Nataša Prosenc Stearns - Disk / Disc (00:02:57)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Montirani črno-beli prizori množičnih ritualov, predvsem vojn in poveličevanja velikih vodij so dokumenti sveta, neskončni in povsod navzoči. Svetovno in časovno povezanost teh podob poudarja grafični znak diska, edinega barvnega poudarka v videu,...
Št. 697
"Čakalnica"
Video je na voljo samo v fizičnem arhivu
Avtor/ica: Prosenc, Nataša
Naslov: Čakalnica
Trajanje: 0:10:20
Leto: 2005
Zvrst: Avtorski film / Narativni video
Produkcija: Kanalya Pictures
+
VEČKratki igrani film prikazuje vzdušje med naključnimi pacienti v čakalnici pri svojem osebnem zdravniku na božični večer. Običajni pacienti morajo čakati, medtem ko pomembnejši partnerji, znane osebnosti in znanci zdravnikov vstopajo v ambulanto mimo vrste. Nezadovoljstvo med čakajočimi se stopnjuje. Zapletajo v pogovore o zdravju, delijo si svoje hibe, bolezni in psihična stanja, pritožujejo se nad zdravnikom in razmišljajo o menjavi osebnega zdravnika. " Po dolgem čakanju se vrata ambulante zaprejo, pacienti pa se verbalno znesejo nad mlado žensko z otrokom, ki je bila zadnja v ambulanti. Film je humorna kritika ameriškega zdravstvenega sistema.
Nataša Prosenc Stearns - Dvojnik / A Double (0:03:25)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Ideja o času se poveže z za video značilno podobo: inkrustacijo slike, ki združuje podobe iz raznih svetov in časov. V dvakratnem obrisu iste osebe se gibljeta dve časovni komponenti: minevanje nekega vsakdana in nočni ognjemet. Oba svetova prehaja...
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Ideja o času se poveže z za video značilno podobo: inkrustacijo slike, ki združuje podobe iz raznih svetov in časov. V dvakratnem obrisu iste osebe se gibljeta dve časovni komponenti: minevanje nekega vsakdana in nočni ognjemet. Oba svetova prehaja...
Nataša Prosenc Stearns - One Way (00:05:31)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Moški in ženska hočeta uresničiti svoje želje po moči, lepoti, oblasti in podobnih zelo človeških lastnosti. Prikazana sta skozi arhetipske podobe: močno moško telo se bori s surovo silo narave, žensko telo ogleduje sebe in sv...
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Moški in ženska hočeta uresničiti svoje želje po moči, lepoti, oblasti in podobnih zelo človeških lastnosti. Prikazana sta skozi arhetipske podobe: močno moško telo se bori s surovo silo narave, žensko telo ogleduje sebe in sv...
Nataša Prosenc Stearns - Betonski človek / Concrete Man (0:15:29)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Ženska hodi po betonskem mestu in s čevljem zabrede v svež beton in pot nadaljuje bosa. Pot nadaljuje z namenom nakupa novih čevljev, vendar nikakor ne najde ustreznih, zato pot po opravkih nadaljuje bosa. Med potjo se usede v taksi, vendar jo taksist...
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Ženska hodi po betonskem mestu in s čevljem zabrede v svež beton in pot nadaljuje bosa. Pot nadaljuje z namenom nakupa novih čevljev, vendar nikakor ne najde ustreznih, zato pot po opravkih nadaljuje bosa. Med potjo se usede v taksi, vendar jo taksist...
Nataša Prosenc Stearns - Vertikalni horizont / Vertical Horizon (0:03:20)
Produkcija: TV Slovenija, 1994
Video podvaja labirint istoimenske instalacije. Na tla položene opeke se nadaljujejo v labirint na ekranu. Figure nikoli ne stopijo izza zidov labirinta, slišimo le zvok njihovih bežečih korakov. Podobe ambienta sem ter tja ošine člove&s...
Produkcija: TV Slovenija, 1994
Video podvaja labirint istoimenske instalacije. Na tla položene opeke se nadaljujejo v labirint na ekranu. Figure nikoli ne stopijo izza zidov labirinta, slišimo le zvok njihovih bežečih korakov. Podobe ambienta sem ter tja ošine člove&s...
Nataša Prosenc Stearns - Tango za ribe / Tango for Fish (00:04:21)
Produkcija: Mladinski program TV Slovenija, 1992
Večna tema o odnosu med spoloma je prikazana s pomočjo dvojic, ki jih poudarjajo podvojeni detajli. V prvem planu (»realne« ribe ali grafični znak) so ribe, ki včasih dobesedno zapolnejo ekran. Video podobo dopolnjujejo tudi umetniš...
Produkcija: Mladinski program TV Slovenija, 1992
Večna tema o odnosu med spoloma je prikazana s pomočjo dvojic, ki jih poudarjajo podvojeni detajli. V prvem planu (»realne« ribe ali grafični znak) so ribe, ki včasih dobesedno zapolnejo ekran. Video podobo dopolnjujejo tudi umetniš...
Nataša Prosenc Stearns - Tam (Framski slap) / Over There (Fram Waterfall) (0:07:25)
Produkcija: Eurospekter (koprodukcija) & Otroški in mladinski program TV Slovenija, 1991
Video bi lahko poimenovali video-pravljica, saj ima vse njene elemente. Prizorišče je gozd, po katerem se premika škratovska figura, ki nikoli ne pokaže obraza. Na svoji poti večkrat sreča druga nenavadna bitja. Sestavni del podobe so tudi grafični...
Produkcija: Eurospekter (koprodukcija) & Otroški in mladinski program TV Slovenija, 1991
Video bi lahko poimenovali video-pravljica, saj ima vse njene elemente. Prizorišče je gozd, po katerem se premika škratovska figura, ki nikoli ne pokaže obraza. Na svoji poti večkrat sreča druga nenavadna bitja. Sestavni del podobe so tudi grafični...
Nataša Prosenc Stearns - Čas? / Time? (0:01:18 in 0:01:17, na št. 69 0:01:18)
Produkcija: TV Slovenija, 1990
Medijska podoba - ura, ki napoveduje začetek televizijskih poročil - s ponavljanjem doseže status stereotipa. Avtorica hoče zamajati »zamrznjenost« te podobe, tako da jo preoblikuje in s tem postopkom času zopet povrne njegov naravni in n...
Produkcija: TV Slovenija, 1990
Medijska podoba - ura, ki napoveduje začetek televizijskih poročil - s ponavljanjem doseže status stereotipa. Avtorica hoče zamajati »zamrznjenost« te podobe, tako da jo preoblikuje in s tem postopkom času zopet povrne njegov naravni in n...
Nataša Prosenc Stearns - Ne poznaješ me / You Don't Know Me (00:04:56)
Produkcija: TV Sarajevo, 1989
Plesišče in plesalca ter ženska, ki se po njunih korakih uči plesa, simbolizirajo dva svetova in dve generaciji, ki sta si v nasprotju. Ta razcep poudarjajo glasba in kromatski kontrasti. Plesalka najprej pleše valček, ki se spremeni v r...
Produkcija: TV Sarajevo, 1989
Plesišče in plesalca ter ženska, ki se po njunih korakih uči plesa, simbolizirajo dva svetova in dve generaciji, ki sta si v nasprotju. Ta razcep poudarjajo glasba in kromatski kontrasti. Plesalka najprej pleše valček, ki se spremeni v r...