Boštjan Kavčič - Vrtnarimo! / Let's Garden! (0:08:58)
Produkcija: 2007
Vrtnarimo! je umetniška akcija kot alternativno reševanje problema vrtičkarstva v mestu. Avtor v njej vrtičkarjem svetuje, naj svoje dejavnosti ne opustijo, temveč jo iz javnega prostora prenesejo v zasebni prostor svojih stanovanj. Cvetice naj na ok...
Št. 677
"Nepovratno / Irreversible"
Avtor/ica: Kavčič, Boštjan
Naslov: Nepovratno / Irreversible
Trajanje: 0:07:32
Leto: 2006
Zvrst: Dokumentarni video / Avtorski video
+
VEČDokumentarni video posnet v črno beli tehniki prikazuje majhnega dečka, ki stoji ob reki in se igra s kamni. Posnetki so v postprodukciji upočasnjeni in večkrat ustavljeni.
Video Nepovratno se z naslovom ukvarja preko dveh elementov, ki se med seboj povezujeta ter drug drugemu pomensko nasprotujeta. Z upočasnjenim in večkrat zaustavljenim posnetkom otroka (svojega sina) poskuša avtor ustaviti čas ter s tem posegati v sam proces minljivosti. S simbolom reke, ob kateri otrok stoji in ki neustavljivo in nepreklicno teče pa hkrati opominja, da se časa vendarle ne da ustaviti. Uporaba črno bele tehnike, ki video v principu označi kot dokument preteklosti, dodatno podpira koncept minljivosti.
Video Nepovratno se z naslovom ukvarja preko dveh elementov, ki se med seboj povezujeta ter drug drugemu pomensko nasprotujeta. Z upočasnjenim in večkrat zaustavljenim posnetkom otroka (svojega sina) poskuša avtor ustaviti čas ter s tem posegati v sam proces minljivosti. S simbolom reke, ob kateri otrok stoji in ki neustavljivo in nepreklicno teče pa hkrati opominja, da se časa vendarle ne da ustaviti. Uporaba črno bele tehnike, ki video v principu označi kot dokument preteklosti, dodatno podpira koncept minljivosti.
12
Boštjan Kavčič - Made in Venice (0:03:14)
Produkcija: 2005
Video posnet iz ptičje perspektive ujame v kader trg Svetega Marka v Benetkah. Jata golobov se simultano premika po trgu in ob vsakem premiku formacija jate izpiše črko. Vse formacije skupaj na koncu tvorijo napis IPOET. I-poet je naslov projekta, ki g...
Produkcija: 2005
Video posnet iz ptičje perspektive ujame v kader trg Svetega Marka v Benetkah. Jata golobov se simultano premika po trgu in ob vsakem premiku formacija jate izpiše črko. Vse formacije skupaj na koncu tvorijo napis IPOET. I-poet je naslov projekta, ki g...
Boštjan Kavčič - Symbiomat globalheART (0:01:06)
Produkcija: 2004
Dokument predstavitve prvega interaktivnega umetnostnega sistema v trgovskih središčih pri nas. Video delo je kot kratka celostna predstavitev zasnovan iz dokumentarnih posnetkov, navadno pospešenih ter računalniške animacije, ki predstavlja stroj Sy...
Produkcija: 2004
Dokument predstavitve prvega interaktivnega umetnostnega sistema v trgovskih središčih pri nas. Video delo je kot kratka celostna predstavitev zasnovan iz dokumentarnih posnetkov, navadno pospešenih ter računalniške animacije, ki predstavlja stroj Sy...
Boštjan Kavčič - Symbiomat (Maribor) (00:26:28)
Produkcija: 2004
Dokument predstavitve prvega interaktivnega umetnostnega sistema v trgovskih središčih pri nas. Video delo je kot kratka celostna predstavitev zasnovan iz dokumentarnih posnetkov, navadno pospešenih ter računalniške animacije, ki predstavlja stroj Sy...
Produkcija: 2004
Dokument predstavitve prvega interaktivnega umetnostnega sistema v trgovskih središčih pri nas. Video delo je kot kratka celostna predstavitev zasnovan iz dokumentarnih posnetkov, navadno pospešenih ter računalniške animacije, ki predstavlja stroj Sy...
Boštjan Kavčič - Kaj je ostalo od zadnje večerje / What's Left from the Last Supper (0:00:42)
Produkcija: 2002
Dokumentacija postavitve zvočne instalacije. Na posnetku je kader straniščne školjke, iz katere se sliši človeško prehranjevanje.
Produkcija: 2002
Dokumentacija postavitve zvočne instalacije. Na posnetku je kader straniščne školjke, iz katere se sliši človeško prehranjevanje.
Boštjan Kavčič - Obleka in stroj / Dress and Machine (0:02:08)
Produkcija: 2002
Video performans združuje dve podobi iz na videz nasprotujočih si družbenih okolij. V umazani in temačni tovarniški hali stroj v taktu dunajskega valčka obrača na obešalniku visečo obleko, s katero nato zapleše performer. V kontekst tovarne, sim...
Produkcija: 2002
Video performans združuje dve podobi iz na videz nasprotujočih si družbenih okolij. V umazani in temačni tovarniški hali stroj v taktu dunajskega valčka obrača na obešalniku visečo obleko, s katero nato zapleše performer. V kontekst tovarne, sim...
Boštjan Kavčič - Game Over (0:02:13)
Produkcija: 2002
Manipuliurani posnetki turnega smučanja iz perspektive smučarja (kamera na čeladi), slika je popačena in popolnoma shematizirana. Pomembno je zgolj dejanje in ne okolica. Preko slike se ves čas trajanja v zgodnji računalniški estetiki izpisujejo na...
Produkcija: 2002
Manipuliurani posnetki turnega smučanja iz perspektive smučarja (kamera na čeladi), slika je popačena in popolnoma shematizirana. Pomembno je zgolj dejanje in ne okolica. Preko slike se ves čas trajanja v zgodnji računalniški estetiki izpisujejo na...
Boštjan Kavčič - Cubot (0:00:54)
Produkcija: 2002
Kratek video, ki predstavlja industrijsko monumentalno instalacijo v prostoru.
Produkcija: 2002
Kratek video, ki predstavlja industrijsko monumentalno instalacijo v prostoru.
Boštjan Kavčič - Rombot 1.0 (0:00:55)
Produkcija: 2002
Video je dokumentacija interaktivne postavitve umetnika z naslovom Terror Zone. Tematsko se avtor ukvarja s kaotičnim uničenjem potomcev preko robotske inštalacije. Pajek v svojem gnezdu iz stiske ujetosti pobija lastne mladiče. Inštalacija ustvarja...
Produkcija: 2002
Video je dokumentacija interaktivne postavitve umetnika z naslovom Terror Zone. Tematsko se avtor ukvarja s kaotičnim uničenjem potomcev preko robotske inštalacije. Pajek v svojem gnezdu iz stiske ujetosti pobija lastne mladiče. Inštalacija ustvarja...
Boštjan Kavčič - Nenebit (0:00:29)
Produkcija: 2002
Preprosta igra ritmike in slike. Plastični pajek, cenena igrača, pridobiva apokaliptične razsežnosti ob manipulaciji s sliko in točnim izsekom iz realnosti.
Produkcija: 2002
Preprosta igra ritmike in slike. Plastični pajek, cenena igrača, pridobiva apokaliptične razsežnosti ob manipulaciji s sliko in točnim izsekom iz realnosti.
12