Apolonija Šušteršič - How To Make Orange Juice I (0:02:08)
Produkcija: 1998
Podroben potek priprave naravnega pomarančnega soka v domači kuhinji. Notranjost Juice Bara sestavljajo zelene plošče, ki služijo kot 11-metrski bar in barski stoli, oranžne stene in tla, mize in stoli, ki jih je oblikoval Arne Vehovar za Magis, naslovni logotip Irene Woelle, skodelice z odtisnjenim logotipom, sokovniki, posode, pomaranče, hladilnik in koši za smeti.
DIVA bližnji posnetki
30 rezultatov med deli
Rok Sieberer Kuri - Teletekst (00:00:35)
Produkcija: 2001
Posnetek najave Kurijeve razstave na teletekstu domače televizije, akterja, moški in ženska sremljata ekran iz domačega kavča, ženski glas podaja komentarje k vsebini.
Produkcija: 2001
Posnetek najave Kurijeve razstave na teletekstu domače televizije, akterja, moški in ženska sremljata ekran iz domačega kavča, ženski glas podaja komentarje k vsebini.
Miha Vipotnik - Don't Panic (06:30)
Produkcija: TV Koper Capodistria & Obalne galerije Piran, 1984
Video spremlja prijateljski pogovor avtorja s slikarjem in filozofom Andražem Šalamunom. Umetnik zamenja sosledje dogodkov in na ta način manipulira s tekstom ter ustvarja kompleksno zgodbo brez logike in kontinuitete. Poplava impulzov in asociacij spominja na performans in na avtomatično in akcijsko pisanje poezije. (Vir: Videodokument)
Produkcija: TV Koper Capodistria & Obalne galerije Piran, 1984
Video spremlja prijateljski pogovor avtorja s slikarjem in filozofom Andražem Šalamunom. Umetnik zamenja sosledje dogodkov in na ta način manipulira s tekstom ter ustvarja kompleksno zgodbo brez logike in kontinuitete. Poplava impulzov in asociacij spominja na performans in na avtomatično in akcijsko pisanje poezije. (Vir: Videodokument)
Nataša Skušek - Ekstaza (00:11:28)
Produkcija: 2005
Video obsega deset bližnjih (close-up) posnetkov obraza med avtoričinim dojenjem hčerke. Avtorica je dobila vnetje tkiva v dojki oz. mastitis in prikazuje neprijetni, boleči del materinstva, ki ga sicer ponavadi prikazujejo z idealiziranimi prizori nežnosti. Bližnji posnetki se mešajo z efekti razpadanja video slike (dissolve).
Produkcija: 2005
Video obsega deset bližnjih (close-up) posnetkov obraza med avtoričinim dojenjem hčerke. Avtorica je dobila vnetje tkiva v dojki oz. mastitis in prikazuje neprijetni, boleči del materinstva, ki ga sicer ponavadi prikazujejo z idealiziranimi prizori nežnosti. Bližnji posnetki se mešajo z efekti razpadanja video slike (dissolve).
Marijan Osole - Max - Avtop (0:04:52)
Produkcija: ŠKD Forum, 1983
Umetnik se z videom na svojo podobo osredotoča v dveh ponavljajočih se kadrih. Med seboj se tako izmenjuje detajli obraza in posnetki v srednjem planu, ki ujamejo umetnikovo golo telo od pasu navzgor. Kadri se menjujejo na podlagi noise elektronske glasbe, ki spremlja celoten video.
Produkcija: ŠKD Forum, 1983
Umetnik se z videom na svojo podobo osredotoča v dveh ponavljajočih se kadrih. Med seboj se tako izmenjuje detajli obraza in posnetki v srednjem planu, ki ujamejo umetnikovo golo telo od pasu navzgor. Kadri se menjujejo na podlagi noise elektronske glasbe, ki spremlja celoten video.
Nika Autor, Robertina Šebjanič - Niro (0:02:15)
Produkcija: 2006
Video prikazuje avtoportrete umetnic, ekspresije njunih obrazov in detajle: oči, usta, lase. Podobe se medsebojno prepletajo z efektoma fade-in in fade-out. Avtorici slikata intimne prostore in prijateljsko povezanost s prepletanjem in prekrivanjem podob ene v drugo. Umetnici s podobo iščeta skupno identiteto NiRo, ki jo zaznamuje stanje popolnega zaupanja ter izginjanje in nadgradnja individualnih lastnosti. Stop motion tehnika omogoča grobo fluidnost videa s poudarjanjem posameznih trenutkov, kot so s...
Produkcija: 2006
Video prikazuje avtoportrete umetnic, ekspresije njunih obrazov in detajle: oči, usta, lase. Podobe se medsebojno prepletajo z efektoma fade-in in fade-out. Avtorici slikata intimne prostore in prijateljsko povezanost s prepletanjem in prekrivanjem podob ene v drugo. Umetnici s podobo iščeta skupno identiteto NiRo, ki jo zaznamuje stanje popolnega zaupanja ter izginjanje in nadgradnja individualnih lastnosti. Stop motion tehnika omogoča grobo fluidnost videa s poudarjanjem posameznih trenutkov, kot so s...
Ana Čigon - Anima (ani+ma) (0:04:22)
Produkcija: Ana Čigon, 2007
Video je intimna pripoved avtorice, ki se odvija v naravi in v njenih bivanjskih prostorih. V tem nenarativnem izdelku se vožnja po megleni cesti, obrisi in sence kažejo kot podobe iz sanj. Ob spremljavi melanholične glasbe, ki proti koncu videa postaja vse bolj poskočna in pozitivna, avtorica v večino kadrov postavlja svojo podobo, sicer pa se posveča posnetkom krajine, morja in gozda, ter ptic. Video je bil posnet s pomočjo digitalnega fotoaparata, v postprodukciji pa so dodani številni tehnični...
Produkcija: Ana Čigon, 2007
Video je intimna pripoved avtorice, ki se odvija v naravi in v njenih bivanjskih prostorih. V tem nenarativnem izdelku se vožnja po megleni cesti, obrisi in sence kažejo kot podobe iz sanj. Ob spremljavi melanholične glasbe, ki proti koncu videa postaja vse bolj poskočna in pozitivna, avtorica v večino kadrov postavlja svojo podobo, sicer pa se posveča posnetkom krajine, morja in gozda, ter ptic. Video je bil posnet s pomočjo digitalnega fotoaparata, v postprodukciji pa so dodani številni tehnični...
Maja Slavec - Woman Beauty Power Less (00:04:40)
Produkcija: 2008
Video je zasnovan enostavno. Ženska oseba s črno škatlo, ki lahko spominja na bombo, večkrat vstopa v isti kader. Njena funkcija je, da pritegne pozornost in da šokira. Video je nekakšen test ulice - kdo bo zmagal na sceni javne pozornosti - lepota ali grožnja?
Produkcija: 2008
Video je zasnovan enostavno. Ženska oseba s črno škatlo, ki lahko spominja na bombo, večkrat vstopa v isti kader. Njena funkcija je, da pritegne pozornost in da šokira. Video je nekakšen test ulice - kdo bo zmagal na sceni javne pozornosti - lepota ali grožnja?
Ana Grobler - Migraine (00:05:23)
Produkcija: 2007
Video delo je migrenski avtoportret avtorice. Od snemanja do montaže je nastajal v času napada migrenskega glavobola. Kamera je statična, z video in zvočnimi efekti pa skuša delo gledalcu približati stanje obolelega v času migrenskega napada. Delo se osredotoča na vprašanje, ali je večje število obolelih žensk kot moških pogojeno družbeno ali biološko. V starosti od 35 do 40 let razmerje med bolniki doseže tri ženske na enega moškega, čeprav je v otroštvu število med spoloma izenačeno.
Produkcija: 2007
Video delo je migrenski avtoportret avtorice. Od snemanja do montaže je nastajal v času napada migrenskega glavobola. Kamera je statična, z video in zvočnimi efekti pa skuša delo gledalcu približati stanje obolelega v času migrenskega napada. Delo se osredotoča na vprašanje, ali je večje število obolelih žensk kot moških pogojeno družbeno ali biološko. V starosti od 35 do 40 let razmerje med bolniki doseže tri ženske na enega moškega, čeprav je v otroštvu število med spoloma izenačeno.
Ana Grobler - Soči (00:02:38)
Produkcija: 2006
Video delo, posvečeno reki Soči, sestavljajo bližnje fotografije obraza avtorice in posnetki reke. Preplet posnetkov reke Soče in fotografij obraza ustvarja vtis nenavadnih svetov. Kot se podobe obraza pretapljajo v podobe reke Soče in se zlivajo z njimi, tako izginjajo meje med človekom in naravo. Obraz se preliva v tok reke in meje med trdnim in tekočim, konkretnim in abstraktnim, med znanim in neznanim, se razblinjajo. Ko ni več oprijemljivega, je potrebno ustvariti nove oporne točke. Video je n...
Produkcija: 2006
Video delo, posvečeno reki Soči, sestavljajo bližnje fotografije obraza avtorice in posnetki reke. Preplet posnetkov reke Soče in fotografij obraza ustvarja vtis nenavadnih svetov. Kot se podobe obraza pretapljajo v podobe reke Soče in se zlivajo z njimi, tako izginjajo meje med človekom in naravo. Obraz se preliva v tok reke in meje med trdnim in tekočim, konkretnim in abstraktnim, med znanim in neznanim, se razblinjajo. Ko ni več oprijemljivega, je potrebno ustvariti nove oporne točke. Video je n...