Darij Kreuh - Mine Mind Do you Mind (00:03:18)
Podnaslov: Imena skulptur: Treadmill, Push it, Cabine
Produkcija: 1993
Posnetek serije skulptur, ki delujejo kot nihala. Gre za interaktivno delo predmeta s predmeti in za dokumentarne posnetke iz razstave, v katere montaža minimalno poseže. Kamera posega v različne kote eksponatov, zato da jih lažje - razločneje vidimo.
DIVA interakcija:človek/stroj
44 rezultatov med deli
Saša Spačal - Liminoid (00:08:08)
Produkcija: Saša Spačal, Muzej sodobne umetnosti Metelkova - MSUM+, 2016
Video konceptualno premišljuje umetniško delo Liminoid, avtorjev Saše Spačal in Matica Potočnika.
Produkcija: Saša Spačal, Muzej sodobne umetnosti Metelkova - MSUM+, 2016
Video konceptualno premišljuje umetniško delo Liminoid, avtorjev Saše Spačal in Matica Potočnika.
Saša Spačal - Mycophone_unison (00:14:27)
Produkcija: Saša Spačal, Muzej sodobne umetnosti Metelkova - MSUM+, 2016
Video konceptualno premišljuje umetniško delo Mycophone_unison, avtorjev Saše Spačal, Mirjana Švaglja in Anila Podgornika.
Produkcija: Saša Spačal, Muzej sodobne umetnosti Metelkova - MSUM+, 2016
Video konceptualno premišljuje umetniško delo Mycophone_unison, avtorjev Saše Spačal, Mirjana Švaglja in Anila Podgornika.
Borut Savski - Posodi polni zvoka (00:03:34)
Produkcija: 2008
Dve kroglasti telesi - posodi (iz serije Plesalci) sta opremljeni z enostavno motoriko in bolj kompleksno senzoriko. Občutljivi sta za zvok, ki ga slišita, a ga tudi proizvajata (nadzirana mikrofonija). Od tod tudi teza, da sta posodi polni zvoka. Eno drugo lahko tudi zaznata (infrardeči senzor) in tedaj spremenita smer. To bi omogočilo postopno cikcakasto približevanje posod, kar pa nas ne zanima več, a za posodi je to nekaj, čemur lahko rečemo vodilo / motiv (pri človeku bi to imenovali lju...
Produkcija: 2008
Dve kroglasti telesi - posodi (iz serije Plesalci) sta opremljeni z enostavno motoriko in bolj kompleksno senzoriko. Občutljivi sta za zvok, ki ga slišita, a ga tudi proizvajata (nadzirana mikrofonija). Od tod tudi teza, da sta posodi polni zvoka. Eno drugo lahko tudi zaznata (infrardeči senzor) in tedaj spremenita smer. To bi omogočilo postopno cikcakasto približevanje posod, kar pa nas ne zanima več, a za posodi je to nekaj, čemur lahko rečemo vodilo / motiv (pri človeku bi to imenovali lju...
Maja Smrekar - Brain TV (00:31:36)
Podnaslov: rcv:10.95–11.7GHz,snd 5.8GHz
Produkcija: Galerija Kapelica, Zavod K6/4, 2008
Brain TV je interaktivni tehnološko pogojeni projekt, ki je bil postavljen v Galeriji Kapelica. Predstavljen je na podlagi video dokumentacije. Brain TV deluje na frekvencah med 10.95 in 11.7 gigahercev. To pomeni, da zbira elektromagnetna valovanja iz vesolja, jih zajema prek radijskega sprejemnika ter nato skozi kompleksne vmesnike pretvarja v zvok in sliko. Ker so signali iz neskončnega univerzuma večinoma šibki in statični, je avtorica za vmesnik uporabila človeško telo oziroma možgane kot enega...
Podnaslov: rcv:10.95–11.7GHz,snd 5.8GHz
Produkcija: Galerija Kapelica, Zavod K6/4, 2008
Brain TV je interaktivni tehnološko pogojeni projekt, ki je bil postavljen v Galeriji Kapelica. Predstavljen je na podlagi video dokumentacije. Brain TV deluje na frekvencah med 10.95 in 11.7 gigahercev. To pomeni, da zbira elektromagnetna valovanja iz vesolja, jih zajema prek radijskega sprejemnika ter nato skozi kompleksne vmesnike pretvarja v zvok in sliko. Ker so signali iz neskončnega univerzuma večinoma šibki in statični, je avtorica za vmesnik uporabila človeško telo oziroma možgane kot enega...
Zemira Alajbegović - Nevidni teritorij Marka Peljhana (00:49:12)
Produkcija: RTV Slovenija, 2007
Nevidni teritorij je dokumentarni film o večmedijskemu umetniku Marku Peljhanu. V zadnjih letih je s številnimi projekti, predvsem z Makrolabom, mobilnim laboratorijem, v katerem skupaj delajo umetniki in znanstveniki, prepotoval ves svet (Škotska, Avstralija, ZDA, Slovenija, Antarktika). Nevidni teritorij, film o novi umetniški praksi, ki raziskuje vpliv tehnologij na družbo in kulturo, je nastajal več let, saj je snemalna ekipa spremljala Marka Peljhana pri njegovem delu. Uporablje...
Produkcija: RTV Slovenija, 2007
Nevidni teritorij je dokumentarni film o večmedijskemu umetniku Marku Peljhanu. V zadnjih letih je s številnimi projekti, predvsem z Makrolabom, mobilnim laboratorijem, v katerem skupaj delajo umetniki in znanstveniki, prepotoval ves svet (Škotska, Avstralija, ZDA, Slovenija, Antarktika). Nevidni teritorij, film o novi umetniški praksi, ki raziskuje vpliv tehnologij na družbo in kulturo, je nastajal več let, saj je snemalna ekipa spremljala Marka Peljhana pri njegovem delu. Uporablje...
Tomaž Furlan - Wear I (00:03:23)
Podnaslov: Wear series
Produkcija: Tomaž Furlan, 2005
Video je del serije studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja osem del. Umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil se humorno loteva paradoksa življenjske rutine z napravami, ki naj bi omogočale lažje bivanje ter mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja. Video dela so nastala v letih med 2004 in 2006, zanje pa je značilno tematiziranje identitete v...
Podnaslov: Wear series
Produkcija: Tomaž Furlan, 2005
Video je del serije studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja osem del. Umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil se humorno loteva paradoksa življenjske rutine z napravami, ki naj bi omogočale lažje bivanje ter mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja. Video dela so nastala v letih med 2004 in 2006, zanje pa je značilno tematiziranje identitete v...
Tomaž Furlan - Wear V (00:03:22)
Podnaslov: Wear Series
Produkcija: Tomaž Furlan, 2005
Video je del serije studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja osem del. Umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil se humorno loteva paradoksa življenjske rutine z napravami, ki naj bi omogočale lažje bivanje ter mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja. Video dela so nastala v letih med 2004 in 2006, zanje pa je značilno tematiziranje identitete v...
Podnaslov: Wear Series
Produkcija: Tomaž Furlan, 2005
Video je del serije studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja osem del. Umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil se humorno loteva paradoksa življenjske rutine z napravami, ki naj bi omogočale lažje bivanje ter mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja. Video dela so nastala v letih med 2004 in 2006, zanje pa je značilno tematiziranje identitete v...
Tomaž Furlan - Wear II (00:03:45)
Podnaslov: Wear series
Produkcija: Tomaž Furlan, 2005
Video je del serije studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja osem del. Umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil se humorno loteva paradoksa življenjske rutine z napravami, ki naj bi omogočale lažje bivanje ter mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja. Video dela so nastala v letih med 2004 in 2006, zanje pa je značilno tematiziranje identitete v...
Podnaslov: Wear series
Produkcija: Tomaž Furlan, 2005
Video je del serije studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja osem del. Umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil se humorno loteva paradoksa življenjske rutine z napravami, ki naj bi omogočale lažje bivanje ter mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja. Video dela so nastala v letih med 2004 in 2006, zanje pa je značilno tematiziranje identitete v...
Tomaž Furlan - Wear III (00:02:17)
Podnaslov: Wear series
Produkcija: Tomaž Furlan, 2005
Video je del serije studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja osem del. Umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil se humorno loteva paradoksa življenjske rutine z napravami, ki naj bi omogočale lažje bivanje ter mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja. Video dela so nastala v letih med 2004 in 2006, zanje pa je značilno tematiziranje identitete v...
Podnaslov: Wear series
Produkcija: Tomaž Furlan, 2005
Video je del serije studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja osem del. Umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil se humorno loteva paradoksa življenjske rutine z napravami, ki naj bi omogočale lažje bivanje ter mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja. Video dela so nastala v letih med 2004 in 2006, zanje pa je značilno tematiziranje identitete v...