Avtorjevo prvo delo je eksperimentalna miniatura, ki nagovarja osnovne gradnike filma in secira in raziskuje gibljivo podobo in medij filma. Telo je slikarsko platno, geometrijski liki so mizanscena, performans je študij gibanja, maskiranja in preoblačenja.
Kratkometražni film sestavljajo posamične sekvence, skonstruirane na principu montaže, sinhronizirane z zvokom, ki se predvaja iz ločenega vira (kolutni magnetofon). Gre za izmenjevanje geometrijskih konstrukcij in podobe telesa (avtorja), ki se transformira in si nadeva različne vloge. V so ospredju performativnost in veliki plani obraza, maskiranje in erotičnost. Zvok/glasba se je ob projekciji filma predvajal ločeno z magnetofona, pozneje - ob prenosu na video nosilec -, se je nasnel drug zvok/glasba (Vir: DIVA)
_____________________________________
Pri projektu Casus belli se je serija dogajanja v živo in snemanja na film ali video odvijala v vrsti sprotnih in zaporednih umetnin z istim naslovom. Prvo je bil performans, izveden samo za kamero in na podlagi tega je nastal kratek Super8mm film. Sledil je javni performans, posnet v realnem času in sproti predvajan v oknu Galerije Škuc za obiskovalce, za katere v galeriji ni bilo prostora. Avtor je na podlagi dokumentarnih posnetkov tega performansa z dodatno vstavljenim materialom in montažo naredil avtorski video. Sledil je video performans na 1. mednarodnem video bienalu Video CD v Ljubljani, v katerega je bil video vključen kot konstitutivni del dogajanja: umetnikove kretnje so bile s pomočjo osmih video kamer prikazane od zadaj na monitorjih, razporejenih ob robovih prizorišča. Sprednja »reprezentativna« silhuetna podoba, prikazana na platnu, je bila tako kontrapunktirana z razkrivanjem telesa umetnika iz mesa in krvi za platnom, ki je na koncu stopil pred gledalce in izvedel samodestruktivno akcijo. Zadnja je bila 9-kanalna video instalacija (s 5 minutno video zanko), ki jo je avtor postavil na razstavi "Večmedijske prakse in produkcijska prizorišča" v MSUM - Muzej sodobne umetnosti Metelkova, Ljubljana (5. april - 11. junij 2017). Sestavljena je bila iz starejšega dokumentarnega gradiva - posnetkov iz zgoraj naštetih istoimenskih projektov (1983): performans (Galerija Škuc, Disko FV), video performans (1. mednarodni bienale Video CD) & Super8 film (Škuc produkcija). (Vir: Barbara Borčić: Tekma s časom. Performans in video v vzvratnem ogledalu, SCCA-Ljubljana, Gledališki muzej/institut, Ljubljana, 2014 - razstavni list).
Produkcija: Marko A. Kovačič, Gledališče Ane Monro, 1993
Dogajanje poteka v realnem okolju napol uničenega stanovanja gospe Salendrove in je nekakšen vizualni zapis uprizoritve Gledališča Ane Monro. Film sestavljajo raznovrstni gagi monrojevskih ekscentričnih protagonistov, ki z bizarnim videzo...
Produkcija: V.S. VIDEO/Forum Ljubljana, 1992
Video se na parodičen in grotesken način loteva vojne tematike. Glavna protagonista, oziroma antagonista - zlohotna in preračunljiva politična vodje, sta s pomočjo Chroma key postopka umeščena v televizijski studijo, kjer se odvija t.i. Kralj...
Produkcija: Mreža za Metelkovo, 1990
Video dokumentira projekt "Mreža za Metelkovo", v katerem se je leta 1990 zbralo prek 200 partnerjev. Prostorske potrebe kulturnih ustvarjalcev in ustvarjalk, ki so se zbrali v tej Mreži, so bile predstavljene v programu Mreže za Metelkovo. Ta je v obl...
Produkcija: 1990
Črno beli posnetek s časovnimi presledki spremlja postavljanje inštalacije Prediction of Zeus v Sarajevu leta 1989 do končne postavitve konstrukcije. Monumentalno delo kombinira elemente kiparstva in video umetnosti za zloveščo napoved apokalipse.
Produkcija: Studio Brut, 1990
Črno-bel posnetek dokumentira prostorski instalaciji z naslovom Sarkofag in Oko ob spremljavi operne glasbe. Postavitev je bila del razstave Izkušnja predmeta v Moderni galeriji v Ljubljani leta 1989.
Produkcija: Studio Brut, 1990
Video dokumentira avtorjev performans Requiem, ki se je zgodil v okviru razstave Izkušnja predmeta v Moderni galeriji v Ljubljani leta 1989. Umetnik je performans izvedel za svoj triintrideseti rojstni dan. Premazan z voščenim belim ličilo...
Produkcija: Studio Brut, 1988
Video dokumentira razstavo Programiranje pogleda v Galeriji Škuc leta 1988. Kamera potuje po razstavi in ujame prostorske inštalacije iz bližnjih kadrov in nepričakovanih perspektiv. Zvrstijo se posnetki petih prostorskih inštalacij,...
Produkcija: M.K., 1987
Video z bližnjimi in detajlnimi posnetki dokumentira avtorjevo instalacijo. Video deloma uokvirja barvna maska. Avtor se s kiparstvom v videu preko citatov, ki se izpišeta ob koncu, ukvarja tudi teoretično.
Produkcija: 1987
Video je preprost kolaž fotografij performansa Jupitrova daritev, ki je nastal v sodelovanju z Markom Košnikom in Borutom Cajnkom. Video spremlja poskočna glasba značilna za neme filme iz prve polovice prejšnjega stoletja.
Produkcija: 1986
Video je nastal na osnovi istoimenskega performansa. Metamorfozo slike omogoča elektronska tehnologija. Plastenje ospredja z ozadjem spremenjeni podobi daje večjo dinamičnost, hkrati pa tudi učinek eksperimenta in je korak dalje v rabi croma key posto...
Produkcija: Brut film, 1986
Ambivalentno razgrajevanje fantazij o obljubljeni deželi in vere v umetnost, ki poteka v stereotipni igri nenehnih skrivalnic. Gre za dialektično konfrontacijo svojevrstne heroičnosti režima, ki je deloval s prepovedmi in odmaknjenostjo od ljudi, z na...