Računalniška video animacija v živo je bila zamišljena kot gledališka igra brez igralcev v kibernetičnem prostoru. S podobno idejo je Vasilij Kandinski leta 1928 na podlagi skladbe Modesta Mussorgskega Slike z rastave (Bilder einer Ausstellung) zasnoval programsko gledališko predstavo, ki je bila docela sestavljena iz mehaniziranih slik in objektov brez igralcev. Video animacija je bila pripravljena, modelirana in rendrirana s pomočjo programa, ki so ga posebej napisali z orodjem SGI Crimson animacijo v realnem času. V tridimenzionalni kibernetični prostor so umeščene abstraktne forme, ki spominjajo na elemente iz slik Vasilija Kandinskega. Računalniške podobe se s sinhronizacijo ujemajo z glasbenim ritmom. Računalniške oblike in tridimenzionalna polja dopolnjujejo gibljive elemente iz abstraktnega slikarstva. Potovanje s temi podobami je polno vrzeli v obliki cest, meseca, sonca in telegrafskih drogov. Animacija se konča v črnem kvadratu na sivi podlagi. Program, ki je forme in njihove premike zapisoval sproti v realnem času je zasnovan kot avtorsko delo First Surface, ki je del projekta MICROLAB.
Production: Projekt Atol, SCCA-Ljubljana, VPK, 1996
If television bombards us with information, then this TV situation explicitly shows it. Images of earths' surface and human, especially technological activities on it are described in double captions, which look like stock quotes and differ in language (E...
Production: Projekt Atol, 1993
The video works for EGORHYTHMS and ATOL were conceived as the integral part of these projects. They were thought of as pictures from the inner screens of actors, rhythmical images, which interplay with alchemical symbols and abstract visualisations of com...
Production: 1993
Three Egorhythms, rhythm and scene structures were the material for Peljhan's final production of the Project Atol, the first project by which he began to transfer his activities from theater to the expanded sphere of contemporary art. NOTE: On the...