Neven Korda je univerzitetni diplomirani sociolog, režiser, videast in večmedijski umetnik z raznoliko umetniško prakso na področju performativnih in projiciranih umetnosti. Ukvarja se z vprašanjem videa kot umetniškega izraza in videa kot medija. Govori o tako imenovanem čistem videu. Video je začel uporabljati v začetku osemdesetih, ko je trg preplavila cenovno dostopna video oprema. Bil je soustanovitelj in vodja gledališke skupine FV 112/15 ter soustanovitelj in vodja FV Videa, neodvisne video produkcije, ki je realizirala več umetniških, glasbenih in dokumentarnih video projektov. Med leti 1982–1988 je bil predsednik Glasbene sekcije ŠKD Forum, vodja njenih klubov in koncertnih programov. Med leti 1983–1989 je bil član skupine Borghesia, kjer je bil odgovoren za režijo performansov in video spotov ter za vizualije v performansih in na koncertih. V devetdesetih je v različnih video studijih in na več televizijskih postajah delal kot video montažer, vodja postprodukcije, avtor TV-podob, režiser in realizator propagandnih filmov, reklam in TV-oddaj. V tem obdobju je kot režiser v avtorskem paru z Zemiro Alajbegović ustvarjal kratke filme, TV-oddaje in dokumentarce. Na prelomu tisočletja se je obrnil k raziskovanju, prakticiranju, beleženju čiste video umetnosti. Nadaljeval je tam, kjer je v drugi polovici osemdesetih nehal. Opustil je poklicnost in se vrnil k poklicanosti, k avtorskemu izdelovanju gledaliških performansov in k avtorskim avdiovizualnim formam. Manifest tega koraka je bila konceptualna serija Novi Novi filmi – celostne upodobitve avtorjeve podobe. Ob tem je še naprej delal video spote – upodobitve glasbenega komada. Od sredine prvega desetletja tega tisočletja je polje svojega čistega videa razširil z vizualizacijami za klubske večere in predvsem za koncertne nastope (VJ Barbato Kanak) ter z ustvarjanjem video objektov, intermedijskih instalacij in performerskih predavanj. Neprestano uporablja svoje stare video elemente in lastni umetniški arhiv v novih kontekstih, da bi poudaril pomen trka spomina in sočasnega doživljanja videa kot živega dogodka. Zasnoval in vodil je skupinsko manifestacijo Paralelni svetovi, med 2006 in 2012, ki je delovala na presečišču klubske in galerijske vizualne elektronike. Video kot medij je obravnaval prek dela na video arhivu svoje video prakse – v formi CD-roma, prostorskih instalacij, spletnega mesta in večmedijskih predavanj, ter kot mentor in izvajalec delavnic uporabnega videa in video arhiviranja.
Produkcija: V.S. Video / Forum Ljubljana & TV Slovenija, 1995
Video delo pripoveduje zgodbo o zbirateljici umetniških del. K narativi delo pristopa prek protagonistkinih spominov ter pripovedi njenega znanca psihoanalitika. Skozi zgodbo se avtorja v tem in še dveh videih dotikata teoretskih razmi&scaro...
Produkcija: V.S. Video / Forum Ljubljana & TV Slovenija, 1995
Video work tells a story of an art collector as remembered by herself in her old age, and as narrated by her friend, a psychoanalyst. Thru this narrative the authors deal with the spirit of avant-garde art in the first half of the 20th century. By layerin...
Produkcija: TV Slovenija, 1993
Začetek videa določa grafični znak, iz katerega vzniknejo podobe, in nas s tem opozarja, da je dokumentarnost zgolj artefakt. Pripovedovalec lista po dokumentih in rekonstruira Lelino življenje: v srednjem veku je bila obtožena čarovništva, v...
Produkcija: RTV Slovenija, 1993
Plesni nastop moškega in ženske pripoveduje zgodbo o večnem privlačenju in odbijanju. Kljub temu, da si želimo bližine, nas spremlja prekletstvo največje ljubezni do nas samih; plesalca se včasih zbližujeta, drugič spet izzivata in bojujet...
Produkcija: TV Slovenija, 1993
The video starts with a graphic sign from which emerge images, and this procedure points to the fact that any documentary is but an artefact. The narrator searches through documents and reconstructs the life of Lela: in the Middle Ages she was accused of...
Produkcija: Kanal A, 1993
Predstavitev del umetnika Marka Kovačiča: skulpture, delovanje v Gledališču Ane Monro, avtorska video dela. Intervju z umetnikom naredila Zemira Alajbegović. Uporabljeno je gradivo iz arhivov umetnika, Gledališča Ana Monro, VS Šk...
Produkcija: Kanal A, 1992/93
Podoba je serija televizijskih oddaj Zemire Alajbegović in Nevena Korde predvajane na Kanalu A. Podoba je najpomembnejši prispevek k avtorskemu obravnavanju video produkcije osemdesetih let na televiziji (1992–1993, 5 oddaj). Epizode: [1] &S...
Produkcija: Kanal A, 1992
Prva iz serije televizijskih oddaj o slovenski video produkciji prikazuje množično in kritično video produkcijo, ki je bila konstitutivni del in hkrati že učinek ljubljanske alternativne in subkulturne scene v 80. letih 20. stoletja (ŠKUC-Foru...
Produkcija: Kanal A, 1992
Druga iz serije televizijskih oddaj o slovenski video produkciji prikazuje videasta, montažerja in producenta Marijana Osole - Maxa. Podoba je serija televizijskih oddaj Zemire Alajbegović in Nevena Korde predvajane na Kanalu A. Podoba je najpomembnej&...
Produkcija: TV Slovenija & Brut, 1991
Video film je nastal po istoimenski literarni predlogi Lele B. Njatin, izrazito narativno fragmentarnem delu. Film ohranja značilnosti predloge in fragmentarnost vnaša tako v video podobo kot tudi v zvočno podlago. Glavna junakinja doživlja le o...
Produkcija: TV Slovenija & PIAS, 1991
Glasbeni video Nevena Korde za skladbo 400 iz LP - ja Dreamers in Colour (PIAS 1991) večmedijske skupine Borghesie je kolaž različnih arhivskih TV posnetkov iz vojne na Hrvaškem, posnetkov iz avtorjevega arhiva, ponovno uprizorjene sekvence iz p...