Video dokumentacija arhiviranih real-time video streamov, enega tedna dogodkov XL eksperiment, ki je potekal od 4. do 8. maja 2009 - ob 40. obletnici Radia Študent - v Galeriji Kapelica. Projekt sta pripravila Bojan Andjelković in Borut Savski, sodelovalo pa je veliko število konceptualnejših zvočnih umetnikov. V estetiki se je projekt močno naslalnjal na projekte Minstrstva za eksperiment na Radiu Študent, ki je tam delovalo med 1996 in 2000, med osnovnimi parametri pa je imelo samoorganizacijo in samoprodukcijo, ter na estetski ravni razširitev medijskega pristopa na digitalne medije - real-time streaming.
Skupni podnaslov je Reinvencija radia (kar je tudi naslov tedaj izšle knjige, ki so jo izdali v okviru programa Kunstradio na avstrijskem nacionalnem radiu), kar pomeni, da smo se ukvarjali z naprednimi rabami radijskega medija. Vendar je reinvencija mnogo širši princip, ki se tiče možnosti ponovnega (ali novega) odkrivanja in raziskovanja vsakršnih tehnologij (ki niso nujno stroji, ampak principi, mehanizmi), tako da mi pojem reinvencije razširjamo še s pojmi do-it-yourself, open-source-code, creative-commons, samo-produkcija ter hekerstvo in hektivizem – angažirani, aktivistični odnos z željo spreminjati tisto, kar ne deluje v redu.
Od 4. maja do 8. maja smo večmedijsko platformo napajali z javnimi dogodki - koncerti, performensi, predstavitvami, pogovori, delavnicami, ...- ter z manj javnimi - bolj eteričnimi: med polnočjo in 6 uro zjutraj - ki smo jih neposredno prenašali v eter Radia Študent. Lokalno dogajanje je bilo občasno povezano tudi z lokacijami v mednarodnem prostoru.
Sodelavci: Borut Savski, Luka Prinčič, Brane Zorman, Luka Frelih, Maja Smrekar, Bojan Anđelković, Peter Kisin, Miha Tomšič, Arnold Marko, Majda Gregorič, Boštjan Leskovšek, Stefan Doepner, Nina Farič, Orton in drugi.
Produkcija: KUD Trivia in Galerija Kapelica, 2009
S premičnimi mehanskimi organizmi umetnik sledi raziskovanju avtonomnih struktur / sistemov. Naprava je sestavljena iz elementov, ki so povezani, vendar preobremenjeni. Premični mehanski del instalacije nosi (pre)napete elemente in rezultat je skoraj or...
Produkcija: 2008
Dve kroglasti telesi - posodi (iz serije Plesalci) sta opremljeni z enostavno motoriko in bolj kompleksno senzoriko. Občutljivi sta za zvok, ki ga slišita, a ga tudi proizvajata (nadzirana mikrofonija). Od tod tudi teza, da sta posodi polni zvoka....
Produkcija: Borut Savski, 2008
Omnibus dokumentarnih video in fotografskih posnetkov instalacij in performansov med letoma 1999 in 2008.
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2007
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in...
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2007
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in...
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art, 2006, 2007
Stilsko je glasba ritmična, nekakšen svobodni (free) tehno. Jasno, če pa je nastala izključno v računalniku. Poleg tega je tudi algoritmična, kar pomeni, da je avtor prepustil mnoge parametre v odločitev računalniškemu programu. Koren...
Produkcija: 2006
Problemloss Orchestra je bila projektna skupina (skrajšano PMS: Luka Prinčič, Matjaž Manček in Borut Savski), ki je nastopala v letih 2005 in 2006. Posnetek je z nastopa v Berlinu. Posnel je Neven Korda.
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2006
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in...
Produkcija: Galerija Kapelica, 2005
Posnetek performansa, ki se je zgodil v galeriji Kapelica. Borut Savski je izdelal stroj, ki samostojno deluje in na ta način ustvarja svojo lastno umetnostno prakso. Avtorjevo vprašanje zadeva predvsem prinicipe subjektivacije. Plesalec nam predl...
Produkcija: Galerija Kapelica, 2004
Avtor je ustvaril novo človeku podobno telo, ki je samo še simbol človeka. Poudarek je na dejstvu, da se kvalitativne značilnsoti telesa in višje ideje, denimo trpljenje, ali na koncu bog, ohranijo ne glede na materialnost oblike. Kot je...