. Delo, ki se je odvijalo v sklopu umetniške akcije v kavarni SEM (kjer so ob...
Production: KUD Obrat & Moderna galerija Ljubljana, 2008
'Krave iz mesta' je humorna dokumentarna video animacija, v kateri avtorica kombinira različne tehnične in formalne pristope: stop motion animacijo, fotografijo in video. Delo, ki se je odvijalo v sklopu umetniške akcije v kavarni SEM (kjer so ob...
Polonca Lovšin - Zakaj slovenske hiše izgledajo tako / Why Slovenian Houses Look The Way They Do (0:07:19)
Production: Lovšin, Polonca & KUD Obrat, 2007
Skozi video animacijo 'Why Slovenian Houses Look The Way They Do' avtorica pripoveduje zgodbo o urbanističnem razvoju slovenskega urbanega in pol-urbanega področja v zadnjih petdesetih letih. Preprosta stop motion animacija je poleg fotografije sestavlj...
Production: Lovšin, Polonca & KUD Obrat, 2007
Skozi video animacijo 'Why Slovenian Houses Look The Way They Do' avtorica pripoveduje zgodbo o urbanističnem razvoju slovenskega urbanega in pol-urbanega področja v zadnjih petdesetih letih. Preprosta stop motion animacija je poleg fotografije sestavlj...
Polonca Lovšin - Sama za božič / On My Own for Christmas (0:01.09)
Production: Lovšin, Polonca, 2006
Video je zgolj prikazni del širše zastavljenega projekta z naslovom 'Dynamo Christmas Tree', ki predstavlja napravo za samostojno napajanje okrasnih luči na božičnem dreveščku; avtorica luči prižiga in ugaša ob pomoči di...
Production: Lovšin, Polonca, 2006
Video je zgolj prikazni del širše zastavljenega projekta z naslovom 'Dynamo Christmas Tree', ki predstavlja napravo za samostojno napajanje okrasnih luči na božičnem dreveščku; avtorica luči prižiga in ugaša ob pomoči di...
Polonca Lovšin - Always Better (00:01:27)
Production: 2002
The video thematises footage from the artist's childhood: together with her sister, she demonstrated gymnastic exercises for the camera in the back garden of their family home. The sisters repeated the same routine, in the same place, in the present.
Production: 2002
The video thematises footage from the artist's childhood: together with her sister, she demonstrated gymnastic exercises for the camera in the back garden of their family home. The sisters repeated the same routine, in the same place, in the present.
Polonca Lovšin - Opazovalec (00:03:13)
Production: 2002
The author is filming child play at a school playground. Her voyeuristic position allows her to observe a group of children having fun. She is filming them playing, but the filmed characters fail to notice their hidden observer.
Production: 2002
The author is filming child play at a school playground. Her voyeuristic position allows her to observe a group of children having fun. She is filming them playing, but the filmed characters fail to notice their hidden observer.
Polonca Lovšin - Water Collector (00:00:23)
Production: 2002
A video document of the project Water Collector in which the author is walking through town on a rainy day, collecting water into her umbrella which is turned inside out and held above her.
Production: 2002
A video document of the project Water Collector in which the author is walking through town on a rainy day, collecting water into her umbrella which is turned inside out and held above her.
Polonca Lovšin - Vseuporabnidežnik 2 (00:00:34)
Production: Lovšin, Polonca, 2002
Akcija z naslovom 'Vseuporabni dežnik' predstavlja alternativne možnosti uporabe dežnika kot enega najbolj vsakdanjih in uporabnih predmetov v življenju posameznika. Avtorica s preprosto intervencijo spremeni običajno funkcijo dežnika, ki namesto za&s...
Production: Lovšin, Polonca, 2002
Akcija z naslovom 'Vseuporabni dežnik' predstavlja alternativne možnosti uporabe dežnika kot enega najbolj vsakdanjih in uporabnih predmetov v življenju posameznika. Avtorica s preprosto intervencijo spremeni običajno funkcijo dežnika, ki namesto za&s...
12