Avtorjevo prvo delo je eksperimentalna miniatura, ki nagovarja osnovne gradnike filma in secira in raziskuje gibljivo podobo in medij filma. Telo je slikarsko platno, geometrijski liki so mizanscena, performans je študij gibanja, maskiranja in preoblačenja.
Kratkometražni film sestavljajo posamične sekvence, skonstruirane na principu montaže, sinhronizirane z zvokom, ki se predvaja iz ločenega vira (kolutni magnetofon). Gre za izmenjevanje geometrijskih konstrukcij in podobe telesa (avtorja), ki se transformira in si nadeva različne vloge. V so ospredju performativnost in veliki plani obraza, maskiranje in erotičnost. Zvok/glasba se je ob projekciji filma predvajal ločeno z magnetofona, pozneje - ob prenosu na video nosilec -, se je nasnel drug zvok/glasba (Vir: DIVA)
_____________________________________
Pri projektu Casus belli se je serija dogajanja v živo in snemanja na film ali video odvijala v vrsti sprotnih in zaporednih umetnin z istim naslovom. Prvo je bil performans, izveden samo za kamero in na podlagi tega je nastal kratek Super8mm film. Sledil je javni performans, posnet v realnem času in sproti predvajan v oknu Galerije Škuc za obiskovalce, za katere v galeriji ni bilo prostora. Avtor je na podlagi dokumentarnih posnetkov tega performansa z dodatno vstavljenim materialom in montažo naredil avtorski video. Sledil je video performans na 1. mednarodnem video bienalu Video CD v Ljubljani, v katerega je bil video vključen kot konstitutivni del dogajanja: umetnikove kretnje so bile s pomočjo osmih video kamer prikazane od zadaj na monitorjih, razporejenih ob robovih prizorišča. Sprednja »reprezentativna« silhuetna podoba, prikazana na platnu, je bila tako kontrapunktirana z razkrivanjem telesa umetnika iz mesa in krvi za platnom, ki je na koncu stopil pred gledalce in izvedel samodestruktivno akcijo. Zadnja je bila 9-kanalna video instalacija (s 5 minutno video zanko), ki jo je avtor postavil na razstavi "Večmedijske prakse in produkcijska prizorišča" v MSUM - Muzej sodobne umetnosti Metelkova, Ljubljana (5. april - 11. junij 2017). Sestavljena je bila iz starejšega dokumentarnega gradiva - posnetkov iz zgoraj naštetih istoimenskih projektov (1983): performans (Galerija Škuc, Disko FV), video performans (1. mednarodni bienale Video CD) & Super8 film (Škuc produkcija). (Vir: Barbara Borčić: Tekma s časom. Performans in video v vzvratnem ogledalu, SCCA-Ljubljana, Gledališki muzej/institut, Ljubljana, 2014 - razstavni list).
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Slovenska kinoteka, 2023
Pogovor Igorja Prassla, Marka A. Kovačiča in Petra Cerovška ob drugem programu cikla Izgubljeni horizont (24. 1. 2023). Izgubljeni horizont. Prikaz filmskega/video opusa Marka A. Kovačiča iz let 1983–2021 v Slovenski kinoteki (december 2022-...
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Slovenska kinoteka, 2023
Uvodno predavanje Filmi Marka A. Kovačiča kot odkrivanje zapeljivosti realnega dr. Melite Zajc ob tretjem programu cikla Izgubljeni horizont ter pogovor med Igorjem Prasslom in Markom A. Kovačičem po zaključku projekcije (28. 2. 2023). Izgubljeni ho...
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Slovenska kinoteka, 2023
Pogovor Igorja Prassla in Marka A. Kovačiča ob zaključku cikla Izgubljeni horizont (23. 3. 2023). Izgubljeni horizont. Prikaz filmskega/video opusa Marka A. Kovačiča iz let 1983–2021 v Slovenski kinoteki (december 2022-marec 2023). Celovit pri...
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Slovenska kinoteka, 2022
Pogovor Igorja Prassla, Marka A. Kovačiča in Barbare Borčić ob začetku cikla Izgubljeni horizont (6. 12. 2022). Izgubljeni horizont. Prikaz filmskega/video opusa Marka A. Kovačiča iz let 1983–2021 v Slovenski kinoteki (december 2022-marec 2023)....
Produkcija: Gibatorij, 2021
Med pandemijo korone leta 2020 in 2021 je avtor za javnost odprl Javko pri Rdeči zvezdi v bivši tovarni Mehanika in zdajšnji Ropotarn’ci v Trbovljah. V osrčju nekdaj proletarskih in revolucionarnih Rdečih revirjev je postavil doslej...
Produkcija: Gibatorij, 2020
Med pandemijo korone in prisilno izolacijo Jevgenij Skavčenko, strokovnjak za gensko mehaniko in ljubitelj nenavadnih zvočnih pojavov, obišče začasno bivališče Plastosov v Javki pri Rdeči zvezdi. S pomočjo hrupofona, svetlobno-zvočne...
Produkcija: Marko Kovačič & MSUM, 2017
9-kanalna video instalacija (5 minutna zanka) je bila narejena za razstavo "Večmedijske prakse in produkcijska prizorišča" iz avtorjevega starejšega video materila - posnetkov iz istoimenskih projektov (1983): performansa (Galerija ŠKUC...
Produkcija: 2015
Umetnik je izdelal skulpturo - glasbeni stroj, imenovan hrupofon, ki ga v okviru dogodkov ročno manipulira in digitalno generiranim zvokom dodaja realne mehanske zvoke raznolikih delov naprave. Dogodke z naslovom Hrupofon je Marko Kovačič izvedel večk...
Produkcija: KUD France Prešeren / Zavod SCCA-Ljubljana, 2004
Film v žanru t. i. nemega mjuzikla je bil prvotno predvajan z glasbeno spremljavo v živo (VIS Zlati Kastrioti). Tvori Kastriotsko zgodbo o materi, ki zaradi vihravega duha svoje otroke pušča očetom, neizrečeni ljubezni in spoznanju resnice. (V...
Produkcija: Forum Ljubljana / ZVVIKS production, 2003
Lab Party je zgodba o kloniranju in genetsko mehanski mutaciji živih bitij po letu 2227. Prizorišče je laboratorij, kjer laborant Plastos naleti na težave. Neuspešno išče rešitev, ko mu na pomoč mu priskoči naključni mim...