Jasna Hribernik - Hiša nasprotij / House of Contrasts (00:20:17)
Produkcija: TV Slovenija, 1998
Video dokumentira dan v hiši, kjer sta nastanjena glavna ljubljanska tržnica ter krščansko semenišče. Živahni, popolnoma vsakdanji in preprosti pogovori s prodajalci se stapljajo s spokojnimi posnetki duhovniškega življenja, ki nemoteno poteka v zgornjih nadstropjih istega poslopja. Medtem ko prvi vezani na zemljo in snovnost bivanja na tržnici služijo kruh, se drugi ukvarjajo predvsem z duhovnim in duševnim vidikom življenja. Avtorica se preko naratorja ukvarja z vprašanjem obstoja življenja...
DIVA hrana
27 rezultatov med deli
Damijan Kracina, Katarina Toman Kracina - Marmelada / Marmalade (00:03:37)
Produkcija: 2004
Ali poznate občutek, ko jeste marmelado brez kruha in masla in vas začne ščemeti tam nekje pri korenu jezika? Prismoli se vam na zgornje nebo in njen okus ostane še dolgo z vami. To je ta marmelada, doma narejena in polna sladkorja. V videu Marmelada pa spoznamo še drugo, res praktično rabo te sladke zmesi. Nekdaj in ponekod so jo namreč namazali na ploščice, ki so ohranjale toploto štedilnika na drva in polepšale kuhinjski kotiček. In to "lepilo" je držalo več let. To je zgodba, ki se spl...
Produkcija: 2004
Ali poznate občutek, ko jeste marmelado brez kruha in masla in vas začne ščemeti tam nekje pri korenu jezika? Prismoli se vam na zgornje nebo in njen okus ostane še dolgo z vami. To je ta marmelada, doma narejena in polna sladkorja. V videu Marmelada pa spoznamo še drugo, res praktično rabo te sladke zmesi. Nekdaj in ponekod so jo namreč namazali na ploščice, ki so ohranjale toploto štedilnika na drva in polepšale kuhinjski kotiček. In to "lepilo" je držalo več let. To je zgodba, ki se spl...
Alenka Pirman, Maja Šubic - Ajiaco (0:05:15)
Produkcija: Ljudmila, 1998
Avtorici Alenka Pirman in Maja Šubic predstavljata tradicionalno kolumbijsko jed ajiaco [ahiako] in prek fotografij opišeta tudi deželo in kulturo, iz katere izvira. Strogo sledita žanru kuharske oddaje in se lotita priprave jedi, ki jo bomo odslej lahko pripravljali tudi v Sloveniji. V izjavah avtoric lahko slutimo ironijo, čeprav je ton njunega govora povsem korekten. Na koncu jed pojedo skupaj z Janom Plestenjakom, ki z užitkom zagotavlja, da je jed res okusna.
Produkcija: Ljudmila, 1998
Avtorici Alenka Pirman in Maja Šubic predstavljata tradicionalno kolumbijsko jed ajiaco [ahiako] in prek fotografij opišeta tudi deželo in kulturo, iz katere izvira. Strogo sledita žanru kuharske oddaje in se lotita priprave jedi, ki jo bomo odslej lahko pripravljali tudi v Sloveniji. V izjavah avtoric lahko slutimo ironijo, čeprav je ton njunega govora povsem korekten. Na koncu jed pojedo skupaj z Janom Plestenjakom, ki z užitkom zagotavlja, da je jed res okusna.
Apolonija Šušteršič - How To Make Orange Juice I (0:02:08)
Produkcija: 1998
Podroben potek priprave naravnega pomarančnega soka v domači kuhinji. Notranjost Juice Bara sestavljajo zelene plošče, ki služijo kot 11-metrski bar in barski stoli, oranžne stene in tla, mize in stoli, ki jih je oblikoval Arne Vehovar za Magis, naslovni logotip Irene Woelle, skodelice z odtisnjenim logotipom, sokovniki, posode, pomaranče, hladilnik in koši za smeti.
Produkcija: 1998
Podroben potek priprave naravnega pomarančnega soka v domači kuhinji. Notranjost Juice Bara sestavljajo zelene plošče, ki služijo kot 11-metrski bar in barski stoli, oranžne stene in tla, mize in stoli, ki jih je oblikoval Arne Vehovar za Magis, naslovni logotip Irene Woelle, skodelice z odtisnjenim logotipom, sokovniki, posode, pomaranče, hladilnik in koši za smeti.
Rok Sieberer Kuri - Tišina prosim, gledamo (00:09:58)
Produkcija: 2001
Pripravljanje razstave Roka Siebererja Kurija v galeriji Kapelica (2001), kjer na dokumentaren način beleži delovani proces. Postavljanje instalacij, umeščanje video del v prostor, pogovor o učinskih predstavljenega.
Produkcija: 2001
Pripravljanje razstave Roka Siebererja Kurija v galeriji Kapelica (2001), kjer na dokumentaren način beleži delovani proces. Postavljanje instalacij, umeščanje video del v prostor, pogovor o učinskih predstavljenega.
Duba Sambolec - Collectors #3 (30:55)
Podnaslov: *Settings*
Produkcija: Duba Sambolec, 2002
Video se prek serije scen, ki v satirični maniri prikazujejo nego telesa, ukvarja z dinamiko v sektorju osebnih storitev. Prizori si sledijo v dvojicah. Ženska, ki nudi storitev, pripravlja kozmetične preparate in v sledečem prizoru odjemalko storitev z njimi neguje. Kadri priprave preparatov so pospremljeni z žvižganjem, ki narekuje optimistično marljivo vzdušje. Video Collectors #3 je refleksija avtorice o osebnem profilu, nekakšen avtoportret, ki ustvarja vtis bežnega izkustva Druge...
Podnaslov: *Settings*
Produkcija: Duba Sambolec, 2002
Video se prek serije scen, ki v satirični maniri prikazujejo nego telesa, ukvarja z dinamiko v sektorju osebnih storitev. Prizori si sledijo v dvojicah. Ženska, ki nudi storitev, pripravlja kozmetične preparate in v sledečem prizoru odjemalko storitev z njimi neguje. Kadri priprave preparatov so pospremljeni z žvižganjem, ki narekuje optimistično marljivo vzdušje. Video Collectors #3 je refleksija avtorice o osebnem profilu, nekakšen avtoportret, ki ustvarja vtis bežnega izkustva Druge...
Zemira Alajbegović - P.O.R. (00:00:29)
Podnaslov: Burn out #9
Produkcija: ZANK, 2003
Video je del serije enajstih noise track videov skupine BAST pod skupnim naslovom Burn Out. Kamera miruje, a ne popolnoma statična. Glasba narekuje ritem pospešenih detajlnih posnetkov rezanja pora in strganja korenja. Glasba in podoba ustvarjata komičen kontrast.
Podnaslov: Burn out #9
Produkcija: ZANK, 2003
Video je del serije enajstih noise track videov skupine BAST pod skupnim naslovom Burn Out. Kamera miruje, a ne popolnoma statična. Glasba narekuje ritem pospešenih detajlnih posnetkov rezanja pora in strganja korenja. Glasba in podoba ustvarjata komičen kontrast.
Zemira Alajbegović - Hitro/počasi (00:11:47)
Produkcija: Zavod ZANK / koprodukcija RTV Slovenija, 2004
Kratki film raziskuje modalnosti časa in jih preko uporabe različnih prostorov povezuje s temeljnimi duševnimi stanji človeka. Spokojno in počasno dogajanje na vrtu, kateremu smo priča v začetku filma, zamenjajo sprva melanholični nato pa histerični prizori v notranjosti stanovanja. Video se tako ukvarja s stisko sodobnega človeka.
Produkcija: Zavod ZANK / koprodukcija RTV Slovenija, 2004
Kratki film raziskuje modalnosti časa in jih preko uporabe različnih prostorov povezuje s temeljnimi duševnimi stanji človeka. Spokojno in počasno dogajanje na vrtu, kateremu smo priča v začetku filma, zamenjajo sprva melanholični nato pa histerični prizori v notranjosti stanovanja. Video se tako ukvarja s stisko sodobnega človeka.
Sašo Sedlaček - Piknik na deponiji / Picnic on a Dump (0:09:06)
Produkcija: 2004
Video dokumentira izlet skupine umetnikov na mestno smetišče. Namen avtorjeve akcije je vzpostavljanje kreativnih praks v ekstremnem, nenavadnem okolju. Navkljub smradu, ki veje na smetišču, umetniki pričnejo raziskovati teren in se res kreativno posvetijo projektu. Kamera iz roke zabeleži detajle deponije ter ujame umetniške akcije.
Produkcija: 2004
Video dokumentira izlet skupine umetnikov na mestno smetišče. Namen avtorjeve akcije je vzpostavljanje kreativnih praks v ekstremnem, nenavadnem okolju. Navkljub smradu, ki veje na smetišču, umetniki pričnejo raziskovati teren in se res kreativno posvetijo projektu. Kamera iz roke zabeleži detajle deponije ter ujame umetniške akcije.
Pila Rusjan - Po-vračanje (0:18:19)
Produkcija: Visoka šola za umetnost Univerze v Novi Gorici; Famul Stuart & KUD PUNce, 2010
Delo Po-vračanje je dvokanalna video instalacija, ki sinhrono prikazuje dva vsebinsko in formalno povezana posnetka skozi specifično postavitev na način, da gledalec nikdar ne vidi obeh strani naenkrat, ter predstavlja metaforo posameznikovega podrejanja skupini oz. posameznikove vpetosti v širšo družbo. Videa sta posneta v studijskem okolju s popolnoma statično kamero, ki nepremično spremlja dogajanje v prostoru, razdeljenem na dve strogo ločeni strani. Osrednji motiv videa je slavnostna večerja...
Produkcija: Visoka šola za umetnost Univerze v Novi Gorici; Famul Stuart & KUD PUNce, 2010
Delo Po-vračanje je dvokanalna video instalacija, ki sinhrono prikazuje dva vsebinsko in formalno povezana posnetka skozi specifično postavitev na način, da gledalec nikdar ne vidi obeh strani naenkrat, ter predstavlja metaforo posameznikovega podrejanja skupini oz. posameznikove vpetosti v širšo družbo. Videa sta posneta v studijskem okolju s popolnoma statično kamero, ki nepremično spremlja dogajanje v prostoru, razdeljenem na dve strogo ločeni strani. Osrednji motiv videa je slavnostna večerja...