Avtorjevo prvo delo je eksperimentalna miniatura, ki nagovarja osnovne gradnike filma in secira in raziskuje gibljivo podobo in medij filma. Telo je slikarsko platno, geometrijski liki so mizanscena, performans je študij gibanja, maskiranja in preoblačenja.
Kratkometražni film sestavljajo posamične sekvence, skonstruirane na principu montaže, sinhronizirane z zvokom, ki se predvaja iz ločenega vira (kolutni magnetofon). Gre za izmenjevanje geometrijskih konstrukcij in podobe telesa (avtorja), ki se transformira in si nadeva različne vloge. V so ospredju performativnost in veliki plani obraza, maskiranje in erotičnost. Zvok/glasba se je ob projekciji filma predvajal ločeno z magnetofona, pozneje - ob prenosu na video nosilec -, se je nasnel drug zvok/glasba (Vir: DIVA)
_____________________________________
Pri projektu Casus belli se je serija dogajanja v živo in snemanja na film ali video odvijala v vrsti sprotnih in zaporednih umetnin z istim naslovom. Prvo je bil performans, izveden samo za kamero in na podlagi tega je nastal kratek Super8mm film. Sledil je javni performans, posnet v realnem času in sproti predvajan v oknu Galerije Škuc za obiskovalce, za katere v galeriji ni bilo prostora. Avtor je na podlagi dokumentarnih posnetkov tega performansa z dodatno vstavljenim materialom in montažo naredil avtorski video. Sledil je video performans na 1. mednarodnem video bienalu Video CD v Ljubljani, v katerega je bil video vključen kot konstitutivni del dogajanja: umetnikove kretnje so bile s pomočjo osmih video kamer prikazane od zadaj na monitorjih, razporejenih ob robovih prizorišča. Sprednja »reprezentativna« silhuetna podoba, prikazana na platnu, je bila tako kontrapunktirana z razkrivanjem telesa umetnika iz mesa in krvi za platnom, ki je na koncu stopil pred gledalce in izvedel samodestruktivno akcijo. Zadnja je bila 9-kanalna video instalacija (s 5 minutno video zanko), ki jo je avtor postavil na razstavi "Večmedijske prakse in produkcijska prizorišča" v MSUM - Muzej sodobne umetnosti Metelkova, Ljubljana (5. april - 11. junij 2017). Sestavljena je bila iz starejšega dokumentarnega gradiva - posnetkov iz zgoraj naštetih istoimenskih projektov (1983): performans (Galerija Škuc, Disko FV), video performans (1. mednarodni bienale Video CD) & Super8 film (Škuc produkcija). (Vir: Barbara Borčić: Tekma s časom. Performans in video v vzvratnem ogledalu, SCCA-Ljubljana, Gledališki muzej/institut, Ljubljana, 2014 - razstavni list).
Produkcija: Video CD, 1983
Posnetek video performansa na 1. mednarodnem video bienalu Video CD v Ljubljani, v katerega je bil video vključen kot konstitutivni del dogajanja: umetnikove kretnje so bile s pomočjo osmih video kamer prikazane od zadaj na monitorjih, razporejenih ob r...
Produkcija: ŠKUC, 1983
Posnetki performansa, ki ga je imel Marko Kovačič v Galeriji ŠKUC leta 1983. Performans Casus belli (Vojna napoved) je bil kom...