Polonca Lovšin - Vedno boljša (00:01:27)
Podnaslov: Ulica
Produkcija: 2002
Video tematizira posnetke iz avtoričine mladosti, ko pred domačim dvoriščem v družbi svoje sestre kameri prikazuje gimnastične vaje. Iste elemente sestri ponovita na istem mestu v današnjem času.
DIVA najdeni posnetki
46 rezultatov med deli
Marko A. Kovačič - No More Heroes Any More (0:18:15)
Produkcija: V.S. VIDEO/Forum Ljubljana, 1992
Video se na parodičen in grotesken način loteva vojne tematike. Glavna protagonista, oziroma antagonista - zlohotna in preračunljiva politična vodje, sta s pomočjo Chroma key postopka umeščena v televizijski studijo, kjer se odvija t.i. Kraljeva igra. Vojna bitka metaforično zapakirana v sprevrženo partijo šaha, ki resnične ljudi vidi kot igrače v rokah škodoželjnih in pohlepnih politikov, postaja vedno bolj blazna in neobvladljiva. Performativen značaj videa igralcema dopu&...
Produkcija: V.S. VIDEO/Forum Ljubljana, 1992
Video se na parodičen in grotesken način loteva vojne tematike. Glavna protagonista, oziroma antagonista - zlohotna in preračunljiva politična vodje, sta s pomočjo Chroma key postopka umeščena v televizijski studijo, kjer se odvija t.i. Kraljeva igra. Vojna bitka metaforično zapakirana v sprevrženo partijo šaha, ki resnične ljudi vidi kot igrače v rokah škodoželjnih in pohlepnih politikov, postaja vedno bolj blazna in neobvladljiva. Performativen značaj videa igralcema dopu&...
Andrej Lupinc - Mladina gradi / The Youth Constructs (0:22:06)
Produkcija: Brut, 1985
Tehnološko obdelani posnetki propagandno-dokumentarnih filmov Mladina gradi, Obzornik, 3. kongres ZSMS v režiji Franceta Štiglica v pozitivistični in ohrabrujoči maniri, značilni za tovrstne filme, prikazujejo mladinske brigade, ki pomagajo pri obnovi Jugoslavije po njeni osvoboditvi. Pripovedovalec gledalca pouči o dogajanju med drugo svetovno vojno, nato pa povsem osebno predstavi brigade in nekaj najbolj pridnih udeležencev z naštevanjem njihovih dosežkov. Film spremlja instrumentalna in zborov...
Produkcija: Brut, 1985
Tehnološko obdelani posnetki propagandno-dokumentarnih filmov Mladina gradi, Obzornik, 3. kongres ZSMS v režiji Franceta Štiglica v pozitivistični in ohrabrujoči maniri, značilni za tovrstne filme, prikazujejo mladinske brigade, ki pomagajo pri obnovi Jugoslavije po njeni osvoboditvi. Pripovedovalec gledalca pouči o dogajanju med drugo svetovno vojno, nato pa povsem osebno predstavi brigade in nekaj najbolj pridnih udeležencev z naštevanjem njihovih dosežkov. Film spremlja instrumentalna in zborov...
Nataša Prosenc Stearns - Disk / Disc (00:02:57)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Montirani črno-beli prizori množičnih ritualov, predvsem vojn in poveličevanja velikih vodij so dokumenti sveta, neskončni in povsod navzoči. Svetovno in časovno povezanost teh podob poudarja grafični znak diska, edinega barvnega poudarka v videu, ki se prikazuje in izginja, nazadnje pa ga dokončno uniči kuščar - kameleon, še ena zadnja barvna oblika znotraj dokumentov sveta. Tudi tisto, kar umetnik ustvari, se prikaže in izgine, na elektronski sliki pa se to zgodi še toliko hitreje. (VD)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Montirani črno-beli prizori množičnih ritualov, predvsem vojn in poveličevanja velikih vodij so dokumenti sveta, neskončni in povsod navzoči. Svetovno in časovno povezanost teh podob poudarja grafični znak diska, edinega barvnega poudarka v videu, ki se prikazuje in izginja, nazadnje pa ga dokončno uniči kuščar - kameleon, še ena zadnja barvna oblika znotraj dokumentov sveta. Tudi tisto, kar umetnik ustvari, se prikaže in izgine, na elektronski sliki pa se to zgodi še toliko hitreje. (VD)
Marko Peljhan - Park kulture (TV situacija) (00:07:44)
Podnaslov: del razstave Medij v mediju
Produkcija: Projekt Atol, SCCA-Ljubljana, VPK, 1996
Video je kolaž televizijskih posnetkov je sestavljanka iz izposojenih agencijskih kadrov vesolja in morskega prostranstva (TV Slovenija, Reuters). Posnetki neokrnjene narave se dopolnjujejo s tekstom, ki teče pod sliko. Tekst premleva velike življenjeske resnice in tematike, ki v kombinaciji s sliko postanejo banalne. Pod tem teče originalni tekst (televizijske novice), ki v značilnih kratkih povedih informira o aktualnih svetovnih dogodkih. V Parku kulture Peljhan posega v politične vidike in naracij...
Podnaslov: del razstave Medij v mediju
Produkcija: Projekt Atol, SCCA-Ljubljana, VPK, 1996
Video je kolaž televizijskih posnetkov je sestavljanka iz izposojenih agencijskih kadrov vesolja in morskega prostranstva (TV Slovenija, Reuters). Posnetki neokrnjene narave se dopolnjujejo s tekstom, ki teče pod sliko. Tekst premleva velike življenjeske resnice in tematike, ki v kombinaciji s sliko postanejo banalne. Pod tem teče originalni tekst (televizijske novice), ki v značilnih kratkih povedih informira o aktualnih svetovnih dogodkih. V Parku kulture Peljhan posega v politične vidike in naracij...
Rok Sieberer Kuri - Kuri kompilacija (00:34:29)
Produkcija: V.S.Đ.V., Ljubljana, 1991
Kuri kompilacija združuje več kratkih humorističnih videov: Kriza, Yello žur, Ljubljana Trafik, Umetniški večer, Kres, Rollins, Krimi Krimič, Portret Koncilja in Rop bakice. Intervju z uličnim prodajalcem časopisov, promet v mestu, družinski video v naravi, video burleska, kriminalka, v kateri nastopajo igračke. (VD)
Produkcija: V.S.Đ.V., Ljubljana, 1991
Kuri kompilacija združuje več kratkih humorističnih videov: Kriza, Yello žur, Ljubljana Trafik, Umetniški večer, Kres, Rollins, Krimi Krimič, Portret Koncilja in Rop bakice. Intervju z uličnim prodajalcem časopisov, promet v mestu, družinski video v naravi, video burleska, kriminalka, v kateri nastopajo igračke. (VD)
Mirko Simić - Parabola (00:35:28)
Produkcija: VPK & Human Creative Net, 1997
Parabola je kratka varianta šesturnega video performansa, ki ga je avtor, VJ Simo, izvedel v živo. Prikazuje kolaž številnih najdenih televizijskih posnetkov in dokumentarnih posnetkov iz obmorskega mesteca, ki je prepleten z bogato elektronsko manipulacijo slike.
Produkcija: VPK & Human Creative Net, 1997
Parabola je kratka varianta šesturnega video performansa, ki ga je avtor, VJ Simo, izvedel v živo. Prikazuje kolaž številnih najdenih televizijskih posnetkov in dokumentarnih posnetkov iz obmorskega mesteca, ki je prepleten z bogato elektronsko manipulacijo slike.
Mirko Simić - Anti Nazy Mix (00:18:02)
Produkcija: V.S. Video / Forum, Strip Core & Bris, 1993
Kolaž dokumentarnih posnetkov totalitarističnih režimov iz različnih časov in krajev. Skupek manipuliranih posnetkov iz različnih informativnih in dokumentarnih televizijskih oddaj. Posnetki iz 2. svetovne vojne se kombinirajo s sodobnejšimi prizori množičnih medijev ter opozarjajo na grozote vojn ter z njo povezanih manipulacij, tako preteklih kot sedanjih.
Produkcija: V.S. Video / Forum, Strip Core & Bris, 1993
Kolaž dokumentarnih posnetkov totalitarističnih režimov iz različnih časov in krajev. Skupek manipuliranih posnetkov iz različnih informativnih in dokumentarnih televizijskih oddaj. Posnetki iz 2. svetovne vojne se kombinirajo s sodobnejšimi prizori množičnih medijev ter opozarjajo na grozote vojn ter z njo povezanih manipulacij, tako preteklih kot sedanjih.
Mirko Simić, Stanka Brljević - Scream (00:03:53)
Produkcija: VPK, Bris, 1995
Video spot za skladbo Scream skupine Borghesia. Avtorji so koncipirali video kot kolaž različnih video materialov, katere prepletajo v intenzivnem kolažu in na ta način plastijo površino. Da bi omogočili konstantno napetost v brzem ritmu glasbe, so avtorji postavili v kontrastno razmerje tako vsebinske značaje video izsekov kot kvalitativne. Nasprotja motivov vojne in umetnosti, abstraktnega ali figuralnega, oštre ali pikselizirane površine omogočajo potek videa v visokem ritmu brez da bi zapadel...
Produkcija: VPK, Bris, 1995
Video spot za skladbo Scream skupine Borghesia. Avtorji so koncipirali video kot kolaž različnih video materialov, katere prepletajo v intenzivnem kolažu in na ta način plastijo površino. Da bi omogočili konstantno napetost v brzem ritmu glasbe, so avtorji postavili v kontrastno razmerje tako vsebinske značaje video izsekov kot kvalitativne. Nasprotja motivov vojne in umetnosti, abstraktnega ali figuralnega, oštre ali pikselizirane površine omogočajo potek videa v visokem ritmu brez da bi zapadel...
Mirko Simić - Back to the Bible (00:03:41)
Produkcija: Bris, 1992
Avtor pobira inserte iz različnih virov: Eisensteinove Oklopnice Potemkin, Langovega Metropolisa, Reggiovega Koyanisquatsija, Powaqqatsija, arhivskih posnetkov itd. Montaža v ponavljanju podob briše njihov izvor ter z montažo asociacij pogled gledalca poveže z naslovom: ustvarjanje podob kot ritual in vračanje k prvobitnosti človeka. (VD)
Produkcija: Bris, 1992
Avtor pobira inserte iz različnih virov: Eisensteinove Oklopnice Potemkin, Langovega Metropolisa, Reggiovega Koyanisquatsija, Powaqqatsija, arhivskih posnetkov itd. Montaža v ponavljanju podob briše njihov izvor ter z montažo asociacij pogled gledalca poveže z naslovom: ustvarjanje podob kot ritual in vračanje k prvobitnosti človeka. (VD)