Dejan Habicht - JPEG image ()
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Avtor je pretvoril jpg v txt datoteko. Fotografija je prikazovala njegovo hčerko, kako čez ograjo na letališču zre proti letalom. Delo raziskuje kodifikacijo jezika in reprezentacije. Ukvarja se z digitalno ontologijo.
Št. 955
"das Dorf"
Avtor/ica: Habicht, Dejan
Naslov: das Dorf
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Leto: 2004
Zvrst: Hibridna umetnost
Produkcija: Center in Galerija P74
+
VEČ19 barvnih fotografij v dolgem traku prikazuje nepopisni dolgčas in dramatiko v mali nemški vasici ponoči, kjer je bil umetnik na delovnem obisku. (10MB)
das Dorf
12 dolgočasnih pesmi so vizualni materiali, zloženi v krajše narativne strukture. Izhajali so sukcesivno, v elektronski obliki, od januarja do decembra 2007. Pesmi so bile brezplačno dosegljive druga za drugo vsak zadnji teden v mesecu na elektronskih naslovih, ki so bili prijavljeni v obveščevalni seznam Galerije P74.
Pesmi so bile objavljene na spletu v sledečem vrstnem redu.
25.-31. 01. 2007: Nemi film
21.-28. 02. 2007: Zvočni film
23.-29. 03. 2007: Love is in the Air
24.-30. 04. 2007: Nevarni vzorci
25.-31. 05. 2007: Rotkäppchen
22.-29. 06. 2007: das Dorf
25.-31. 07. 2007: die Heißeste Nummer
24.-30. 08. 2007: ich komme, ich komme...
24.-30. 09. 2007: 18:40:00
25.-31. 10. 2007: Uspavanka
23.-30. 11. 2007: Pasjansa
24.-31. 12. 2007: JPEG image
Pesmi so bile objavljene na spletu v sledečem vrstnem redu.
25.-31. 01. 2007: Nemi film
21.-28. 02. 2007: Zvočni film
23.-29. 03. 2007: Love is in the Air
24.-30. 04. 2007: Nevarni vzorci
25.-31. 05. 2007: Rotkäppchen
22.-29. 06. 2007: das Dorf
25.-31. 07. 2007: die Heißeste Nummer
24.-30. 08. 2007: ich komme, ich komme...
24.-30. 09. 2007: 18:40:00
25.-31. 10. 2007: Uspavanka
23.-30. 11. 2007: Pasjansa
24.-31. 12. 2007: JPEG image
12
Tanja Lažetić, Dejan Habicht - No Remembrance, No Comradship (00:05:10)
Produkcija: Tanja Lažetić, 2006
No Remembrance No Comradeship je avtorska dokumentacija kontinuirane javne akcije, ki je trajala približno leto dni (2005 / 2006). Avtorja projekta sta organizirala nedeljske kolesarske izlete po ljubljanski sprehajalni Poti spominov in tovarištva,...
Produkcija: Tanja Lažetić, 2006
No Remembrance No Comradeship je avtorska dokumentacija kontinuirane javne akcije, ki je trajala približno leto dni (2005 / 2006). Avtorja projekta sta organizirala nedeljske kolesarske izlete po ljubljanski sprehajalni Poti spominov in tovarištva,...
Dejan Habicht - Nevarni vzorci ()
Produkcija: Center in Galerija P74, 2006
Nevarni vzorci je elektronska knjiga, ki si jo lahko natisnemo sami (557KB). Lepi vzorci na črnobelih fotografijah prikazujejo celične vzorce najdene v odpadu arhiva Onkološkega inštituta v Ljubljani.
Produkcija: Center in Galerija P74, 2006
Nevarni vzorci je elektronska knjiga, ki si jo lahko natisnemo sami (557KB). Lepi vzorci na črnobelih fotografijah prikazujejo celične vzorce najdene v odpadu arhiva Onkološkega inštituta v Ljubljani.
Dejan Habicht - die Heißeste Nummer ()
Produkcija: Center in Galerija P74, 2004/06
die Heißeste Nummer / Najbolj vroča številka je elektronska knjiga, ki si jo lahko natisnemo sami. Sestavljena je iz črno belih fotografij televizije, na kateri se predvaja športni kanal DSF, ki začne ob 23:00 oglaševati vroče linije.
Produkcija: Center in Galerija P74, 2004/06
die Heißeste Nummer / Najbolj vroča številka je elektronska knjiga, ki si jo lahko natisnemo sami. Sestavljena je iz črno belih fotografij televizije, na kateri se predvaja športni kanal DSF, ki začne ob 23:00 oglaševati vroče linije.
Dejan Habicht, Tanja Lažetić - Avtokino Barje (00:04:07)
Produkcija: Tanja Lažetić & Dejan Habicht, 2004
Avtokino Barje je enkratna javna akcija na avtocestnem postajališču ljubljanske obvoznice (4. oktobra 2004). Avtorja sta na ta način želela opozoriti na neizkoriščenost nekaterih nevidnih javnih prostorov, kamor večina ljudi ne zahaja. Na...
Produkcija: Tanja Lažetić & Dejan Habicht, 2004
Avtokino Barje je enkratna javna akcija na avtocestnem postajališču ljubljanske obvoznice (4. oktobra 2004). Avtorja sta na ta način želela opozoriti na neizkoriščenost nekaterih nevidnih javnih prostorov, kamor večina ljudi ne zahaja. Na...
12