Dve kroglasti telesi - posodi (iz serije Plesalci) sta opremljeni z enostavno motoriko in bolj kompleksno senzoriko. Občutljivi sta za zvok, ki ga slišita, a ga tudi proizvajata (nadzirana mikrofonija). Od tod tudi teza, da sta posodi polni zvoka. Eno drugo lahko tudi zaznata (infrardeči senzor) in tedaj spremenita smer. To bi omogočilo postopno cikcakasto približevanje posod, kar pa nas ne zanima več, a za posodi je to nekaj, čemur lahko rečemo vodilo / motiv (pri človeku bi to imenovali ljubezen).
Preprosta samonanašajoča se algoritmika proizvede / rodi nekakšno avtonomijo stroja. Kroglasta oblika je zanimiva, saj se neinteligentno bitje preprosto prekotali in tako reši iz marsikatere zapletene situacije. Temu se lahko reče inteligenca oblike. Poleg tega povzroči, da se krogla rada "ovija" okoli nog, kar ji da precej mačje lastnosti. Zanimivo je opazovati reakcijo ljudi, ki potem izjemno hitro stvar poosebijo v bitje.
Okrogli telesi je umetnik prvič sestavil leta 2005 za nastop projekta Problemloss v Moderni galeriji v Ljubljani. Naslov performansu je bil Posodi polni zvoka. Kasneje je posodi vključil v predstavitev Distribuirano telo v Mali galeriji Moderne galerije ter v nekaj drugih nastopov.
Posnetek brez zvoka je s predstavitve na festivalu Ars Electronica 2008, ki jo je organizirala galerija Kapelica kot predstavitev slovenske scene. V zadnjem času sta bili aktivno delujoči v sklopu projekta Marka Košnika Apres Midi (Po midiju; produkcija Institut Egon March) leta 2014. Za ta namen sta dobili mikroprocesorsko srce in možnost daljinske kontrole - in malo ali nič avtonomije. V sklopu projekta Robotanika / Geneza Cirkulacije 2 v letu 2017 sta pridobili še malo kamero in možnost brezžičnega pošiljanja slike ("pogled od spodaj"). (Borut Savski)
Produkcija: Radio Študent, galerija Kapelica, 2009
Video dokumentacija arhiviranih real-time video streamov, enega tedna dogodkov XL eksperiment, ki je potekal od 4. do 8. maja 2009 - ob 40. obletnici Radia Študent - v Galeriji Kapelica. Projekt sta pripravila Bojan Andjelković in Borut Savski, so...
Produkcija: KUD Trivia in Galerija Kapelica, 2009
S premičnimi mehanskimi organizmi umetnik sledi raziskovanju avtonomnih struktur / sistemov. Naprava je sestavljena iz elementov, ki so povezani, vendar preobremenjeni. Premični mehanski del instalacije nosi (pre)napete elemente in rezultat je skoraj or...
Produkcija: Borut Savski, 2008
Omnibus dokumentarnih video in fotografskih posnetkov instalacij in performansov med letoma 1999 in 2008.
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2007
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in...
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2007
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in...
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art, 2006, 2007
Stilsko je glasba ritmična, nekakšen svobodni (free) tehno. Jasno, če pa je nastala izključno v računalniku. Poleg tega je tudi algoritmična, kar pomeni, da je avtor prepustil mnoge parametre v odločitev računalniškemu programu. Koren...
Produkcija: 2006
Problemloss Orchestra je bila projektna skupina (skrajšano PMS: Luka Prinčič, Matjaž Manček in Borut Savski), ki je nastopala v letih 2005 in 2006. Posnetek je z nastopa v Berlinu. Posnel je Neven Korda.
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2006
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in...
Produkcija: Galerija Kapelica, 2005
Posnetek performansa, ki se je zgodil v galeriji Kapelica. Borut Savski je izdelal stroj, ki samostojno deluje in na ta način ustvarja svojo lastno umetnostno prakso. Avtorjevo vprašanje zadeva predvsem prinicipe subjektivacije. Plesalec nam predl...
Produkcija: Galerija Kapelica, 2004
Avtor je ustvaril novo človeku podobno telo, ki je samo še simbol človeka. Poudarek je na dejstvu, da se kvalitativne značilnsoti telesa in višje ideje, denimo trpljenje, ali na koncu bog, ohranijo ne glede na materialnost oblike. Kot je...