Biotop bi lahko opisali kot samouravnavajoč se sistem večih mikrofonij (skupno osem), ki je napolnil frekvenčni prostor galerije. Spremembe v zvoku so bile kombinacija gibanja mikrofonov, gibanja v prostoru, absorbcijskih teles v prostoru in zvoka v prostoru. Na kratko: instalacija je "poslušala" zvok v prostoru (torej tudi samo sebe) in to prevajala v gibanje mikrofonov. To je povzročilo spremembo frekvečnega spektra v celem prostoru - takoimenovanih stojnih valov - ki so zame nekakšna identiteta prostora.
Razen principa opazovanja sistemove avtonomije, pa so Biotop uporabili tudi kot instrument - na t.i. performansih. Poleg obeh avtorjev so nastopili še Ludwig Zeininger, Žoambo Žoet Workestrao in na nek način tudi Roger Hayes. Tukaj je nekaj primerov vseh pristopov – vendar je jasno: marsikaj je bilo izgubljenega pri prevajanju iz resonančnega prostora v to kompaktno obliko. (Borut Savski)
Produkcija: Galerija Kapelica, 2005
Posnetek performansa, ki se je zgodil v galeriji Kapelica. Borut Savski je izdelal stroj, ki samostojno deluje in na ta način ustvarja svojo lastno umetnostno prakso. Avtorjevo vprašanje zadeva predvsem prinicipe subjektivacije. Plesalec nam predl...
Produkcija: Galerija Kapelica, 2004
Avtor je ustvaril novo človeku podobno telo, ki je samo še simbol človeka. Poudarek je na dejstvu, da se kvalitativne značilnsoti telesa in višje ideje, denimo trpljenje, ali na koncu bog, ohranijo ne glede na materialnost oblike. Kot je...
Produkcija: Galerija Kapelica, 2003
Dokumentacija performensa v galeriji Kapelica leta 2003, kjer je bil naslov temelj razmisleka, sam dogodek pa igriva komunikacija štirih nastopajočih. Tako kot vsaka igra, je bila tudi komunikacija poenostavljena na osnovna pravila, ki so bila v t...
Produkcija: 2002
Sonično gledišče je dogodek med koncertom in performansom, kjer se skozi interakcijo zvočnega in vidnega ustvarjajo metafore univerzalnih nasprotij neba in zemlje. Za to priložnost je avtor naredil mešalno ploščo, ki zaradi svoje...