Stilsko je glasba ritmična, nekakšen svobodni (free) tehno. Jasno, če pa je nastala izključno v računalniku. Poleg tega je tudi algoritmična, kar pomeni, da je avtor prepustil mnoge parametre v odločitev računalniškemu programu. Korenine tovrstnega pristopa segajo nekako v leto 1996. V pripravi je že nekaj teh "zgodovinskih" produkcij. Kljub vsemu prej povedanemu pa je vsaj eno skladbo avtor odigral neposredno na računalniški tastaturi.
Zgoščenko Sestre Karamazov spremlja knjižica z esejem Umetnost lovljenja ravnotežja. V njej je Borut Savski na enem mestu zbral nekaj svojih novejših idej in do/raz/mislekov, ki ga spremljajo že dve leti. Esej je sicer napisan v asociativnem slogu in ne upošteva meja, ki jih določajo stroke in žanri. Precej podobno, kot je glasba na zgoščenki. (vir: www.3via.org)
O knjižici Umetnost lovljenja ravnotežja:
Borut Savski je prvo knjižico v seriji svojih tiskanih esejev pomensko priključil na projekte senzoričnih gibljivih objektov Plesalcev, Posod in Reflektorjev (slednji so ravno v delu). Seveda gre za poklon principom samouravnavanja (samokreacije) skozi zaznavo okolja in (pogojeno) samega sebe, s čimer se dotikamo polj kibernetike in autopoezisa, z metaforičnimi izpeljankami pomenov pa tudi psihoanalize. Načinu asociativnega pisanja bi lahko rekli tudi pseudo-religija, saj se gre ves čas za razumevanje človekovih spoznavanih in vedenjskih lastnosti. Na nek način antropocentrično, pa vendarle poskus oddaljenega pogleda. (vir: www.3via.org) V pripravi je .pdf oblika eseja "Stroj kot metafora" iz leta 2001/2002.
Produkcija: Galerija Kapelica, 2004
Avtor je ustvaril novo človeku podobno telo, ki je samo še simbol človeka. Poudarek je na dejstvu, da se kvalitativne značilnsoti telesa in višje ideje, denimo trpljenje, ali na koncu bog, ohranijo ne glede na materialnost oblike. Kot je...
Produkcija: Galerija Kapelica, 2003
Dokumentacija performensa v galeriji Kapelica leta 2003, kjer je bil naslov temelj razmisleka, sam dogodek pa igriva komunikacija štirih nastopajočih. Tako kot vsaka igra, je bila tudi komunikacija poenostavljena na osnovna pravila, ki so bila v t...
Produkcija: 2002
Sonično gledišče je dogodek med koncertom in performansom, kjer se skozi interakcijo zvočnega in vidnega ustvarjajo metafore univerzalnih nasprotij neba in zemlje. Za to priložnost je avtor naredil mešalno ploščo, ki zaradi svoje...
Produkcija: Galerija Kapelica, 1999
Biotop bi lahko opisali kot samouravnavajoč se sistem večih mikrofonij (skupno osem), ki je napolnil frekvenčni prostor galerije. Spremembe v zvoku so bile kombinacija gibanja mikrofonov, gibanja v prostoru, absorbcijskih teles v prostoru in zvoka v pr...