Video dokumentacija arhiviranih real-time video streamov, enega tedna dogodkov XL eksperiment, ki je potekal od 4. do 8. maja 2009 - ob 40. obletnici Radia Študent - v Galeriji Kapelica. Projekt sta pripravila Bojan Andjelković in Borut Savski, sodelovalo pa je veliko število konceptualnejših zvočnih umetnikov. V estetiki se je projekt močno naslalnjal na projekte Minstrstva za eksperiment na Radiu Študent, ki je tam delovalo med 1996 in 2000, med osnovnimi parametri pa je imelo samoorganizacijo in samoprodukcijo, ter na estetski ravni razširitev medijskega pristopa na digitalne medije - real-time streaming.
Skupni podnaslov je Reinvencija radia (kar je tudi naslov tedaj izšle knjige, ki so jo izdali v okviru programa Kunstradio na avstrijskem nacionalnem radiu), kar pomeni, da smo se ukvarjali z naprednimi rabami radijskega medija. Vendar je reinvencija mnogo širši princip, ki se tiče možnosti ponovnega (ali novega) odkrivanja in raziskovanja vsakršnih tehnologij (ki niso nujno stroji, ampak principi, mehanizmi), tako da mi pojem reinvencije razširjamo še s pojmi do-it-yourself, open-source-code, creative-commons, samo-produkcija ter hekerstvo in hektivizem – angažirani, aktivistični odnos z željo spreminjati tisto, kar ne deluje v redu.
Od 4. maja do 8. maja smo večmedijsko platformo napajali z javnimi dogodki - koncerti, performensi, predstavitvami, pogovori, delavnicami, ...- ter z manj javnimi - bolj eteričnimi: med polnočjo in 6 uro zjutraj - ki smo jih neposredno prenašali v eter Radia Študent. Lokalno dogajanje je bilo občasno povezano tudi z lokacijami v mednarodnem prostoru.
Sodelavci: Borut Savski, Luka Prinčič, Brane Zorman, Luka Frelih, Maja Smrekar, Bojan Anđelković, Peter Kisin, Miha Tomšič, Arnold Marko, Majda Gregorič, Boštjan Leskovšek, Stefan Doepner, Nina Farič, Orton in drugi.
Produkcija: Galerija Kapelica, 2004
Avtor je ustvaril novo človeku podobno telo, ki je samo še simbol človeka. Poudarek je na dejstvu, da se kvalitativne značilnsoti telesa in višje ideje, denimo trpljenje, ali na koncu bog, ohranijo ne glede na materialnost oblike. Kot je...
Produkcija: Galerija Kapelica, 2003
Dokumentacija performensa v galeriji Kapelica leta 2003, kjer je bil naslov temelj razmisleka, sam dogodek pa igriva komunikacija štirih nastopajočih. Tako kot vsaka igra, je bila tudi komunikacija poenostavljena na osnovna pravila, ki so bila v t...
Produkcija: 2002
Sonično gledišče je dogodek med koncertom in performansom, kjer se skozi interakcijo zvočnega in vidnega ustvarjajo metafore univerzalnih nasprotij neba in zemlje. Za to priložnost je avtor naredil mešalno ploščo, ki zaradi svoje...
Produkcija: Galerija Kapelica, 1999
Biotop bi lahko opisali kot samouravnavajoč se sistem večih mikrofonij (skupno osem), ki je napolnil frekvenčni prostor galerije. Spremembe v zvoku so bile kombinacija gibanja mikrofonov, gibanja v prostoru, absorbcijskih teles v prostoru in zvoka v pr...